Дослідження самооцінки студентів-психологів

  • Код товару: 21000736
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Дослідження самооцінки студентів-психологів", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ

1.1.Загальне уявлення про особливості психічного розвитку осіб студентського віку

1.2.Самооцінка як прояв самосвідомості людини

1.3.Сучасні дослідження особливостей самооцінки осіб студентського віку

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМООЦІНКИ ОСІБ СТУДЕНТСЬКОГО ВІКУ

2.1.Мета, гіпотези, завдання та організація дослідження

2.2. Аналіз полігону дослідження

2.3. Опис методичного інструментарію

2.4. Аналіз результатів дослідження

Висновки розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Рубенштейн М.М. Университет и воспитание. Вестник воспитания. 1914. Вып.9. с. 38-46.

2. Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи. Київ: ТОВ «Філ-студія», 2006. 320с.

3. Дьяченко М. И. Психология высшей школы: учеб. пособ. Минск.: изд-во БГУ им. В. И. Ленина, 1978. 92 с.

4.Перченко Е. Л. Психологические условия формирования организованности у младших школьников: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 . Череповец, 2006. 203 с.

5. Зимняя И. А. Педагогическая психология. Москва : Логос, 2014. 384 с.

6. Блонский П. П. Избранные педагогические произведения. Москва : АПН РСФСР, 1961. 695 с.

7. Kyrychuk A., Roháčová T. Analýza problémov pripravenosti študentov prvého ročníka na štúdium na vysokej škole. Podmienky optimálnej školskej pripravenosti. Komárno : Pedagogická fakulta Univerzity J. Selyeho, 2015. S. 79-95.

8.Роджерс К. Клієнт-центрована терапія. М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 1997. 320 с. 

9.Бернс Р. Розвиток Я-концепції і виховання. М. : Прогрес, 1986. 420 с. 

10.Ващенко І.М. Визначення і розуміння студентами понять "здоров’я" та "здоровий спосіб життя". Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. Чернігів : ЧНПУ, 2012. Випуск 98. Т. 3. С. 80 – 84. 

11.Захарова А.В. Психология формирования самооцінки. Мінськ, 1993. 185 с. 

12. Гапова Е.А. Внутриличностный конфликт студента-медика. «Биоэтика и современные проблемы медицинской этики и деонтологии». Материалы Республиканской научно-практической конференции с международным участием. УО «Витебский государственный медицинский университет». Витебск, 2016. С. 275–278. 

13.Поваренков Ю.П. Психологическое содержание профессионального становления человека. М.: Изд-во УРАО, 2012. 160 с. 

14.Поліщук В. М. Вікова та педагогічна психологія. Суми, 2012. 330 с. 

15.Кучеренко С. Методологічні підходи до вивчення самосвідомості особистості підлітків та юнаків. Психологія і суспільство. 2014. № 1. С. 134- 151. 

16..Самойлова Е.О. Онтологические компоненты феномена косплея. Фундаментальные исследования. 2014. Вип. 9 С. 687-681. 

17.Седих К.В. Делінквентний підліток: навчальний посібник. К.: Видавничій Дім «Слово», 2015. 272 с. 

18.Ситникова Е.Н. Факторы и условия формирования субкультурной грамотности современного підростка. Известия ВГПУ. 2013. № 10 (85). С. 62-65. 

19.Chen S., Chen K., Shaw L. Self-verification motives at the collective level of self-definition. Journal of Personality and Social Psychology. 2004. № 86 (1). Р. 77-94. 

20.Практичні знання з психології / за редакцією А.Ц.Пуни. М., 2010. С.11-19.

21.Железовская Г.И. Внутриличностные конфликты, формы, их проявления и симптоми. Социальный мир человека. Вып. 6: Материалы VI Международной научно-практической конференции «Человек и мир: миросозидание, конфликт и медиация в интеркультурном мире», 14-16 апреля 2016 г. Ижевск: ERGO, 2016. 368 с. 

22. Зеер Э.Ф. Психология профессий: уч. пособие для студентов вузов. М.: Академический Проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2013. 336 с. 


Унікальність