Забезпечення успішної соціально-психологічної адаптації учнів 5-х класів (на прикладі занять з Технологій)

  • Код товару: 22000612
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Забезпечення успішної соціально-психологічної адаптації учнів 5-х класів (на прикладі занять з Технологій)", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 29


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ШКІЛЬНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ТА ЇЇ ХАРАКТЕРИСТИКА

1.1. Поняття шкільної адаптації та її види

1.2. Соціально-психологічна адаптація як один із видів адаптації

1.3. Проблеми соціально-психологічної адаптації учнів 5-х класів

РОЗДІЛ 2. УСПІШНА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ 5-х КЛАСІВ

2.1. Завдання, форми та напрямки роботи при соціально-психологічній адаптації п'ятикласників

2.2. Заняття з «Технологій» як шлях до успішної соціально-психологічної адаптації учнів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Венгер А. Л., Цукерман Г. А. Психологическое обследование младших школьников. М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2001. 124с.

2. Воскрекасенко О. А. Адаптация пятиклассников: особенности, факторы, педагогическое обеспечение успешности. URL: http://dom-hors.ru/rus/files/arhiv_zhurnala/spp/2020/10/pedagogics/voskrekasenko.pdf (дата звернення: 31.01.2022)

3. Державний стандарт базової середньої освіти: затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/898-2020-%D0%BF#Text (дата звернення: 31.01.2022)

4. Дмітрієва С. М. Психологічні особливості адаптації школярів у середній ланці освіти. URL: http://eprints.zu.edu.ua/7608/1/ПСИХОЛОГІЧНІ%20ОСОБЛИВОСТІ%20АДАПТАЦІЇ%20ШКОЛЯРІВ%20Дмитрієва.pdf (дата звернення: 31.01.2022)

5. Дубравина И.В. Практическая психология образования: учебник для студ. высш. и средн. спец. учеб. заведений. М: ТЦ «Сфера», 2000. 528 с.

6. Кільдеров Д. Е., Мачача Т. С., Юрженко В. В., Луп’як Д. М. Модельна навчальна програма «Технології. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти. 2021. 28 с.

7. Кравцова Е. Е. Психологические проблемы готовности детей к обучению в школе. М.: Педагогика, 1991. 94 с.

8. Леонова Е.В. Внешние и внутренние факторы адаптации учащихся к обучению в основной школе. Начальная школа плюс До и После. 2011. С. 79–83.

9. Литвиненко Н.В. Адаптация школьников к образовательной среде в критические периоды развития: автореф. дисс. … д-ра психол. наук. Самара, 2009. 47 с. 

10. Медведев В. И. О проблеме адаптации. Компоненты адаптационного процесса Л.: Наука, 1984. С. 3 –16.

11. Милославова И.А. Понятие и структура социальной адаптации: автореферат дисс. ... канд. филос. наук. Л., 1974. 24 с.

12. Міністерство освіти і науки України. URL: https://mon.gov.ua/ua (дата звернення: 31.01.2022)

13. Модельні навчальні програми для 5-9 класів нової української школи (запроваджуються поетапно з 2022 року). МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku (дата звернення: 31.01.2022)

14. Мудрик А.В. Социальная педагогика. М.: Академия, 2003. 200 с.

15. Навчальні плани. МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-plani (дата звернення: 31.01.2022)

16. Навчальні програми для 5-9 класів. МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas (дата звернення: 31.01.2022)

17. Обухова А.С. Психология детей младшего школьного возраста. 2014. URL: https://studme.org/88058/psihologiya/psihologiya_detey_mladshego_shkolnogo_vozrasta (дата звернення: 31.01.2022)

18. Первитская А. М., Демина Н. Ю. Особенности социально-психологической адаптации пятиклассников. Серия «Физиология, психология и медицина». 2012. Выпуск 4. С. 63  65

19. Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795

20. Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів: наказ Міністерство освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0804729-17#Text (дата звернення: 31.01.2022)

21. Реан А. А., Кудашев А. Р., Баранов А. А. Психология адаптации личности. СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2008. 479 с.

22. Татьянчиков А. О. Соціально-психологічна адаптація підлітків на етапі переходу до навчання в основній школі. URL: https://er.ucu.edu.ua/bitstream/handle/1/1925/Tatianchykov_Sotsialno-psykholohichna%20adaptatsiia.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення: 31.01.2022)

23. Худаева М. Ю., Панич О. Е., Овсяникова Е. А. Особенности адаптации к школе пятиклассников с разным уровнем сформированности новообразований психики. Проблемы современного педагогического образования. 2017. С. 343 – 350 

24. Чепракова Е. М., Фролов А. А. Педагогическая технология адаптации учащихся к предметному образованию в основной школе. Образование и наука. 2015. С. 21 – 38. 

25. Шарамко А. А. Особенности адаптации младших школьников в основной школе. Современные тенденции развития науки и технологий. 2015. С. 146–148. 

26. Шильцова Ю.В. Социально-психологическая адаптация младших школьников: поиск, взаимодействие, искусство. Известия Самарского научного центра. 2015. №1(3). С. 672  676

27. Шумаков В. А., Дубровина Д. А., Платонова А. В. Социально-психологическая адаптация младших школьников к обучению в школе как условие их эмоционального благополучия. Психология. Психофизиология. 2019. № 4. С. 63 –70.


Унікальність