0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21002003
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Особливості організації менеджменту на підприємстві туристичного бізнесу", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 31
ВСТУП
1. Суть проекту та характеристика продукції (послуг)
2. Аналіз галузі та характеристика та оцінка конкурентоспроможності продукції (послуг)
3. План маркетингу
4. Організаційний план
5. Оцінка ризику і страхування
6. Фінансовий план
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Супрученко О. Л. Електронне меню як засіб удосконалення системи замовлень на підприємствах ресторанного господарства. Перспективи розвитку обліку, контролю та аналізу у контексті євроінтеграції: матеріали науково-практичної конференції. Одеса, 2014. С. 84-86.
2. Лисенко А.Ю., Голікова Т.П. Застосування сучасних інформаційних технологій – майбутнє ресторанного бізнесу. Молодий вчений. 2018. № 1 (53).
3. Дружиніна В. В, Русова Д. Р. Чинники конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства. VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання управління сталим розвитком у сучасному суспільстві: проблеми та перспективи» 24-25 жовтня 2019 р., м. Кременчук : Видавець СВД Олексієнко В. В., 2019. 191 с. 110-111 с.
4. Дружиніна В. В, Русова Д. Р. Особливості організації тарного господарства в ресторанних закладах. ХХVI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Актуальні проблеми життєдіяльності суспільства» 24-25 квітня 2019 р., м. Кременчук, 104 с.
5. BASILIC GROUP. URL: https://basilic.ua/cafe-show-basilic
6. Не про хліб. URL: https://menu.neprokhlib.com/pages/starters.html
8. Шафранюк Ю. Підвищення конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи» м. Львів: МАУП, 2016. Ч.2. 675 с
8. Європейська кухня URL: https://ukrbukva.net/113010-Evropeiyskaya-kuhnya-assortiment-tehnologiyaprigotovleniya-i-oformleniya-holodnyh-blyud-i-zakusok.html
9. Армстронг Г. Введення в маркетинг = Marketing: AnIntroduction. М. : «Вільямс», 2007. 832 с..
10. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М.Азарян, Н.О.Бабенко та ін.. К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. 648 с.
11. Багиев. Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник М.: Экономика, 2001. 719с
12. Черняхівська Т.М. Маркетингова діяльність підприємства: теорія і практика. K. : Вища освіта, 2008. 533 с.
13. Неретина О.А. Структурований процес стратегічного планування маркетингу. Суспільні науки. 2011. № 3(19). С. 122–129.
14. Бізнес-кафе план: зразок з розрахунками. URL: https://rt82.ru/uk/documentation/biznes-plan-kafe-obrazec-s-raschetami/
15. Галасюк С.С., к.е.н., викладач Наймарк К.А. Оцінка конкурентного профілю підприємств ресторанного господарства. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/6943/1/%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8E%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%94%D0%BC%D1%81%D1%82%D0%B2%20%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0.pdf
16. Середній чек: як розрахувати і збільшити URL: https://fractus.com.ua/uk/blog/korysni-statti/prodazhi/serednij-chek-jak-rozrahuvaty-i-zbiljshyty/
17. Донець Л.І. Обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків : навч. посіб. К. : ЦУЛ, 2002. 457 с.
18. Пономаренко В.С. Концептуальні основи економічної безпеки : монографія. Харків : ХНЕУ, 2008. 256 с.
19. Нові правила роботи кафе та ресторанів під час карантину. URL: https://oppb.com.ua/news/novi-pravyla-roboty-kafe-ta-restoraniv-pid-chas-karantynu
20. Давидова О.Ю. ключові фактори управління ризиками на підприємствах ресторанного господарства. Науковий вісник Херсонського державного університету Вип. 25. Ч 1. 2017. С. 128-132
21. Андрієнко В.Н., Кобко Р.В. Роль страхування у мінімізації впливу загроз на економічну безпеку суб'єктів господарської діяльності. Інтелект ХХІ. 2016. № 1. С. 76–82.
22. Бачо Р.Й., Пойда-Носик Н.Н., Січка І.І. Інвестиції в туристично-рекреаційну галузь України: теорія та практика регулювання : монографія. Ужгород : ФОП Бреза А.Е., 2014. 208 с.
23. Грабар М.В. Категоризація готелів в Україні: регіональний аспект. Економіка. Фінанси. Право. 2018. № 4. С. 40–44.
24. Ніколаєнко С.М. Страхування в готельно-ресторанному бізнесі. Збірник тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інновації», 14–15 лютого 2019 р. Житомир, 2019. С. 13–16
25. Січка І.І. Особливості страхування готельно-ресторанного бізнесу в Україні. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/24_2020/14.pdf