Формування естетичних смаків учнів початкових класів у закладах

  • Код товару: 21000745
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Формування естетичних смаків учнів початкових класів у закладах", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 31


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

1.1. Загальна характеристика естетичних смаків учнів

1.2. Способи формування естетичних смаків учнів

1.3. Роль закладів позашкільної освіти у формуванні естетичних смаків учнів початкових класів

РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВТІИ

2.1. Вивчення специфіки формування естетичних смаків учнів початкових класів

2.2. Напрями, форми та методи формування естетичних смаків учнів початкових класів

2.3. Приклад заходу щодо формування естетичних смаків учнів у початкових класах

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія: Підручник. Київ: Либідь, 2012. 560 с.

2. Аристова Л. Естетичне ставлення до мистецтва: теоретичні підходи. Мистецтво та освіта. 2017. №3. С.18-22.

3. Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи: навч. посіб. / Л.В. Артемова. К.: ЦУЛ, 2018. 272 с.

4. Безклубенко С. Д. Фундаментальні категорії сучасної естетики. Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності Зб. наук, праць. К.: Знання, 2014. 129 с.

5. Бондарева А.И. Эстетическоечувствокакестественная основа социальнойличности. Вестник МГГУ им. М.А. Шолохова. Педагогика и психология. 2012. №4. С.12-18.

6. Бореев Ю. Б. Эстетика. М.: Русь-Олимп: АСТ: Астрель, 2015. 829 с.

7. Варкки Н. Ребенок в мире творчества: Творческое и эстетическое воспитание дошкольников. Дошкольное воспитание. 2013. № 6. С.57–67.

8. Воробьев Н. Е. ДжеромБрунер о взаимосвязикультуры и образования. Педагогика. 2014. № 9. С. 85-89.

9. Гук, Л. В. Аналіз сучасних поглядів на проблему естетичних цінностей у науково-педагогічних дослідженнях. Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. 2012. № 6 (193), Ч. І. С. 21-25.

10. Гусленко І. Ю. Естетичне виховання в загальному процесі гуманізації та гуманітаризації освіти. Духовність особистості. 2015. Вип. 5. С. 34-38.

11. Демчишин М. С. Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах та Комплексна програма художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах. Книга вчителя дисциплін художньо-естетичного циклу. 2016. С. 160-211.

12. Дронова О. О. Проблема художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку у сучасному медіа-просторі. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2013. № 13(1). С. 85-95.

13. Естетика: Підручник / За заг. ред. Л.Т. Левчук. К.: Вища школа, 2016. 431 с.

14. Жуков С. Естетична культура, естетичне виховання як складові всебічного розвитку особистості. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2016. Ч. 2. С. 101- 109.

15. Кардашов В. Н. Теоретичні та методичні засади художньо-творчого розвитку школярів: Монографія. Бердянськ: ТОВ "Будинок техніки плюс", 2012. 160 с.

16. Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька: навч. посіб. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2005. 360 с.

17. Сбітнєва О. Ф. Особливості естетичного виховання у молодшому шкільному віці. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2013.№ 18(2). С. 174-180.

18. Сухомлинська О. В. Духовно-моральне виховання дітей та молоді: загальні тенденції й індивідуальний пошук. К.: Всеукр. фонд «Добро», 2016. 43 с.

19. Тарадюк Н. В. Інноваційні технології: креативно-виховний аспект: монографія. Луцьк: Твердиня, 2019. 164 с.

20. Тарасенко Г. С. Взаємозв’язок естетичної та екологічної підготовки вчителя в системі професійної освіти. Черкаси: Вертикаль, 2016. 308 с.

21. Тарасенко Г. С. Дивосвіт: технологія естетико-екологічного виховання. К.: Рута, 2012. 208 с.


Унікальність