Організація турів подієвого туризму

  • Код товару: 21002002
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Організація турів подієвого туризму", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 34


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ

1.1.Історія розвитку подієвого туризму

1.2. Класифікація подієвого туризму

РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОДІЄВОГО

2.1. Особливості організації турів подієвого туризму

2.2. Фестивалі як складова культурного та етічного розвитку

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТУРУ ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ

3.1. Опис району подорожі туру та характеристика обраної події

3.2. Програма перебування туру

3.3. Кошторис витрат туру та інформаційно-комунікаційне забезпечення туру

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1. Посохов І. С. Історичні реконструкції в туристичній практиці та політиці пам’яті. Гілея: науковий вісник : збірник наукових праць. Київ, 2015. № 100. С. 87−92. 

2. Про програму розвитку туризму у Вінницькій області на 2017 – 2020 роки: Рішення. Вінницька обласна рада. 2017. № 380. с. 21. 

3. Олійник В.В., Сучасний стан та перспективи розвитку подієвого туризму на території України. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. № 12. С.460. 

4.Тищенко П.В. Теоретичні аспекти та розвиток подієвого туризму регіону. Науковий вісник Ужгородського університету. 2011. № 33. С. 124-125. 

5. Про туризм: Закон України від 15.09.1995 р. No324/95-ВР. Відомості Верховної Ради України. 2004. № 13. С.180. 

6. Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні: навч. посіб. Чернівці : Книги ХХІ, 2003. 300 с. 

7.Музиченко-Козловська О. В. Економічне оцінювання туристичної привабливості території : монографія. Львів : Новий Світ-2000, 2012. 176 с. 

8. Яковлєв Г. А. Економіка та статистика туризму. М.: РДЛ, 2014. 376 с.

9. Старовойтенко О. А. Класифікація видів туризму в контексті культури. Формування ринкових відносин в Україні. 2012. № 7-8. К. 2011. С.132-140 

10. Колесник О. О. Формування класифікаційних ознак туризму в системі економічних аспектів розвитку суспільства. Вісник ЖДТУ: Економіка, управління та адміністрування, 2016. № 1(47). С. 171-175. 

11. Колосінська М. І. Підходи до класифікації видів та форм туризму. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. № 9. С. 146-150.

12. Олійник В.В., Шикіна О.В Сучасний стан та перспективи розвитку подієвого туризму на території України. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. № 12. С. 460-463. 

13. Корнілова Н.В. Подієвий туризм в Україні. Географія та туризм. с. 113-120. URL: file:///C:/Users/Natali/Downloads/gt_2012_22_18.pdf 

14. Тищенко П.В. Теоретичні аспекти та розвиток подієвого туризму регіону. Науковий вісник Ужгородського університету. 2012. Частина 4. С.124-128. 

15. Бабкін О.В. Спеціальні види туризму. К. Фенікс, 2013. 252 с. 

16. Габор Л. А. Формування ринку подієвого туризму в Одеському регіоні. Матеріали наукової конференції «Становлення сучасної науки – 2012». 2012. 

17. Херсонщина фестивальна. URL: http://uct.artkavun.kherson.ua/festival.htm. 

18. Бабкін А.В. «Спеціальні види туризму». Д.: Фенікс, 2013. 252 с.

19. Тури на Октоберфест. URL: https://www.svoiludi.ru/germany/oktoberfest.html

20. Германия. М. : Эксмо, 2013. 865 с. 


Унікальність