Діагностика професійної спрямованості

  • Код товару: 21000690
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Діагностика професійної спрямованості", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 36


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

1.1. Теоретичний аналіз проблеми професійної спрямованості в психологічній літературі

1.2.Особливості формування компонентів професійної спрямованості

1.3.Співвідношення понять професійна спрямованість, професійне самовизнання і професійна придатність

РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

2.1. Організація і методика емпіричного дослідження

2.2. Аналіз результатів дослідження

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Маралова Т.П. Пути оптимизации процесса формирования профессиональной идентичности у будущих психологов. Вестник Череповецкого государственного университета. 2011. № 1. С. 152-157. 

2.Лазурский А.Ф. Классификация личностей. Пг., 1921. 144 с. 

3.Маслоу А. Самоактуализация. Психология личности. М.: Изд-во Моск. ун-та, 2010. С. 108–117. 

4.Психология: Словарь / под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. М.: Политиздат, 2010. 494 с. 

5.Ильин Е.П. Мотивы человека: теория и методы изучения. Киев, 2012. 292 с. 

6. Ткачева Н.Ю. Профессиональная направленность как личностное новообразование юношеского возраста: автореф. дисс. на соискание науч. степени канд. психол. наук: спец. 19.00.07. М., 1983. 19 с.

7.ЛеонтьевА.Н. Проблемы развития психіки. М.: Изд-во МГУ, 2010. 584 с. 

8.Шевандрин Н.И. Психодиагностика, коррекция и развитие личности. М., 1998. 508 с. 

9.Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском воздасте. М.: Просвещение, 1968. 464 с. 

10.Немов Р.С. Психология: Учебник для студентов высш. пед. учеб. завед. М.: Изд-во «ВДАДОС», 2012. 608 с. 

11.Потиха В.П. Формирование профессиональной направленности личности студентов колледжа: дисс. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.01. М., 2000. 172 с. 

12.Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания. СПб.: Питер, 2012. 240 с. 

13.Зеер Э.Ф. Психология профессионального развития: учеб. пособ. для студентов высших учебных заведений. М.: Издательський центр «Академия», 2013. 240 с. 

14.Сластенин В.А. Педагогика: инновационная деятельность. М.: Магистр, 2014. 224 с. 

15.Шевченко Л.М. Професійна спрямованість: методологічний аспект. Науковий вісник. К., 2012. Вип. 88. С. 204–215. 

16.Іванченко Є.А. Дослідження щодо виявлення професійної спрямованості студентів та результати її формування в системі інтерактивної професійної підготовки майбутніх економістів. Наука і освіта. О., 2009. № 10. С. 123–129. 

17.Тимошко Г.В. Дослідження професійної спрямованості студентів магістрантами. Вісник Донбаської національної академії будівництва і архітектури. 2011. Вип. 2 (88). С. 3–6. 

18.Семиченко В.А. Проблемы мотивации поведения и деятельности человека. Модульний курс психологии. Модуль «Направленность» (Лекции, практические занятия, задания для самостоятельной работы). К.: Миллениум, 2014. 521 с. 

19.Зеер Э.Ф. Психология профессий: Учебн. М.: Академический Проект, Фонд «Мир», 2012. 336 с. 

20.Социология молодежи / под ред. В. Т. Лисовского. М.: Ин-т молодежи, 2011. 28с. 

21.Психологическое сопровождение выбора профессии / под ред. Л.М. Митиной. М., 2012. 181 с. 

22.Федотова С.В. Структура социальных представлений молодежи о социальном статусе. Вестник Российского нового университета. Серия «Человек в современном мире». 2015. № 4. С. 37–45. 

23.Филиппов А.А. Категория социального статуса в зарубежной и отечественной социологии. Вопросы современной науки и практики. 2012. № 1. С. 37. 

24.Юридична психологія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / за ред. О.Є. Самойлов, М.С. Корольчук, В.М. Корольчук, С.М. Миронець, Г.М. Ржевський. К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. 432 с

25.Юридична психологія. Навчальний контент (конспект або розширений план лекцій) для денної/заочної форми навчання. Дніпро: Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2019. 174 с.


Унікальність