Хибні підходи до виховання дітей як фактор виникнення соціальної дезадаптації

  • Код товару: 21000748
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Хибні підходи до виховання дітей як фактор виникнення соціальної дезадаптації", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 42


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ХИБНІ ПІДХОДИ ДО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЯК ФАКТОР ВИНЕКНЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ

1.1. Типи сімейного виховання відповідно до специфіки виховного процесу

1.2. Помилки сімейне виховання

1.3.Дезадаптація як соціально-психологічний феномен

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ХИБНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЯК ФАКТОРУ ВИНЕКНЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ

2.1. Методики та організація дослідження

2.2. Результати дослідження та їх аналіз

Висновки

Список використаних джерел

Додатки

Джерела

1.Д'ячкова Н.А. Поняття права на виховання. Проблеми законності. 2013. Вип. № 3. С. 104-109. 

2.Гром С. Сімейне виховання дитини та його вплив на морально-особистісне зростання дошкільників. Молодь і ринок. 2012. № 2 (85). С. 160-166.

3.Носков В. Проблеми гуманізації дошкільного виховання. Педагогіка та психологія. 2010. № 1. С.77–82. 

4. Кононко О. Плекаймо у дітей життєдайне самоставлення. Дошкільне виховання. 2012. № 2. С. 3 – 4. 

5.Кравченко Т. В., Допомога батькам у вихованні дітей. К.: Держсоцслужба, 2011. 

6.Мардахаев Л. В. Социальная педагогики: Учебник. М.: ГАРДАРИКИ. 2012. 269 с. 

7.Гайдамашко І.А. Помилки сімейного виховання як фактор виникнення агресивної поведінки підлітків. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2020. Вип.21. С. 38-40.

8.Зимелева З.А. Агрессивное поведение подростков и личность родителей. Психологическая наука и образование. 2011. № 4. С. 22-28.

9.Андросович К.А. Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2016. Вип.3. С.20-24.

10.Ключникова Л. В. Взаимосвязь социально-психологической адаптации переселенцев и межгруппового восприятия в новых социальных условиях. Современная психология: состояние и перспективы исследования. М., 2002. С. 233–249. 

11.Балл Г. А. Понятие адаптации и ее значение для психологии личности. Вопросы психологии. 2012. 224 с. 

12.Особистісне зростання підлітка. Вікова та педагогічна психологія / за ред. О.В. Скрипченко. URL: http://pidruchniki.ws/13990507/psihologiya/vikova_ta_pedagogichna_psihologiya__skripchenko_ov . (дата обращения 23.01.2021).

13.Соціальна робота з різними категоріями клієнтів: науково-навчально-методичний посібник для студентів, магістрантів, аспірантів та спеціалістів у галузі соціальної педагогіки, соціальної роботи / за ред. Харченко С.Я., Кратінов М.С., Ваховський Л.Ц., Кратінова В.О., Песоцька О.П., Караман О.Л. Луганськ: "Альма-матер", 2013. 198 с 

14.Тест родительського отношения /за ред. А. А. Карелин. М., 2011. Т.2. С.144-152. 

15.Торохтій В. С. Методика діагностики психологічного здоров'я сім'ї. Практична психологія та соціальна робота. 2013. № 11. С. 30-35. 

16.Туріщева Л. В. Вікові аспекти виховання школяра. Виховна робота в школі. 2011. № 1 С.36-41. 

17.Туріщева Л. В. Робота шкільного психолога з батьками. Навчально- методичний посібник для вчителя. Харків: Вид. група «Основа» : «Тріада+», 2012. 128 с. 

18. Практикум по возрастной психологи. СПб. : Речь, 2015. 688 с. 

19.Сорокина В.В. Психологическое неблагополучие детей в начальной школе. Диагностика и пути преодоления. М.: Генезис, 2017. 191 с. 

20. Фельдштейн Д.И. Глубинные изменения современного детства и обусловленная ими актуализация психолого-педагогических проблем развития образования. Вестник практической психологии образования. 2011. № 4. С. 3–12.

21. Dr. Michou at al. Enriching the hierarchical model of achievement motivation: autonomous and controlling reasons underlying achievement goals/ Dr. Michou, Dr. Vansteenkiste, Dr. Mouratidis, Dr. Lens. British Journal of Educational Psychology. 2014. URL: http://www.sciencedaily.com/releases/2014/09/140921223559.htm DOI: 10.1111/bjep.12055 (дата обращения 23.01.2021). 

22. Методи роботи з девіантами в умовах сучасного соціокультурного середовища : методичні рекомендації / за ред. Н.Ю. Максимової. К.: Педагогічна думка, 2015. 91 с. 


Унікальність