0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000675
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Булінг та агресія в освітньому середовищі як соціальна проблема", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 61
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ БУЛІНГУ ТА АГРЕСІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
1.1. Поняття булінгу в освітньому середовищі
1.2. Поняття агресії в освітньому середовищі
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАПОБІГАННЯ БУЛІНГУ ТА АГРЕСІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
2.1. Правове регулювання запобігання булінгу та агресії
2.2. Відповідальність за булінг та агресію в освітньому середовищі
РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ДІАГНОСТИКА БУЛІНГУ ТА АГРЕСІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
3.1. Характеристика соціального дослідження булінгу та агресії в освітньому середовищі
3.2. Результати діагностики булінгу та агресії в освітньому середовищі
РОЗДІЛ 4. ВИХОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ВИНИКНЕННЯ БУЛІНГУ ТА АГРЕСІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Бєляєва Олена. Булінг шкільному середовищі. Сайт спеціалізованої школи № 106. Київ, 2019
2. Тілікіна Н. В., Гольцберг К. О., Мельниченко А. А. Булінг як явище. 2020
3. Барліт А.Ю. Форми і методи подолання (мінімізації) соціально- педагогічної та психологічної проблеми булінгу в освітньому середовищі. Горизонти освіти. 2012. №2. С. 44-46.
4. Булінг – важлива проблема для дітей в Україні. ЮНІСЕФ розпочинає кампанію проти булінгу
5. Булінг: ми всі можемо допомогти це зупинити. Посібник для батьків учнів початкових і середніх шкіл. Весна 2013. – 10 с.
6. Насильство щодо дітей в Україні : всеукраїнське опитування громадської думки. за ред. С. Павлиш, Т. Журавель. -- К.:, вид-во ФОП Клименко, 2015. - 146 с.
7. Результати опитування U-Report, яке проводилось у травні 2016 р.
8. Сайт stopbullying.com.ua, UNICEF
9. Що українці знають і думають про права людини:загальнонаціональне дослідження. І. Бекешкіна, Т.Печончик, В.Яворський та ін.;. Київ, 2017. – 308 с.
10. Sampson Rana. Bullying in schools. Problemoriented guides for police, Problem-oriented guide series, guide 12. U.S. Department of Justice, Office of Community Oriented Policing Services, 2008. P. 49
11. Андросюк Вячеслав. Проблема булінгу в сучасному юридико-психологічному просторі України. УДК 340.6:343.226:343.95, 2019. С. 35.
12. Про булінг (цькування) та як його подолати. Дітям, молоді та дорослим про важливе. Київ: ДУ «Державний інститут сімейної та молодіжної політики», 2020. – 40 с
13. School-based Anti-Violence Progra Centre for Children and Families in the Justice System
14. Король А.В. Причини та наслідки явища булінгу. Відновне правосуддя в Україні. 2009. № 1–2 (13). С. 84–93.
15. Жеброва А.О. Булінг як різновид катувань серед неповнолітніх. наук. робота. 2013. С. 31
16. Найдьонова Л.А. Кібербуллінґ або агресія в інтернеті: способи розпізнання і захист дитини. Методичні рекомендації. К., 2014. 80 с.
17. Міхеєва Ю.О. Кібербулінг як соціально-педагогічна проблема. «Молодий вчений» № 11 (63) • листопад, 2018 р. С. 247-251.
18. Миронюк Т.В. Запорожець А.К., Кібербулінг в Україні – соціально небезпечне явище чи злочин: визначення та протидія. Юридичний часопис Національної академії внутрішніх справ. 2018. № 2 (16). С.275-284.
19. Методичні рекомендації з питань правової освіти „Корекційна робота з агресивними дітьми”. Головне територіальне управління юстиції в Одеській області. 2020
20. Соціальна педагогіка : мала енциклопедія. Т. Ф. Алєксєєнко, Т.П. Басюк, О.В. Безпалько та ін. К. : Центр учбової літератури, 2008. – 336 с.
21. Психологія особистості : словник-довідник . за ред. П.П. Горностая. К. : Рута, 2001. 320 с
22. Сергеєва Е.В. Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. дис.наук. робота. Київський національний університет ім. Бориса Грінченка. 2016. С. 86.
23. Крейхи Б. Соціальна психологія агресії : Питер, 2003. 213 с
24. Вербальна агресія в педагогічному середовищі: вияви та шляхи подолання. Ю. O. Дем’янова. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. 2015. Вип. 225. С. 153-160.
25. Артамонова М.Г. Конституційно-правові засади протидії булінгу. 2020. С. 64.
26. Закон України No 2657 VIII від 18 грудня 2018 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»
27. Кодекс України про адміністративні правопорушення № 8073-X від 07.12.1984
28. Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти. Навчально-методичний посібник. Андрєєнкова В.Л., Байдик В.В.,
29. Войцях Т.В., Калашник О.А. та ін. – К.: ФОП Нічога С.О. 2020. 196 с Маттісен С. Б. Винуватці та цілі знущань на роботі: рольовий стрес та індивідуальні відмінності суспільства / С. Б. Маттізен, С. Ейнарсен // Насилля та жертви - 2007. - Вип. 22.– №6– С. 735-753
30. Тасгін Е. Типи знущань у турецьких початкових школах / Е. Тасгін // Грузинський електронний науковий журнал Освіта та психологія. - 2007. - № 1 (10). - С. 12-18
31. Губко А. А. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Психологічні науки. 2013. Вип. 114. С. 46–50.
32. Кулешова О.В. Булінг в освітньому середовищі: аналіз, шляхи подолання. Науковий вісник Херсонського державного університуету. Випуск 1, 2019. С. 154-158.
33. Насильство та булінг в освітньому середовищі Результати соціологічного дослідження „Здоров’я та поведінкові орієнтації учнівської молоді (HBSC)”. 2018.
34. Найдьонова Л.А., Букіна Ю.О., Григоровська Л.В., Дятел Н.Л. Модуль 3: Діагностика а булінгу (цькування) в закладі освіти. 2020. С. 54.
35. Найдьонова Л.А. Про булінг та як його подолати. Методичні рекомендації. К., 2012. 80 с.
36. Методичні матеріали для проведення виховних заходів з попередження проявів агресії та насильства у студентському середовищі. 2020. С. 45
37. Антибулінгова політика. Програма схвалена педагогічною радою гімназії від 2019.