Діагностика страхів дітей за допомогою казкотерапії

  • Код товару: 21000691
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Діагностика страхів дітей за допомогою казкотерапії", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 35


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ

1.1. Дитячі страхи та їх прояви у старшому дошкільному віці як психологічна проблема

1.2. Методи і техніки казкотерапії у профілактиці та корекції дитячих страхів дошкільників

1.3. Особливості казкотерапевтичних занять з дітьми дошкільного віку

Висновки до розділу І

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

 2.1 Процедура проведення емпіричного  дослідження та опис методик

2.2 Аналіз результатів емпіричного  дослідження

Висновки до розділу ІІ 

РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА З ПРОФІЛАКТИКИ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ

Висновки до розділу ІІІ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1.Беляева Е.В., Борзенкова И.В. Коррекция тревожности и страхов у детей младшего школьного возраста методом сказкотерапи. Теоретические и прикладные аспекты изучения психолого-педагогической реальности. 2015. Розділ 6, № 1(4). С. 85–88.

2.Большой толковый психологический словар / Пер. с англ. Укл. А. Ребер.  М. : Вече, 2010.  592 с.

3.Васильченко О.А. Політологія. Соціологія. Право. Вісник НТУУ. 2013. № 3(19). С. 180.

4. Грановская Р. М. Элементы практической психологии / Р. М. Гра- новская.  СПб. : Речь, 2013.  655 с. 

5.Гуляихин В.Н. Страх и его социальные функции / Гуляихин В.Н., Тельнова Н.А., 2010.  7 с.  С. 49 – 56.

6. Дитячі психологічні травми, страхи. Як їх запобігти. Завуч.  2012. Вип.№ 17–18. С. 62–63. 

7. Єнгаличева І.В. Казкотерапія як один із методів корекційно- рощзвивальної роботи з педагогічно занедбаними учнями / І.В. Єнгаличева. Науковий ввісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка, соціальна робота».  Випуск 25, 2019. С. 70-72.

8.Захаров А.И. Дневные и ночные страхи у детей. Санкт-Петербург : РЕЧЬ, 2010. 233 с.

9. Захаров, А.И. Происхождение и психотерапия детских неврозов / А.И. Захаров.  СПб. : КАРО, 2011. 268 с.

10.Карвасарский Б. Д. Клиническая психология : учебник для вузов / Б. Д. Карвасарский.  4-е изд., перер. и доп.  СПб. : Питер, 2011.  861 с. 

11.Кляйн М. Детский психоаналіз / М. Кляйн. СПб.: Институт общегуманитарных исследований, 2010.  160с.

12.Ленів З.Кореляція порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами арттерапії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / З. Ленів; НПУ ім. М. П. Драгоманова. К., 2010.  21 c. 

13.Мирошниченко Н. Малювання як засіб корекції страху в дітей: Психолого-педагогічний семінар для педагогів та вчителів образотворчого мистецтва / Н. Мирошниченко. Психолог. Шкільний світ : Всеукраїнська газета, 2014. №  47. С. 21-26. 

14.Музичук О.О. Казка як засіб розвитку особистісних цінностей молодших школярів / О.О. Музичук. Проблеми сучасної психології, 2012. Вип. № 17.  С. 22-35.

15.Назаревич В. Психологічні детермінанти проявів шкільних страхів у молодших школярів / В. Назаревич, А. Корнієнко. Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації : [український науковий журнал] / Ун-т "Україна", Всеукр. асоц. політ. наук.  Київ : Україна, 2010. Вип. №  1.  С. 236-240. 

16.Орлов А.Б., Орлова Л.В., Орлова Н.А. Возрастная и педагогическая психология. Психологические механизмы возникновения и коррекции внушенных детских страхов. Вопросы психологии. 2011. С. 5–20.

17. Поддубнaя Н. Я. Страхи и тревожность как деструктивные эмоциональные состояния в жизни младшего школьника: теоретический аспект проблемы / Н. Г. Поддубнaя, О. В. Большуновa.  Состояние здоровья: медицинские, социальные и психолого-педагогические аспекты.  Чита, 2013.  C. 154-160. 

18.Прокопова О. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду вчителів. Українська література в загальноосвітній школі. 2014. № 4. С. 24– 27. 

19.Саржанова А.С. Детские страхи и пути их преодоление / А.С. Саржанова, А.К. Егенисова. Современные наукоемкие технологии, 2014. Вип. №  7.  С. 155-157. 

20.Свиридова Є.В. Чарівні казки та прийоми їх аналізу на уроках літературного читання.  Поч. школа, 2014. №  6. 

21.Синиця В. Корекція страхів у дітей засобами арт-терапії. Актуальні проблеми сучасної психології: шляхи становлення особистості : матеріали ІІ загальноуніверситетської науково-практичної конференції 17 травня 2018 року. Переяслав-Хмельницький, 2018. С. 205–209.

22.Ткач Р. М. Сказкотерапия детских проблем. Санкт-Петербург : «Речь»; Москва : «Сфера», 2013. 118 с. 

23.Томчук С. М. Генеза негативних психічних станів молодших школярів та їх корекція: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Томчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. К., 2012.  20 с. 

24.Фрейд З. Психоaнaлиз детских стрaхов / З.Фрейд.  СПб.: Aзбука, 2016.  288 с. 


Унікальність