Домінуючі акцентуації характеру у студентів із різним рівнем успішності навчання

  • Код товару: 21000692
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Домінуючі акцентуації характеру у студентів із різним рівнем успішності навчання", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКЦЕНТУАЦІЇ ХАРАКТЕРУ ТА УСПІШНІСТЬ НАВЧАННЯ

1.1. Поняття та сутність акцентуацій характеру

1.2. Психологічні фактори успішного навчання студентів

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ АКЦЕНТУАЦІЙ ХАРАКТЕРУ ТА УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ РІЗНОЇ СТАТІ

2.1.Організація та методи емпіричного дослідження

2.2. Домінуючі акцентуації характеру студентів чоловічої та жіночої статі із різним рівнем успішності навчання

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1.Дидро Д. Размышления по поводу книги Гельвеция «Об уме» : собр. соч. в 10-ти т. Москва : Академия, 1935. Т.2. С.109-118. 

2. Лучинин А. История психологии [Електронний ресурс].Библиотека Гумер : психология. URL: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Psihol/luchin/03.php (дата звернення 14.10.2020).

3. Кант И. О характере как образе мыслей. Психология личности : тексты под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, А. А. Пузырея. Москва: Изд-во МГУ, 1982. 288 с.

4. Теории характера [Електронний ресурс]. URL: http://5fan.info/rnaujgatyujgotrjge.html (дата звернення 14.10.2020).

5. Лабрюйер Ж. Характеры или нравы нынешнего века. Москва : АСТ; Харьков : Фолио, 2001. 604 с. 

6.Личко А. Е. Акцентуации характера как концепция в психиатрии и медицинской психологии. А. Е. Личко. Л. : Медицина, 1983. 277 с.

7. Леонгард К. Акцентуйовані особистості. К. Леонгард. Харків : Фенікс, 2000. 244 с.

8. Єнікеєв М. І. Загальна та соціальна психологія. Харків : Наука, 2002. 140 с.

9. Дубчак Г. М. Акцентуації характеру в контексті стресостійкості особистості. Технології розвитку інтелекту. 2016. Вип. №. 2. С. 23-26.

10. Абрамова Г. С. Общая психология. Москва : Проект, 2002. 495 с.

11. Гаркуша І. В. Взаємозв’язок рівнів тривожності та акцентуацій характеру підлітків. Укр. псих.-педагог. зб. Наук. журн. ГО «Львівська педагогічна спільнота». 2015. Вип. №. 4. С. 25-30.

12. Зеер Э. Ф. Психология профессиональных деструкций : Учебное пособие для вузов. Э. Ф. Зеер, Э. Э. Сыманюк. М. : Академический Проект; Екатеринбург : Деловая книга, 2005. С. 94–98.

13.Ганнушкин П.Б. Клиника психопатий: их статистика, динамика, систематика. Избранные труды. Москва, 1964. С.116-252.

14. Винославська О.В. Психологія: навч. Посібник. К.: ІНКОС, 2005

15. Домрачева О. М. Дослідження впливу акцентуацій характеру. К. : Либідь, 2005. 254 с. 

16. Безносов С. П. Профессиональная деформация личности. СПб. : Речь, 2004. 272 с

17. Немов Р. С. Психология . Л. : Магнит, 2009. 688 с.

18. Михлюк Е. І. Аналітичний погляд на проблему формування професійно обумовлених акцентуацій характеру особистості. Збірка наукових праць «Проблеми екстремальної та кризової психології». 2016. 59 с.

19.Бех І. Моральність особистості у психологічному ракурсі. Філософська і соціологічна думка. 1994. Вип. № 3-4. С. 12-20. 

20.Сахно Парасковія, Литюка Юлія. Роль викладача у формуванні мотивації та подаланні неуспішності у навчанні студенів. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/41802/3/Sahnoneuspishnist.pdf (дата звернення 14.10.2020).

21. Пухно С.В. Психологічні особливості проходження адаптації студентів-першокурсників ВНЗ як чинник процесу формування знань з фізико-математичних дисциплін. І Міжрегіональна науково-методична конференція. «Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах». (26 листопада 2015 р.) Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. С. 43-45. 

22. Словарь практического психолога. Минск: Харвест, 1998. 800 с 

22. Локтєва С. А. Розвиток особистості і адаптація в студентському середовищі. Психологічні науки : зб. наук. праць. Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. Вип. 24. С. 78-82. 

23. Смирнов Б. А. Психологія діяльності в екстремальних ситуаціях. Xарків: Видавництво “Гуманітарний центр”, 2007. 276 c. 

24. Куприянов Р. В. Психодиагностика стресса: практикум / сост. Р.В. Куприянов, Ю.М. Кузьмина. Казань : КНИТУ, 2012. 212 с


Унікальність