Динаміка Я-концепції в дитинстві

  • Код товару: 21000753
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Динаміка Я-концепції в дитинстві", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ У ДИТИНСТВІ

1.1. Теоретико-методологічні підходи до вивчення Я-концепції у дитинстві

1.2. Соціально-психологічні особливості особистості дитини

РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ У ДІТЕЙ

2.1. Організація і методика дослідження

2.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1.Шибрук О. В. Проблема феномену та структури Я-концепції особистості в контексті поглядів вітчизняних та зарубіжних дослідників. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог : Вид-во Національного університету «Острозька академія, 2014. Вип. 26. 168 с. 

2.Кабиров Ф. З. Исследование смысла «Я» студентов – психологов в процессе их профессионального становлення. Вопросы профессионализма : психология, методология, практика : Сб. науч.. ст. / Под ред. И. А. Вишнякова, Ф. З. Кабирова. Омск : ОмГПУ, 2003. С. 223–235.

3.Словарь психологических терминов / Под ред. С. Ю. Головина. М., 2003. 976 с. 

4.Налчаджян А. А. Я-концепция. Психология самосознания : хрестоматия / под ред. Д. Я. Райгородского. Самара : БАХРАХ-М, 2007. С. 270–332.

5. Бахур В. Т. Це неповторне «Я» / В. Т. Бахур. М., 1982. 192 с.

6. Бех І. Д. Категорія «ставлення» в контексті розвитку образу «Я» особистості.  Педагогіка і психологія. 1997. № 3. С. 9–21

7.Кочубейник О. М. Культурний еталон буття особистості та його вплив на Я-концепцію.  Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України за ред. Максименка С. Д. К. : Волинські обереги. 2000. Т. 2. Ч. 3.

8.Шибрук О. В. Особливості формування та становлення професійної «Я-концепції» майбутніх рятівників. Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал. Львів, 2014. № 4. 284 с. 

9.Титаренко Т. М. Вчинок самопізнання. Основи психології / За заг. ред.. О. В. Киричука, В. А. Роменця. К., 1995. С. 573– 587.

10.Кон И. С. Категория «Я» в психологи. Психологический журнал. 1981. № 3.  С. 43–54.

11. Ушакова К.Ю. Психологічні чинники становлення професійної «Я-концепції» у студентів медичних коледжів : Дис… канд. психол. наук: 19.00.07 Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2017. 

12. Шестопал І.А. Психологічні особливості професійної самореалізації жінок зрілого віку : автореф. Дис… канд. психол. наук: 19.00.07 Національний університет «Острозька академія», Острог, 2017

13. Овчаренко Ю.О. Психологічні особливості професійної самосвідомості військовослужбовців військ протиповітряної оборони Збройних Сил України: Дис… канд. психол. наук: 19.00.09.  Хмельницький, 2004 179 с. 

14. Петровський А.В., Ярошевский М.Г. История и теория психологии. В 2-х т.т. Т.1. Ростов н/Д.: Фенікс, 1996. 416 с. 

15. Калюжна Є.М., Дудко А.О. Психологічні особливості формування Я-концепції у старшому шкільному віці. Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. Харків : ХНПУ, 2016. С. 3–9.

16. Татенко В.А. Шляхи формування особистості учня. К., 1985. 356 с.

17. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. М., 1968

18. Белобрикіна О.А. Вплив соціального оточення на розвиток самооцінки, Питання психології, № 4 2001. 

19. Що таке «Я-концепція» https://vcf.vn.ua/ya-koncepciya-osobistosti-abo-shho-zavazhaye-99-kopirajteriv-normalno-rozvivatisya-i-zaroblyati/

20.Вікові особливості учнів URL: http://ort.kiev.ua/2.str/sps/sps_002.pdf

21. Фізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку URL:https://mamovediya.com.ua/fizychnyy-rozvytok-ditey-molodshoho-shkilnoho-viku

22. Петровский А. В. Возрастная и педагогическая психология.  М.: Просвещение, 1979. 287 с.

23. Крутецкий В. А. Основа педагогической психологи. М.: Просвещение, 1972. 253 с.

24. Емоційні проблеми в підлітковому віці URL: https://stud.com.ua/76560/psihologiya/emotsiyni_problemi_pidlitkovomu_vitsi

25. Особливості психічного розвитку учнів середнього шкільного віку URL:http://schors-school1.edukit.cn.ua/socialjno-psihologichna_sluzhba/psihologiya_shkolyara/psihologichni_osoblivosti_ditej_serednjogo_shkiljnogo_viku/

26. Найкращі практики роботи з підлітками. Методичний посібник / І.О. Нерубаєва, А.П. Павловський, А.В. Шебардіна. Київ, 2020.  180 с

27. Характеристика вікових особливостей сучасних школярів URL:http://gymnasium152.edu.kh.ua/Files/downloads/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%83%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B2%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B7%20%D1%82%D0%B0%20%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%20%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%97%20%D0%B7%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D1%8C%D0%BC%D0%B8.pdf

28. Психологія навчання й виховання старших школярів URL:https://ru.osvita.ua/school/method/psychology/1745/

29. Особливості виховання учнів різних вікових груп URL:https://pidru4niki.com/15630712/pedagogika/osoblivosti_vihovannya_uchniv_riznih_vikovih_grup

30. Методика дослідження самооцінки Дембо-Рубінштейн. Модифікація Парафіян URL: http://psychologis.com.ua/metodika_diagnostika_samoocenki_dembo-rubinshteyn._modifikaciya_prihozhan.htm

31. Meтoдикa caмooцінки Kaзaнцeвoй. Дocліджeння camooцінки підліткa (oпитyвaльник Г.Н.Kaзaнцeвoй). URL: https://serviceproekt.ru/uk/biznes/metodika-samoocenki-kazancevoi-issledovanie-samoocenki/ © serviceproekt.ru


Унікальність