Особливості розвитку комунікативних навичок у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку

  • Код товару: 21000717
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Особливості розвитку комунікативних навичок у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 35


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК

1.1. Особливості розвитку комунікативних навичок у дітей з типовим розвитком

1.2. Особливості розвитку комунікативних навичок у дітей з порушенням мовлення

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ

2.1. Характеристика методик діагностики спілкування

2.1. Аналіз результатів дослідження

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Игнатьева С. А. Коммуникативная деятельность детей с тяжѐлыми нарушениями речи. Дефектология. 2012. № 6. С. 21—27. 

2.Кайдалова Л. Г. Психологія спілкування : навч. посіб. / Л. Г. Кайдалова, Л. В. Пляка. Х. : Вид-во НФаУ : Золоті сторінки, 2011. 134 с. 

3.Марченко І. С. Діагностика комунікативних здібностей дітей із ТПМ. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Випуск 21. 2012. С. 172-176. 

4.Базовий компонент дошкільної освіти. URL: http:// osvita.ua / legislation/doshkilna-osvita/30154. 

5.Тищенко В. В. Методика формування ймовірного прогнозування в мовленнєвій діяльності дошкільників із ЗНМ. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова: Серія 19: Корекційна педагогіка та психологія. 2012. Випуск 21. С.266–271. 

6.Тищенко В. В. Загальний недорозвиток мовлення: перспективи подальших досліджень. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Серія соціально-педагогічна. 2013. Том 2. С.396-405. 

7.Жесткова Е. Б. Характеристика развития коммуникативной деятельности и речи ребенка раннего возраста. Аутизм и нарушения развития. 2014. № 4. Том 12. С. 24 – 31. 

8. Литвиненко В.А. Застосування арттерапії в логопедичній роботі з дошкільниками та молодшими школярами: навчально-методичний посібник. Суми : Вид-во :СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. 112 с.

 9. Мішкулинець О. О. Використання арттерапевтичних методик в умовах інклюзивного освітнього середовища. Психологія: теорія і практика. Мукачево: РВВ МДУ. 2018. № 12. С. 76-89.

10.Добровольская Т.А., Комиссарова Л.Н., Левченко И. Ю., Медведева Е.А. Арт-педагогика и арт-терапия в специальном образовании: учебник. Москва: Издательский центр «Академия», 2011. 248 с. 

11.Чорноус Н. О. Роль і місце арт-терапії у формуванні комунікативних навичок дітей з особливими потребами. Психологія: реальність і перспективи.177-183. 

12. Мартиненко, І.В. Психологічні засади формування комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення. (Дис. д-ра. псих. наук). Київ, 2017.

13.Пахомова, Н. Г. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання в школі. (Дис. канд. пед. наук). Київ, 2006.

14.Зимняя, И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования. Высшее образование сегодня. 2013. Вип. 5. С. 34–42. 

15.Марченко, І.С. Педагогічні технології комунікативного розвитку дітей із тяжкими порушеннями мовлення: навч. посіб. Київ : ДІА. 2016

16.Рібцун Ю. В. Корекційно-розвивальна та навчально-виховна робота з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення : навч.-метод. посіб. К.: «Педагогічна думка», 2014. 238 с.

17. Гаврилова Н. С. Система корекції порушень фонетичного боку мовлення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. Вип. 27. C. 37-44.

18.Стахова, Л. Л. Розвиток професійної компетентності учителя-логопеда закладу дошкільної освіти як умова ефективної організації корекційно-розвивального процесу. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) : збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2017. Вип. 10. С. 341–351.

19. Мілевська О.П. Сутність поняття „логопедичної гімнастики”: сучасний погляд. Актуальні питання корекційної освіти. 2017. Вип. 10. С.179-188.

20.Загальне недорозвинення мовлення: теорія та перспективне планування корекційно-розвиткової роботи: навчальний посібник / уклад. Н. М. Могильова. Слов’янськ: Вид-во, 2019. 123 с. 

21. Пугакова В. Ф. Порушення лексичної і граматичної сторони мовлення в дітей із ЗНМ. Логопед в детском саду. 2013. Вип. № 7. С.8. 

22.Дарда С.М. Корекційні заняття з логопедії в ДНЗ: у 2 частинах. Частина 1. Тернопіль: Мандрівець, 2017. 336 с. 


Унікальність