0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000691
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Діагностика страхів дітей за допомогою казкотерапії", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 35
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ
1.1. Дитячі страхи та їх прояви у старшому дошкільному віці як психологічна проблема
1.2. Методи і техніки казкотерапії у профілактиці та корекції дитячих страхів дошкільників
1.3. Особливості казкотерапевтичних занять з дітьми дошкільного віку
Висновки до розділу І
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1 Процедура проведення емпіричного дослідження та опис методик
2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження
Висновки до розділу ІІ
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА З ПРОФІЛАКТИКИ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ
Висновки до розділу ІІІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.Беляева Е.В., Борзенкова И.В. Коррекция тревожности и страхов у детей младшего школьного возраста методом сказкотерапи. Теоретические и прикладные аспекты изучения психолого-педагогической реальности. 2015. Розділ 6, № 1(4). С. 85–88.
2.Большой толковый психологический словар / Пер. с англ. Укл. А. Ребер. М. : Вече, 2010. 592 с.
3.Васильченко О.А. Політологія. Соціологія. Право. Вісник НТУУ. 2013. № 3(19). С. 180.
4. Грановская Р. М. Элементы практической психологии / Р. М. Гра- новская. СПб. : Речь, 2013. 655 с.
5.Гуляихин В.Н. Страх и его социальные функции / Гуляихин В.Н., Тельнова Н.А., 2010. 7 с. С. 49 – 56.
6. Дитячі психологічні травми, страхи. Як їх запобігти. Завуч. 2012. Вип.№ 17–18. С. 62–63.
7. Єнгаличева І.В. Казкотерапія як один із методів корекційно- рощзвивальної роботи з педагогічно занедбаними учнями / І.В. Єнгаличева. Науковий ввісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка, соціальна робота». Випуск 25, 2019. С. 70-72.
8.Захаров А.И. Дневные и ночные страхи у детей. Санкт-Петербург : РЕЧЬ, 2010. 233 с.
9. Захаров, А.И. Происхождение и психотерапия детских неврозов / А.И. Захаров. СПб. : КАРО, 2011. 268 с.
10.Карвасарский Б. Д. Клиническая психология : учебник для вузов / Б. Д. Карвасарский. 4-е изд., перер. и доп. СПб. : Питер, 2011. 861 с.
11.Кляйн М. Детский психоаналіз / М. Кляйн. СПб.: Институт общегуманитарных исследований, 2010. 160с.
12.Ленів З.Кореляція порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами арттерапії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / З. Ленів; НПУ ім. М. П. Драгоманова. К., 2010. 21 c.
13.Мирошниченко Н. Малювання як засіб корекції страху в дітей: Психолого-педагогічний семінар для педагогів та вчителів образотворчого мистецтва / Н. Мирошниченко. Психолог. Шкільний світ : Всеукраїнська газета, 2014. № 47. С. 21-26.
14.Музичук О.О. Казка як засіб розвитку особистісних цінностей молодших школярів / О.О. Музичук. Проблеми сучасної психології, 2012. Вип. № 17. С. 22-35.
15.Назаревич В. Психологічні детермінанти проявів шкільних страхів у молодших школярів / В. Назаревич, А. Корнієнко. Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації : [український науковий журнал] / Ун-т "Україна", Всеукр. асоц. політ. наук. Київ : Україна, 2010. Вип. № 1. С. 236-240.
16.Орлов А.Б., Орлова Л.В., Орлова Н.А. Возрастная и педагогическая психология. Психологические механизмы возникновения и коррекции внушенных детских страхов. Вопросы психологии. 2011. С. 5–20.
17. Поддубнaя Н. Я. Страхи и тревожность как деструктивные эмоциональные состояния в жизни младшего школьника: теоретический аспект проблемы / Н. Г. Поддубнaя, О. В. Большуновa. Состояние здоровья: медицинские, социальные и психолого-педагогические аспекты. Чита, 2013. C. 154-160.
18.Прокопова О. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду вчителів. Українська література в загальноосвітній школі. 2014. № 4. С. 24– 27.
19.Саржанова А.С. Детские страхи и пути их преодоление / А.С. Саржанова, А.К. Егенисова. Современные наукоемкие технологии, 2014. Вип. № 7. С. 155-157.
20.Свиридова Є.В. Чарівні казки та прийоми їх аналізу на уроках літературного читання. Поч. школа, 2014. № 6.
21.Синиця В. Корекція страхів у дітей засобами арт-терапії. Актуальні проблеми сучасної психології: шляхи становлення особистості : матеріали ІІ загальноуніверситетської науково-практичної конференції 17 травня 2018 року. Переяслав-Хмельницький, 2018. С. 205–209.
22.Ткач Р. М. Сказкотерапия детских проблем. Санкт-Петербург : «Речь»; Москва : «Сфера», 2013. 118 с.
23.Томчук С. М. Генеза негативних психічних станів молодших школярів та їх корекція: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Томчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. К., 2012. 20 с.
24.Фрейд З. Психоaнaлиз детских стрaхов / З.Фрейд. СПб.: Aзбука, 2016. 288 с.