Емоційна сфера особистості студента-першокурсника

  • Код товару: 21000693
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Емоційна сфера особистості студента-першокурсника", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

Вступ

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ В СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ

1.1. Теоретичний аналіз наукових підходів до визначення емоційної сфери особистості

1.2. Психологічні особливості студентів-першокурсників

1.3. Характеристика особистості емоційно напружених першокурсників

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ В СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУСНИКІВ

2.1. Методика та організація дослідження

2.2. Результати дослідження та їх аналіз

Висновки

Список використаних джерел


Джерела


1.Дмитріюк Н. С. Вплив емоцій на формування та становлення особистості. Проблеми сучасної психології. 2010. Вип. №8. С. 261-271.

2. Бех И. Д. Овладение эмоциональными переживаниями и воспитание личности. Сборник материалов Всесоюзного симпозиума. 1990. С. 99-102.

3. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. СПб.: Издательство Питер, 2002. 720 с.

4. Роменець В. А. Історія психології XX століття: навч. Посібник. К.: Либідь, 1998. 992 с.

5. Менделевич В. Д. Клиническая и медицинская психология: учебное пособие. М.: МЕД пресс-информ, 2005. 432 с.

6. Джидарьян И. А. О месте потребностей, эмоций и чувств в мотивации личности. Теоретические проблемы психологии личности. М.: Наука, 1974. С. 145-170.

7. Вербина Г.Г. Психология эмоций: учеб. Пособие. Чебоксары: Чувашский государственный университет имени И.Н. Ульянова, 2008. 308 с.

8. Маклаков А. Г. Общая психология: учебник для вузов. СПб. : Питер, 2008. 583 с.

9. Дранков В. Л. Природа таланта Шаляпина. Л. : Музыка, 1973. 215 с.

10. Вилюнас В.К. Психология эмоциональных явлений. М.: Изд-во Московского университета, 1976. 142 с.

11. Майерс Д. Психология. Мн: ООО «Попурри», 2001. 848 с.

12. Рейковский Я. Экспериментальная психология эмоций. М. : Прогресс, 1979. 392 с.

13. Ильин Е. П.Психология воли. СПб.: Питер, 2009. 368 с.

14. Аверин В.А. Психология личности. СПб.: Издательство Михайлова В.А., 1999. 89 с.

15. Молчанова Г. В. Основы общей психологии: Психология эмоций. М.: Изд-во Современного гуманитарного университета, 1999. 58 с.

16. Леонтьев А. Н. Потребности, мотивы и эмоции. М.: Изд-во МГУ, 1971. 40 с.

17. Психика как система: системно-энергетический подход к эмоциям. URL: http: //becmology.ru/blog/psychology/brain_sys05.htm (дата звернення 28.10.2020).

18. Воля: Большой психологический словарь / ред. Б.Г. Мещеряков, В.П. Зинченко. М.: АСТ МОСКВА; СПб.: ЕВРОЗНАК, 2009. С. 96.

19. Емоційно-вольові психічні процеси. URL: http: //netship.narod.ru/Psycho/Pm4.htm (дата звернення: 28.10.2020).

20. Ягупов В. В. Військова психологія: підручник. К.: Тандем, 2004. 656 с.

21. Селиванов В. И. Избранные психологические произведения: воля, ее развитие и воспитание. Рязань: РГПИ, 1992. 575 с.

22. Рубенштейн М.М. Университет и воспитание. Вестник воспитания. 1914. Вып. 9. С. 38-46.

23. Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи : навч. посіб. Київ: ТОВ «Філ-студія», 2006. 320 с.

24. Дьяченко М. И. Психология высшей школы: учеб. пособ. Минск.: изд-во БГУ им. В. И. Ленина, 1978. 92 с.

25. Перченко Е. Л. Психологические условия формирования организованности у младших школьников: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07. Череповец, 2006. 203 с.

26. Зимняя И. А. Педагогическая психология. Москва: Логос, 2004. 384 с.

27. Блонский П. П. Избранные педагогические произведения. Москва : АПН РСФСР, 1961. 695 с.

28. . Kyrychuk A., Roháčová T. Analýza problémov pripravenosti študentov prvého ročníka na štúdium na vysokej škole. Podmienky optimálnej školskej pripravenosti. Komárno : Pedagogická fakulta Univerzity J. Selyeho, 2015. S. 79-95.

29. Рубинштейн С. Я. Основы общей психологи. СПб. : Питер, 1999. 720 с.

30.Озьорова С. А. Особливості роботи вчителя з тривожним підлітком. Наука, культура, освіта. 1997. №10-11. С. 49–53.

31. Семиченко В. А. Психологія особистості. К.: Видавець Ешке О.М., 2001. 427 с.

32. Киршбаум Е. І. Психічний стан. Кіровоград : Антураж-А, 1990. 216 с.

33. Ильин Е.П. Мотивации и мотивы. СПб.: Питер, 2000. 512 с.

34. Сталин В. В. Самосознание личности. М.: Педагогика, 1983. 304 с.

35. Нємчин Т. А. Стан нервово-психічної напруги. Одеса : Наука і техніка, 1993. 183 с.

36. Кордуэлл М. Психология А-Я : Словарь-справочник. М. : Прогресс, 1999. 448с.

37. Шевченко Ю. С. Психокорекція: теорія і практика. К.: Либідь, 2005. 345 с.

38. Марасанов Г.І. Методи моделювання і аналіз ситуацій в соціально-психологічному тренінгу. Київ : Наукова думка, 1995. 147 с.


Унікальність