Використання художньої літератури в екологічному вихованні дітей дошкільного віку

  • Код товару: 21000641
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Використання художньої літератури  в екологічному вихованні дітей дошкільного віку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 35


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДОШКІЛЬНИКІВ

1.1.Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблем екологічного виховання старших дошкільників

1.2.Мета,завдання та умови екологічного виховання

1.3.Художня література – одна з ефективних засобів екологічного виховання

РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У СТАРИШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

2.1.Аналіз ефективності застосування художньої літератури під час формування екологічних знань у старших дошкільників

2.2. Формування екологічних знань у старших дошкільників під час застосування художньої літератури використовуючи різні форми

2.3. Аналіз стану роботи з екологічного виховання та ефективність застосування художньої літератури

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1. Дерябо С.Д., Ясвин В.А. Экологическая педагогика и психология. Ростов на Дону: Феникс, 1996. 480 с. 

2. Мусієнко М.М. та ін. Екологія: Тлумачний словник. К.: Либідь, 2004. 376 с. 

3. Діденко В.Ф., Діденко Л.В., Кондрашова-Діденко В.І. Людина і світ: Словник. К.: Віра-Р, 1998. 88 с. 

4. Еколого-економічний тлумачний словник-довідник / за ред. А.В. Толстоухов, Л.А. Волкова, Н.М. Білоус. К., 2003. 256 с. 

5. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. К.: Академія, 2000. 544 с. 

6.Терентьева Е.Ф. Формирование у детей 6 лет первоначальных знаний о единстве организма и среды. Л. 1980. 171 с. 

7. Николаева С.Н. Методика экологического воспитания дошкольников. М.: Академия, 2001. 184 с. 

8. Горопаха Н.М. Виховання екологічної культури дітей. Рівне: Волинські обереги, 2001. 212 с. 

9. Лисенко Н.В. Екологічне виховання дітей дошкільного віку. Львів: Світ, 1994. 144 с. 

10. Кот Н.М. Про нові аспекти змісту екологічного виховання дошкільників. Бердянський державний педагогічний університет. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2005. № 2. С. 54-59. 

11. Зебзеева В. А. Субкультура детства как источник экологического развития детей в дошкольном образовании : автореф. дисс. ... докт. пед. наук 13.00.07 теория и методика дошкольного образования. Екатеринбург, 2009. 43 с.

12. Михеева Е. В. Становление экологической субкультуры детей в системе дошкольного образования: автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.07 «Теория и методика дошкольного образования. Екатеринбург, 2009. 24 с. 

13. Николаева С. Н. Методика экологического воспитания дошкольников: учеб. пособ .для студ. высш. пед. учеб. завед. Москва : Изд. центр «Академия», 2005. 224 с. 

14. Мета і завдання екологічного виховання дітей. URL: http://dnz354.edu.kh.ua/navchaljno-vihovnij_proces/storinka_vihovatelya-metodista/meta_ta_zavdannya_ekologichnogo_vihovannya_ditej/ (дата звернення:16.11.2020).

15. Разумный В.А. Художественная педагогика. URL: http://log-in.ru/books/khudozhestvennaya-pedagogika-razumnyiy-v-a-pedagogika/ (дата звернення 16.11.2020).

16. Борев Ю. Эстетика: Учебник. М.: Высш. шк., 2002. 511 с. URL: http://www.gumer.info/bibliotek_ Buks/Culture/ Borev/_13.php/ (дата звернення 16.11.2020).

17. Семашко О.М. Соціологія мистецтва: Навчальний посібник. К.: ДАКККіМ, 2003. 266 с. 

18. Кормич Л.І., Багацький В.В. Культурологія (історія і теорія світової культури ХХ століття): Навчальний посібник. Харків: Одіссей, 2002. 304 с.

19. Cухомлинський В.О. Вибрані твори: в 5 т. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина. К.: Рад. шк., 1977. Т. 3. 671 с. 

20.Кононко О.Л. Художня література. Коментар до Базового компоненту дошкільної освіти в Україні. К.: Ред. журн. «Дошкільне виховання», 2003. С. 149–152. 

21. Кононко О.Л. 2.Соціально-емоційний розвиток особистості (у дошкільному дитинстві). К.: Освіта, 1998. 225 с. 

22. Глухова Н. Емоційне спілкування дитини з природою як умова творчого осягнення світу. Дошкільне виховання. 2008. № 10. С. 16–19. 

23. Бєлєнька Г.В. Дошкільнятам про світ природи: Старший дошкільний вік: навч.-метод. посіб. Київ: Генеза, 2013. 112 с. 

24. Прокоф’єва М.Ю. Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 “Теорія та методика професійної освіти”. Одеса, 2008. 21 с. 

25. Гавриш Н.В. Інтеграційні процеси в системі дошкільної освіти. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». 2011. № 1(1). С. 16-20. 

26. Богініч О. Пріоритети у сфері фізичного розвитку дитини дошкільного віку. Оптимізація фізичного розвитку дитини у вітчизняній системі освіти: монографія. Запоріжжя: ЗОІППО, 2010. С. 124-148. 

27. Плохій З.П. Виховання екологічної культури дошкільників.  К: Редакція журналу Дошкільне виховання, 2002.  173 с. 

28.Екологічне виховання. URL: https://patryot-systema.com.ua/ekolohichne-vykhovannia/ (дата звернення: 16.11.2020 р.).

29. От рождения до школы/Примерная основная общеобразовательная. Программа дошкольного образования. Под редакцией Н.Е. Вераксы, Т.С. Комаровой, М.А. Васильевой. М.: МОЗАИКА-СИНТЕЗ, 2010. С. 163-165,212 с. 

30. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт” / О. О. Андрієтті, О. П. Голубович, О. П. Долинна, Т. В. Дяченко, Т. С. Ільченко, Г. Є. Іванова, Г. М. Лисенко, Т. В. Панасюк, Г. В. Петрова, Т. О. Піроженко, Н. М. Романко, Н. А. Случинська, Н. І. Трикоз.  Тернопіль: Мандрівець, 2013.  104 с.


Унікальність