Діагностика агресивності особистості

  • Код товару: 21000754
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Діагностика агресивності особистості", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 34


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІЙ АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОСТІ

1.1.Феномен агресивності у психології

1.2. Особливості психологічної діагностики агресивності особистості

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ  ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

2.1. Організація і методика емпіричного дослідження

2.2. Аналіз результатів дослідження

Висновки до другого розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ


Джерела


1. Freud Z. The ego and the id. In standard edition. London: Hogarth, 1923/2012. Vol. 18.

2. Fromm E. The anatomy of human destructiveness. N. Y.: Holt, Rinehart and Winston, 2013.

3. Мельникова Э. Б. Дети и подростки – жертвы негативных явлений. Основные аспекты виктимизации / Э. Б. Мельникова.  Правозащитник.  2010. №  2.  С. 17–26. 

4.Хархан О. М. Психологічні особливості віктимної поведінки підлітків : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 / О. М. Хархан; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського (м. Одеса). Одеса, 2012.  20 с. 

5.Іванова В. В. Причини та форми агресивної поведінки підлітків / В. В. Іванова / Практична психологія та соціальна робота, 2010.  Вип.  5.  С. 14.

6.Бандура А., Уолтерс Р. Подростковая агрессия. Москва : Фимита, 2010. 512 с. 

7.Фромм Э. Анатомия человеческой деструктивности. М.: АСТ, 2004.  637 с. 

8.Румянцева Т.Г. Понятие агрессивности в современной зарубежной психологии / Вопросы психологии. 2011. № 1.  С. 81-87. 

9.Малкіна-Пих І. Г. Психосоматика: Довідник практ. психолога.  М., 2012, 992 с. 

10.Шебанова С. Г. Психокорекція агресивної поведінки / Педагогіка та психологія,2010. № 3.  С. 15–23. 

11.Горьковая И.А. Проявления агрессивного поведения у делинквентных подростков / Дети и насилие. Материалы Всероссийской научно-практической конференции (Москва- Санкт- Петербург, 2-8 октября,1994). Екатеринбург, 2010. С.32 - 36. 

12.Іванова В.В. Причини та форми агресивної поведінки підлітків / Практична психологія та соціальна робота. Вип. 5. С.14-16. 

13.Кириченко В.В. Особливості проявів агресії у дітей під час соціально-психологічної адаптації до умов середньої школи / Актуальні проблеми психології. Соціальна психологія. Психологія управління. Организаційна психологія.  Київ: Інститут психології імені Г.С.Костюка АПН України,  2012.  Частина 3.  С. 68 – 72. 

14.Журавлев В.С. Почему агрессивны подростки? / Социологические исследования.  2011.  Вип. № 2.  С. 134 – 136 

15.Берковиц Л. Агрессия : причины, последствия и контроль / Л. Берковиц.  Спб. : Прайм Еврознак, 2012.  512 с. 

16.RosenzweigS.Anoutlineoffrustrationtheory/S.Rosenzweig,J.McV.Hunt//Personalityandthe behavior disorders.  Oxford, England : Ronald Press.  P. 379–388. 

17.Бандура А. Подростковая агрессия. Изучение влияния воспитания и семейных отношений / А. Бандура, Р. Уолтерс ; пер. с англ. Ю. Брянцевой, Б. Красовского.  М. : Апрель Пресс, ЭКСМО  Пресс, 2010. 512 с. 

18.Зинченко В. Проблемы психологии развития (читая О. Мандельштама) / В. Зинченко.  Вопросы психологии. М., 2011. Вип.  6.  С. 56–64. 

19.Царькова О. Методи емоційно-вольової саморегуляції психологічного стану студентів / О. Царькова . URL: http://mdu.edu.ua/spaw2/uploads/ files/64.pdf. (дата звернення: 29.04.2021 р.).

20.Ясперс К. Рациональное понимание и понимание через вчувствование (эмпатическое понимание) / К. Ясперс. URL: http://www.practica.ru/Jaspers/ chap11.htm. (дата звернення: 29.04.2021 р.).

21.Король А. Причини та наслідки явища булінгу / А. Король. Відновне правосуддя в Україні, 2011. Вип. №  1-2 (13).  С. 84-93. 

22.Важковиховуваність: сутність, причини, реабілітація: [навчальний посібник для соціальних педагогів та практичних психологів освітніх закладів] / за ред. О. М. Полякової.  Суми : Університетська книга, 2012.  346 с.


Унікальність