Шляхи використання пізнавальних ігор у навчальному процесі початкової школи

  • Код товару: 21000673
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Шляхи використання пізнавальних ігор у навчальному процесі початкової школи", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІГОР ТА ЇХ РОЛЬ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

1.1. Поняття та загальна характеристика пізнавальних ігор у навчальному процесі початкової школи

1.2. Шляхи використання пізнавальних ігор у навчальному процесі початкової школи

1.3. Види пізнавальних ігор у навчальному процесі початкової школи

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ШЛЯХІВ ВИКОРИСТАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

2.1. Методика та організація дослідження

2.2. Результати дослідження та їх аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1. Лейтес Н. С. Віковий підхід до проблеми дитячої обдарованості. Основні сучасні концепції творчості та обдарованості. М.: Просвітлення, 2013. 120 с.

2. Леонтьев А. А. Психология коллективной деятельности в учении. Начальная школа. 2012. №11. С. 3-6.

3. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник. Харків: «ОВС», 2012. 400 с

4. Макарова Н. Н. Коммуникативная игра в младших класах. Начальная школа. 2018. № 7. С. 9.

5. Педагогічні технології: Навчальний посібник. / за ред. О.С. Падалка, А. М. Нісімчук, О. Т. Шпак. К.: Вид. центр «Просвіта», 2012. 368 с.

6. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій: Навч. пос. / За ред. І. А. Зязюна, О. М. Пєхоти. К.: А.С.К., 2013. 240 с.

7. Полонська Т.  К. Ігри як засіб компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи. Український педагогічний журнал.  2017.  № 3. С. 109–115.

8. Полонська Т. К. Сутність ігрових технологій у навчанні іноземних мов учнів початкової школи на компетентнісних засадах. Проблеми сучасного підручника: зб. наук. Праць. К.: Пед. думка, 2018. Вип. 20. С. 317-326.

9. Приставська А. Ігрові технології навчання. Англійська мова та література. 2013. № 11. С. 5-97.

10. Рысьева Т. Г. Дидактические игры и возможности их применения при изучении биологии и экологии в школе. Ижевск: Издат. Дом «Удм. ун-т», 2014. С. 154-158.

11. Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти: підручн. К.: Грамота, 2012. 504 с.

12. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи. К.: Генеза, 2014. 389 с.

13. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: Підр. для студентів пед. Факультетів. К.: Генеза, 2015. 68 с.

14. Салата О. Від подиву – до мислення (Ігрова технологія моделювання як метод інтеграції знань учнів). Історія в школах України. 2004. № 8. С. 31–33.

15. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: Учеб. пособ. М.: Нар. обр., 2018. 256 с.

16. Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий. Селевко Г. К. М.: Народное образование, 215. 816 с.

17. Тополя Л. В. Організація активного навчання в процесі колективної навчальної роботи на уроках математики. Наукові записки: Збірник наукових статей. К.: НПУ, 2013. С.150-154.

18. Тополя Л. В. Проблемна ситуація як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів при навчанні математики. Евристика та дидактика точних наук. Міжнародний збірник наукових робіт. 2018. Вип. 9. С. 10 –15.

19. Тополя Л. В. Тематичне планування з геометрії. Математика в школі. 2013. № 1. С.22 – 25.

20. Тополя Л. В. Формування вмінь і навичок засобами дидактичних ігор на уроках математики. Наукові записки: Збірник наукових статей. 2012. Вип. С. 137-142.

21. Федусенко Ю. І. Граючись – перемагаємо! Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: результати педагогічного експерименту. Рідна школа. 2017. № 11–12. С. 30–34.

22. Федусенко Ю. І. Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: дис. канд. пед. наук: 13.00.09. К., 2019. 205 с.

23. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник. К.: «Академвидав», 2015. 560 с.

24. Дворник М. В. Гра та ігрова ситуація на початковому та середньому ступенях навчання. ІЯШ. 2018. №6. С. 48-53.


Унікальність