0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000643
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Вплив казок на формування особистості молодшого школяра", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 33
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ КАЗОК НА ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Психологічні особливості молодшого шкільного віку
1.2. Методи і техніки казкотерапії та їх вплив на дітей молодшого шкільного віку
1.3. Особливості казкотерапевтичних занять з дітьми молодшого шкільного віку
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1 Процедура проведення емпіричного дослідження та опис методик
2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.Фрадинская А. П. Психологические особенности развития личности младшего школьника. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2014. Вип. № 1(9). С.125-128.
2.Забродський М. М. Вікова психологія. Тернопіль, 2011. С. 57– 70.
3.Коршунова Л.С., Пружинин Б.И. Воображение и рациональность. Опыт методологического анализапознавательной функции воображения. М. 2017.
4.Карандашов Ю.Н. Развитие представления у детей. Учебное пособие. Минск, 2013. Возрастная динамика развития представлений. С.74 – 87.
5.Vachkov, I. V., Grinpun, I. B., Pryazhnikov, N. S. Vvedenie v professiyu «psiholog» . M.: MODEK, MSPI, 2012.
6.Sokolov, D. Yu. Skazki i skazkoterapiya. M.: Eksmopress, 2012.
7.Беляева Е.В., Борзенкова И.В. Коррекция тревожности и страхов у детей младшего школьного возраста методом сказкотерапи. Теоретические и прикладные аспекты изучения психолого-педагогической реальности. 2015. Розділ 6, № 1(4). С. 85–88.
8.Васильченко О.А. Політологія. Соціологія. Право. Вісник НТУУ. 2013. № 3(19). С. 180.
9.Ткач Р. М. Сказкотерапия детских проблем. Санкт-Петербург : «Речь»; Москва : «Сфера», 2013. 118 с.
10.Приходченко, К. І. Литвин, Л. Є. . Діагностика у виховному процесі. Виховна робота в школі, 2012. с.2-27.
11. Зубрицька, І. В. Психологічні умови формування уявлень про моральні норми у дошкільників (автореф. дис. ... канд. психол. наук ). Івано-Франківськ, 2011.
12.Федій О. А. Естетотерапія. К. : Центр учбової літератури, 2012. 256 с.
13.Волкова Н.А. Сказкотерапия как фактор нравственного развития младших школьников. Концепт. 2014 Вип. 2. С.28–29.
14.Бреусенко-Кузнецов А.А. Ландшафтная легендотерапия: открытие образа Амазонки. Простір арт-терапії: Зб. наук. ст. ЦІППО АПН України, ГО «Арттерапевтична асоціація». Київ: Міленіум, 2012. Вип. 1 (5). С.54–72.
15.Литвиненко В.А. Застосування казкотерапії в корекційно-реабілітаційній роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 206 с.
16.Зинкевич-Евстигнеева Т. Д. Практикум по креативной терапии. СПб.: Речь : Сфера, 2011. 400 с.
17. Захаров, А.И. Происхождение и психотерапия детских неврозов. СПб.: КАРО, 2011. 268 с.
18.Гримова А. Соціалізація-навчання жити в суспільстві. Дошкільне виховання. 2011. № 3. C. 10-13.
19.Гуляихин В.Н. Страх и его социальные функции. 2010. С. 49 – 56.
20. Дитячі психологічні травми, страхи. Як їх запобігти. Завуч. 2012. № 17–18. С. 62–63.
21.Музичук О.О. Казка як засіб розвитку особистісних цінностей молодших школярів. Проблеми сучасної психології. 2012. Вип. № 17. С. 22-35.
22.Саржанова А.С. Детские страхи и пути их преодоление. Современные наукоемкие технологи. 2014. Вип. № 7. С. 155-157.
23.Єнгаличева І.В. Казкотерапія як один із методів корекційно-рощзвивальної роботи з педагогічно занедбаними учнями. Науковий ввісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка, соціальна робота». 2019. Випуск 25. С. 70-72.
24.Ткач Р. М. Сказкотерапия детских проблем. Санкт-Петербург : «Речь»; Москва : «Сфера», 2013. 118 с.
25. Назаревич В. Психологічні детермінанти проявів шкільних страхів у молодших школярів. Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації. Київ: Україна, 2010. Вип. № 1. С. 236-240.