Стилістичні особливості в творах детективного жанру

  • Код товару: 21001006
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Стилістичні особливості в творах детективного жанру", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 30


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ДЕТЕКТИВУ ЯК ЖАНРУ ЛІТЕРАТУРИ

1.1.Детектив як жанр літератури

1.2.Стилістичні прийоми, які використовуються в детективах

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СТИЛІСТИЧНОЇ НІМЕЦЬКОЇ ДЕТЕКТИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА ПРИКЛАДІ «ПРАВОСУДДЯ ЗЕЛЬБА» Б. ШЛІНКА)

2.1.Образ головного героя в «Правосуддя Зельба» Бернгарда Шлінка

2.2.Стилістичні особливості «Правосуддя Зельба» Бернгарда Шлінка

2.3.Стилістичні особливості синтаксису в «Правосуддя Зельба» Бернгарда Шлінка

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Вольський М. Легке читання. Роботи з теорії та історії детективного жанру. Новосибірськ, 2006. С. 173‒277. 

2. Ейзенштейн С. Трагічне і комічне, їх втілення в сюжеті. Питання літератури. 1968. № 1. С. 107. 

3. Руднєв В. Словник культури ХХ століття. Москва, 1997. 384 с. 

4. Шестаков В. Міфологія XXстоліття: Критика теорії і практики буржуазної «масової культури». Москва, 1988. 224 с. 

5. Демиденко К. В. Детектив як жанр масової літератури. Філологія ХХІ століття. 2020. № 10. С.101–102.

6. Попович М. Модерн і постмодерн: філософія і політика. Часопис Дух і літера. 2012. №9-10. С. 326-338

7. Руднев В.П. Словарь культуры XX века. Ключевые понятия и тексты. Издательство «Аграф». 2012. 384 с.

8. Спиридонов Д.В. Рецептивные стратегии детективного повествования: типологический аспект. Вестник Челябинского государственного университета. 2012. № 20. С. 118-124. 

9. Хезмондалш Д. Культурные индустрии. Нац. исслед. ун-т «Высшая школа экономики». М.: Изд. Дом Высшей школы экономики, 2014. 456 c. 

10. Хейзинга Йохан Homo ludens (Человек играющий). Азбука-классика. 2017. 384 с.

11. Купина Н. А., Литовская М. А., Николина Н. А. Массовая литература сегодня. URL: https://www.livelib.ru/book/101346/ 

12. Санников В.З. Русский язык в зеркале языковой игры: монография. Языки славянской культуры. 2012. 552 с.

13. Дидковская В.Г. Языковая игра в текстах современной литературы. Вестник Черепов. гос. ун-та. 2013. Т. 2. № 2 (48). С. 57-61.

14. Давиденко Л. Б., Бойко В. М. Авторські модифікації фразеологічних одиниць у художньому мовленні. Філологічні науки. 2012. С. 30-33.

15. Колокольцева Т. Н. Речевой портрет персонажа: синтаксический аспект. 2017. С. 88 94.

16. Макеева С. О. Речевой портрет в круге смежных понятий. URL: http://elar.uspu.ru/bitstream/uspu/11/1/apgrr_214_3_14.pdf. 

17. Schlink B. Selbst Justiz / B. Schlink, W. Popp. Zürich: Diogenes, 1987. 352 S.

18. Арнольд И.В. Стилистика. Современный английский язык: учебник для вузов. 2012. 384 с.

19. Николина Н.А. Филологический анализ текста: учебное пособие. М., 2013. 256 с.

20. Галич О., Назарець В., Васильєв Є. Теорія літератури: Підручник. К.: Либідь, 2001. 488 с

21. Нерознак. В. П. Топонимика, Лингвистический энциклопедический словарь. Советская энциклопедия. 2014. С.515–516.




Унікальність