Типи уроків англійської мови

  • Код товару: 21001064
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Типи уроків англійської мови", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 45


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО УРОКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

1.1. Урок – основна форма навчально-виховного процесу з англійської мови

1.2. Основні вимоги до уроку англійської мови в НУШ

1.3. Основні форми організації діяльності учнів уроку англійської мови НУШ

Висновки до 1 розділу

РОЗДІЛ 2. ТИПИ ТА СТРУКТУРА УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

2.1. Структура та типи уроків англійської мови в закладі загальної середньої освіти

2.1.1. Урок формування знань, умінь і навичок (удосконалення мовної і мовленнєвої компетенції)

2.1.2. Урок засвоєння знань (формування мовної і мовленнєвознавчої компетенції)

2.2. Фрагмент та аналіз уроку англійської мови

2.3. Використання наочності на уроках англійської мови

Висновки до 2 розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела


1. Л.С. Панова, І.Ф. Андрійко, С.В. Тезікова. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: підручник. Ніжин, 2003. 328 с.

2. Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів. К.: Ленвіт, 2013. 590 с

3. Ніколаєвої С.Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах. К.: Ленвіт, 2002. 320 с

4. Алєксєєнко І. В. Типологія уроків іноземної мови у старшій школі та її реалізація у змісті підручників. Проблеми сучасного підручника. 2013. Вип. 13. с. 19-30

5. Конспект лекцій з дисципліни «Методика навчання іноземних мов» / за ред. І .Ю. Гусленкко. Харків: Вид-во НУА, 2018. 64 с.

6. Куписевич Ч. Основы общей дидактики. М.,1986. 368 с.

7. Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. посібник. К.: Либідь, 2002. 560 с.

8. Дьяченко В. К. Дидактика: учебное пособие для системы повышения квалификации работников образования: в 2-х томах. М.: Народное образование, 2006. Т.1. 400 с.

9. Чередов И. М. Система форм организации обучения в общеобразовательной школе. М.: Педагогика, 1987. 152 с.

10. Онищук В. О. Форми організації навчання. Педагогіка. К., 1986. С. 199–229.

11. Підласий І. П. Закономірності навчання і підвищення якості знань учнів. К., 1981. 47с

12. Дидактика современной школы / под ред. В. А. Онищука. К.: Рад. школа, 1987. 237 с

13. Костікова І. І, Казачінер О. С. Навчання іноземних мов молодших школярів: варіативність організаційних форм: монографія. Харків:Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2014. 228 с

14. Демьяненко М. Я., Лазаренков К. А., Кислая С. В. Основы общей методики обучения иностранным языкам. К.: Вища школа, Головное изд-во, 1976. 282 с

15. Біляєв О.М. Сучасний урок української мови. К.: Рад. школа, 1981. С. 28-29.

16. Якушина Л. З. Связь урока и внеурочной работы по иностранному языку: учебное пособие. М.: Высшая школа, 1990. С.102.

17. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / за ред. М. І. Пентилюк та ін. К.: Ленвіт, 2004. С.81 – 86.

18. Шелехова Г. Т. Система роботи з розвитку зв’язного мовлення на уроках рідної мови в середній школі. К., 1996. С.20.

19. Пассов Е.И. Урок иностранного языка в средней школе. М., 1989.

20. Горбач І. Підготовка майбутнього вчителя до роботи з батьками Рідна школа. 2000. № 2. С.71–73.

21. Корнещук В. В. Взаимное обучение как нетрадиционная форма организации обучения в высшей школе Науковий вісник КДПУ ім. К.Д.Ушинського: зб. наук. пр. Одеса, ПДПУ ім. К.Д.Ушинського. 1998. №8-9. С. 62–65.

22. Ярошенко О. Г. Групова навчальна діяльність школярів: теорія і методика. К.: Партнер, 1997. 193 с.

23. Федусенко Ю. І. Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09. К., 2009. 20 с

24. Методика викладання іноземної мови в початковій школі. Шкільний світ. К.: 2007. 115 с.

25. Безрукова А.Р., Курінна Д. Наочність як ефективний засіб у навчанні іноземної мови у початковій школі. URL: https://library.udpu.edu.ua/library_files/ukr-turkmen_visnuk/2017_1/4.pdf

26. Денисенко М. В. Побачив – запам'ятав – навчився! Як правильно використовувати наочність при навчанні читання англійською мовою учнів початкової школи. Іноземні мови в навчальних закладах. 2007. № 3. C. 112–116

27. Сайт вчителя англійської мови Рафальської Н.В. URL: https://natasha.in.ua/types-of-the-lessons/

28. Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка. URL: https://pu.org.ua/Uroki.html


Унікальність