0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000641
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Використання художньої літератури в екологічному вихованні дітей дошкільного віку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 35
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДОШКІЛЬНИКІВ
1.1.Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблем екологічного виховання старших дошкільників
1.2.Мета,завдання та умови екологічного виховання
1.3.Художня література – одна з ефективних засобів екологічного виховання
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У СТАРИШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
2.1.Аналіз ефективності застосування художньої літератури під час формування екологічних знань у старших дошкільників
2.2. Формування екологічних знань у старших дошкільників під час застосування художньої літератури використовуючи різні форми
2.3. Аналіз стану роботи з екологічного виховання та ефективність застосування художньої літератури
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Дерябо С.Д., Ясвин В.А. Экологическая педагогика и психология. Ростов на Дону: Феникс, 1996. 480 с.
2. Мусієнко М.М. та ін. Екологія: Тлумачний словник. К.: Либідь, 2004. 376 с.
3. Діденко В.Ф., Діденко Л.В., Кондрашова-Діденко В.І. Людина і світ: Словник. К.: Віра-Р, 1998. 88 с.
4. Еколого-економічний тлумачний словник-довідник / за ред. А.В. Толстоухов, Л.А. Волкова, Н.М. Білоус. К., 2003. 256 с.
5. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. К.: Академія, 2000. 544 с.
6.Терентьева Е.Ф. Формирование у детей 6 лет первоначальных знаний о единстве организма и среды. Л. 1980. 171 с.
7. Николаева С.Н. Методика экологического воспитания дошкольников. М.: Академия, 2001. 184 с.
8. Горопаха Н.М. Виховання екологічної культури дітей. Рівне: Волинські обереги, 2001. 212 с.
9. Лисенко Н.В. Екологічне виховання дітей дошкільного віку. Львів: Світ, 1994. 144 с.
10. Кот Н.М. Про нові аспекти змісту екологічного виховання дошкільників. Бердянський державний педагогічний університет. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2005. № 2. С. 54-59.
11. Зебзеева В. А. Субкультура детства как источник экологического развития детей в дошкольном образовании : автореф. дисс. ... докт. пед. наук 13.00.07 теория и методика дошкольного образования. Екатеринбург, 2009. 43 с.
12. Михеева Е. В. Становление экологической субкультуры детей в системе дошкольного образования: автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.07 «Теория и методика дошкольного образования. Екатеринбург, 2009. 24 с.
13. Николаева С. Н. Методика экологического воспитания дошкольников: учеб. пособ .для студ. высш. пед. учеб. завед. Москва : Изд. центр «Академия», 2005. 224 с.
14. Мета і завдання екологічного виховання дітей. URL: http://dnz354.edu.kh.ua/navchaljno-vihovnij_proces/storinka_vihovatelya-metodista/meta_ta_zavdannya_ekologichnogo_vihovannya_ditej/ (дата звернення:16.11.2020).
15. Разумный В.А. Художественная педагогика. URL: http://log-in.ru/books/khudozhestvennaya-pedagogika-razumnyiy-v-a-pedagogika/ (дата звернення 16.11.2020).
16. Борев Ю. Эстетика: Учебник. М.: Высш. шк., 2002. 511 с. URL: http://www.gumer.info/bibliotek_ Buks/Culture/ Borev/_13.php/ (дата звернення 16.11.2020).
17. Семашко О.М. Соціологія мистецтва: Навчальний посібник. К.: ДАКККіМ, 2003. 266 с.
18. Кормич Л.І., Багацький В.В. Культурологія (історія і теорія світової культури ХХ століття): Навчальний посібник. Харків: Одіссей, 2002. 304 с.
19. Cухомлинський В.О. Вибрані твори: в 5 т. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина. К.: Рад. шк., 1977. Т. 3. 671 с.
20.Кононко О.Л. Художня література. Коментар до Базового компоненту дошкільної освіти в Україні. К.: Ред. журн. «Дошкільне виховання», 2003. С. 149–152.
21. Кононко О.Л. 2.Соціально-емоційний розвиток особистості (у дошкільному дитинстві). К.: Освіта, 1998. 225 с.
22. Глухова Н. Емоційне спілкування дитини з природою як умова творчого осягнення світу. Дошкільне виховання. 2008. № 10. С. 16–19.
23. Бєлєнька Г.В. Дошкільнятам про світ природи: Старший дошкільний вік: навч.-метод. посіб. Київ: Генеза, 2013. 112 с.
24. Прокоф’єва М.Ю. Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 “Теорія та методика професійної освіти”. Одеса, 2008. 21 с.
25. Гавриш Н.В. Інтеграційні процеси в системі дошкільної освіти. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». 2011. № 1(1). С. 16-20.
26. Богініч О. Пріоритети у сфері фізичного розвитку дитини дошкільного віку. Оптимізація фізичного розвитку дитини у вітчизняній системі освіти: монографія. Запоріжжя: ЗОІППО, 2010. С. 124-148.
27. Плохій З.П. Виховання екологічної культури дошкільників. К: Редакція журналу Дошкільне виховання, 2002. 173 с.
28.Екологічне виховання. URL: https://patryot-systema.com.ua/ekolohichne-vykhovannia/ (дата звернення: 16.11.2020 р.).
29. От рождения до школы/Примерная основная общеобразовательная. Программа дошкольного образования. Под редакцией Н.Е. Вераксы, Т.С. Комаровой, М.А. Васильевой. М.: МОЗАИКА-СИНТЕЗ, 2010. С. 163-165,212 с.
30. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт” / О. О. Андрієтті, О. П. Голубович, О. П. Долинна, Т. В. Дяченко, Т. С. Ільченко, Г. Є. Іванова, Г. М. Лисенко, Т. В. Панасюк, Г. В. Петрова, Т. О. Піроженко, Н. М. Романко, Н. А. Случинська, Н. І. Трикоз. Тернопіль: Мандрівець, 2013. 104 с.