Формування дружніх стосунків між дітьми старшого дошкільного віку

  • Код товару: 21000744
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: " Формування дружніх стосунків між дітьми старшого дошкільного віку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМ ВИХОВАННЯ ДРУЖБИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

1.1.Основні проблеми виховання дружніх відносин у дошкільній педагогіці

1.2.Формування дружніх відносин у дитячому колективі

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

2.1.Методика та організація дослідження

2.2.Результати дослідження та їх аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1. Богуш А. М. Варениця Л.О. Діти і соціум: особливості соціалізації дітей дошкільного віку та молодшого шкільного. Луганськ: Альма-матер, 2016. 126 с.

2. Горбачова В. О. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини. Вісник Інституту розвитку дитини. Кривий Ріг: Філософія, педагогіка, психологія. 2014. №36. С. 112-121.

3. Піроженко Т. О. Хартман О.Ю. Вчимося жити разом: парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6–7 років. Київ: Алатон. 2016. 32 с.

4. Поніманська Т.І. Дитина і соціум. Дошкільне виховання. 2014. № 8. С. 4-6.

5. Комісаренко Н. Особливості творчої діяльності молодших школярів у позакласній роботі. Початкова школа. 2016. №2. С. 28-31.

6. Майбородюк Н.Д. Казкотерапія у розвитку ціннісно-смислової свідомості учнів початкової школи. Педагогіка вищої та середньої школи. 2014. № 28. С. 136- 141.

7. Максимюк С.П. Позаурочні форми навчання. Бібліотека українських підручників 2015. №2. С. 2-8.

8. Максимюк С.П. Позаурочні форми навчання. К.: Кондор, 2015. 667 с.

9. Мартиненко С. М, Хоружа Л. Л. Загальна педагогіка. К: МАУП. 2012.

10. Моцкус Л. В. Застосування методу казкотерапії в початковій школі: методична розробка. Луцьк : ПрАТ «Волинська обласна друкарня», 2018. 44 с.

11. Волкова Н. П. Педагогіка. К.: «Академвидав», 2007. 170-173с.

12. Гнутель Я.Б. Виховна робота в сучасних умовах: теорія і методика. Тернопіль: Астон, 2018. 262с.

13. .Етичне виховання молодших школярів. Творче виховання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Позакласний час. 2015. №25 С. 38-39.

14. Сухомлинський В.О. Методика виховання колективу: у 5-ти т. Вибрані твори. Т.І. 2016. 637 с.

15. Тверезовська Н. Т. Сидоренко В.К. Методологія педагогічного дослідження. Центр навчальної літератури. 2017. 440с.

16. Титаренко Л.І. Особливості позакласної роботи в класах комплектах. Початкова школа 2014. №9. 37-40с.

17. Ушинський К. Д. Птитання виховання і навчання в початковій школі. Вибрані педагогічні твори: У2 Т. Т.І. 256 с.

18. Фіцула М. М. Педагогіка. К.: Видавничий центр «Академія», 2012. 528 с.

19. Хмель В. Позакласна виховна робота на основі життєдіяльності об’єднання-гри. Початкова школа. 2014. №12. С. 39-40.

20. Ходакоська О. В. Міжособистісне спілкування учнів. Шкільний світ. 2017. №17. С. 2-10.

21. Шатохін О.А. Виховання толерантності у дітей. Психолог. 2015. С. 12-17.

22. Моцкус Л.В. Застосування методу казкотерапії в початковій школі: методична розробка. Луцьк : ПрАТ «Волинська обласна друкарня», 2018 . 44 с.

23. Нова українська школа. Управління школою. 2017. URL://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-inavishho/ 

24. Пащенко М. І. Педагогіка. Центр навчальної літератури. 2019. 228 с.


Унікальність