Слухання музики як ефективний засіб розвитку музичних здібностей дітей дошкільного віку

  • Код товару: 22000623
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Слухання музики як ефективний засіб розвитку музичних здібностей дітей дошкільного віку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 39


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ

1.1. Поняття музичних здібностей та їх структура

1.2. Розвиток та особливості музичного сприйняття у дітей дошкільного віку

РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЧЕРЕЗ ПРОСЛУХОВУВАННЯ МУЗИКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

2.1. Процедура та методи дослідження музичного сприйняття дітей дошкільного віку

2.2. Аналіз результатів емпіричного дослідження

2.3. Рекомендації щодо розвитку музичних здібностей через прослуховування музики дітей дошкільного віку

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1. Беликова О. И. Музыкальные способности и их развитие. URL: http://www.engels-dshi4.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=83:belikova-o-i-muzykalnye-sposobnosti-i-ikh-razvitie&catid=18&Itemid=131&template=Shaper_helix3 (дата звернення: 05.02.2022)

2. Біла І. М. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства. URL: http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v6/i13/4.pdf (дата звернення: 05.02.2022)

3. Ветлугина Н. А. Музыкальное развитие ребенка: дис. ... канд. пед. наук: специальность 13.00.00., 1967. URL: http://childpsy.ru/dissertations/id/18152.php (дата звернення: 05.02.2022)

4. Волощук І. С. Структура і зміст творчого потенціалу особистості. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2013. № 2. С. 8–13

5. Газіна І. О. Методика музичного виховання дітей дошкільного віку : навч.-метод. посіб. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. 195 с.

6. Гац Г., Добринюк Л. Музичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. Педагогічний часопис Волині. 2017. №2. С. 21  26

7. Жерновникова, О. А., Ван Цзін І. Формування та становлення особистості майбутнього педагога засобами музичного мистецтва. Педагогічний альманах. Херсон: ХАНО, Вип. 36. 2018. С. 208 – 212

8. Завалко К. Особливості музичного виховання у педагогічні системі Марії Монтессорі. Музичний керівник. 2012. № 1. С. 4  9

9. Ляховець, О. О., Коваленко, А. В. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. 2017. № 6. С. 96  101.

10. Ляшко М. П. Особливості розвитку музичних здібностей та їх вплив на загальний розвиток особистості. «Молодий вчений». 2017. №5. С. 399  403

11. Малашевська І. А. Теорія та практика сучасної системи музичної освіти дітей молодшого шкільного віку. Людинознавчі студії. Педагогіка. 2015. Вип. 31. С. 198–208

12. Матвієнко С. І. Музична освіта та виховання дітей і молоді на Чернігівщині (XVIII—XIX ст.): автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. Харків, 2010. 20 с.

13. Матвієнко С. І. Теорія та методика музичного виховання дітей дошкільного віку: навч. посіб. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. 297 с.

14. Мкртічян О. А. Використання комп’ютерних технологій в розвитку музично-творчих здібностей дошкільників. «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання»: матер. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Глухів, 2020. С. 194  196

15. Мкртічян О. А. Розвиток музичних здібностей дошкільників засобами методу К. Орфа: теоретичні аспекти. Професійна освіта: методологія, теорія та технології: зб. наук. праць. Переяслав: Домбровська Я. М., 2020. Вип. 12. С. 128–144.

16. Мкртічян О. А. Система підготовки вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку музичних здібностей дітей 4–7 років: дис. ... канд. пед. наук: специальность 13.00.04. Харків, 2021. 505 с.

17. Науменко С. О. Особливості діагностики музичних здібностей дошкільників. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2015. № 10. С. 1518.

18. Остроменский В. Д. Формирование музыкального познания. Кишинев: Штиинца, 1988. 160 с.

19. Петрушин В.И. Развитие музыкального восприятия. Музыкальная психология. М., 1998. 245 с.

20. Радынова О. П. Музыкальное воспитание дошкольников. М., 1999. 134 с.

21. Радынова О. П. Практикум по методике музыкального воспитания дошкольников. М., 1999. 125 с.

22. Рибалка В.В. Словник із психології та педагогіки обдарованості і таланту особистості: термінологічний словник. Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. 424 с.

23. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии: ученик. Издательство: Питер, 2002. 720 с.

24. Рубинштейн С. Л. Способности. Психология индивидуальных различий. 3-е изд., перераб. и доп. М.: АСТ: Астрель, 2008. С. 31  46.

25. Тарасова К. В. Дети слушают музыку: методические рекомендации к занятиям с дошкольниками по слушанию музыки. М.: Мозаика-Синтез, 2001. 93 с.

26. Тарасова К.В. Онтогенез музыкальных способностей М., 1991. 245 с.

27. Теплов Б. М. Психология музыкальных способностей. Психология музыки и музыкальных способностей: хрестоматия. М.; АСТ; Мн.: Харвест, 2005. 720 с.

28. Тимощук С. В. Розвиток творчості дитини засобами музичної діяльності: за принципами концепції музичного виховання К. Орфа . Обдарована дитина. 2013. С. 22  34

29. Федорович Е. Н.Основы психологии музыкального образования. URL: https://culture.wikireading.ru/83785 (дата звернення: 05.02.2022)


Унікальність