0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000642
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Виховання патріотичних почуттів у молодших школярів в процесі позаурочної діяльності", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 37
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Теоретичне дослідження проблеми виховання патріотичних почуттів у школярів у працях вітчизняних вчених
1.2. Значення позаурочної діяльності у вихованні дітей молодшого шкільного віку
1.3. Особливості виховання патріотичних почуттів у молодших школярів в різних формах позаурочної діяльності
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Діагностика рівня сформованості патріотичних почуттів молодших школярів
2.2. Система роботи з виховання патріотичних почуттів дітей молодшого шкільного віку під час позаурочної діяльності
2.3. Порівняльний аналіз отриманих результатів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Артеменко Л.М. Специфіка патріотичного виховання молодших школярів у процесі краєзнавчої роботи. Педагогічна освіта на зламі століть: досвід минулого – погляд у майбутнє: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 95-річчю кафедри педагогіки (19-20 жовтня 2017р., м. Ніжин). Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. С.20-22.
2. Артеменко Л.М. Форми краєзнавчої роботи, спрямовані на виховання почуття патріотизму у молодших школярів. Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи: матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції, присвяченої Дню початкової освіти. 2018.. С. 18-21
3. Артеменко Л. Сучасне розуміння патріотичного виховання. Педагогічний альманах : збірник праць молодих науковців. 2018. Вип. 1. С. 9-13.
4. Артеменко Л. Форми краєзнавчої роботи, спрямовані на виховання почуття патріотизму у молодших школярів. Педагогічний альманах : збірник праць молодих науковців. 2018. Вип. 2. С. 6-10.
5. Бех І.Д. Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді. Гірська школа Українських Карпат. 2015. № 12-13. С. 26-37.
6. Бібік Н.М. Я досліджую світ: підруч. 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2 частинах). Ч.1. Харків : Вид-во «Ранок», 2019. 120 с.
7. Вашуленко М. С. Буквар: підручник для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. К. : Видавничий дім «Освіта», 2012. 152 с.
8. Державний стандарт початкової освіти. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-derzhavnogostandartu-pochatkovoyi-osviti. (дата звернення 03.04.2021)
9. Захарійчук М. Д. Українська мова: підруч. для 4 кл. загальноосвітн. навч. закл. Київ: Грамота, 2015. 192 с.
10. Захарійчук М.Д. Українська мова: підруч. для 3 кл. загальноосвітн. навч. закл. Київ: Грамота, 2013. 176 с
11. Клюніна Н. Актуальність національно-патріотичного виховання на уроках іноземної мови. Формування патріота в вимірі революції гідності та пріоритетів. Суми: КЗ СОІППО, 2017. С. 114 – 119.
12. Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді: URL: http:/ /www.mon.gov.ua. (дата звернення 03.04.2021)
13. Кульчицький В. Патріотичне виховання як соціально-педагогічне явище. Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки: матеріали доповідей та повідомлень міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 16 вер. 2016 р.). Ужгород, 2016. С. 96-98.
14. Кульчицький В. Система патріотичного виховання сучасної молоді Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 22-23 січ. 2016 р.). Одеса, 2016. С. 76-79.
15. Кульчицький В. Формування культури здоров’я як складова патріотичного виховання молоді. Філософія, методологія, психологопедагогічні аспекти формування культури здоров’язбереження: збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 24-25 вер. 2015 р.). Тернопіль, 2015. С. 31-34.
16. Лобова О. В. Музичне мистецтво: підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закладів. Київ: Школяр, 2012. 144 с
17. Мальцева Т. Організація спілкування молодших школярів у різновіковій групі продовженого дня. Початкова школа. 2012. №3. С.40-41
18. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1–4 класи. К. : Видавничий дім «Освіта», 2012. 392 с.
19. Прасол Д. В. Психологічні аспекти патріотичного виховання молодших школярів у загальноосвітніх навчальних закладах. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2015. № 2 (49). С. 149–151.
20. Савченко О. Я. Літературне читання: підруч. для 2 кл. Київ: Видавничий дім «Освіта», 2012. 160 с.
21. Савченко О.Я. Літературне читання. Українська мова. 3 кл. : підруч. для загальноосвіт. Київ: Видавничий дім «Освіта», 2013. 192 с.
22. Савченко О.Я. Літературне читання. Українська мова: підруч. для 4 класу загальноосвітн. Київ: Видавничий дім «Освіта», 2016. 192 с.
23. Тагліна О.В. Я у світі. 3 клас : підруч. для загальноосв. навч. закл. Харків: Вид-во «Ранок», 2013. 144 с.
24. Тагліна О.В. Я у світі: підруч. для 4 класу загальноосвіт. навч. закл. Харків:Вид-во «Ранок», 2015. 144 с.
25. Червінська І.Б Методика виховної роботи в початковій школі: теорія і практика: навчально-методичний комплекс.. Івано-Франківськ: В-во Симфонія Форте, 2013. 332 с