0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001059
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Розвиток сучасного музичного мистецтва та основних його напрямків", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 32
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОГО МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
1.1. Особливості сучасного музичного мистецтва
1.2. Методологічні проблеми сучасного музичного мистецтва
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ СУЧАСНОГО МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
2.1. Українська естрадна музика і фольклор
2.2. Нові тенденції естрадно-джазової музики
2.3. Реп та хіп-хоп як сучасні напрями музичного мистецтва
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Борин О.В. Популярна музична культура України в епоху глобалізації. International scientific and practical conference. 2020. Venice, Italy. С. 53-56. URL: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/81/2128/4578-1?inline=1
2. Єгорова І. Музичне мистецтво як засіб формування національної самосвідомості в учнів на уроках музики в сучасній українській школі (методичний аспект). С. 491-497. Vzdelávanie a spoločnosť II /Prešovská univerzita v Prešove. 2017. URL: https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova9/subor/Yehorova.pdf
3. Музика як вид мистецтва. URL: https://sites.google.com/site/muzicarts7325/
4. Соловйов В.А. Специфіка музичної інтерпретації: технологічний підхід. Молодий вчений. 2017. № 4.2. (44.2). С. 82-88. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/4.2/18.pdf
5. Царик В.М. Деякі аспекти сучасного музичного мистецтва. Сучасне музичне мистецтво як соціокультурне явище: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної дистанційної конференції (з міжнародною участю). Дніпро: ГРАНІ. 2020. С. 100-102. URL: http://dk.dp.ua/wp-content/uploads/2020/10/Збір.-тез-доп.-уч.-конф.-6-7-квіт.-2020....pdf
6. Дружинець М.І. Музичне естрадне мистецтво: жанрово-стильова специфіка та еволюція. Web of Scholar. Warszawa. 2018. № 8 (26). Vol. 2. С. 24–29. URL: https://d1wqtxts1xzle7.cloudfront.net/58604669/8_26_2_24-29.pdf?1552374780=&response-content-disposition=inline%3B+filename%3D58604669.pdf&Expires=1638440033&Signature=QUh78KKQj4E~Nz9Qy2Dmlyohak6hYiddeMbJQPwVaj8QCaa1ulJOOewPwosvX5S-42OSpdpfIps32nH9lY6Fkja2W8bnvSFcpRHzV9jSxnBJU-Vc7SfYM2qDBe6XOGH0Ib6H2hmY62dcWO91LzL7SmTAG8IniqnJhLTABd4yKfHY95DON2Ls7~4PtD8O7HoRIqTjegnxwBGCLyxnGsQCsU61YBdPjGOGrX8w6Zhzm8M4JNW~wZr5y2jRD2X8tZneZPKSbJYmH8ImKacct8E3g~WyN3cBvqWvA1BiW9uYdBf2DKqe5gLdjz6LanHHrDXHVS~l-mSiovcd-puzxXMdbw__&Key-Pair-Id=APKAJLOHF5GGSLRBV4ZA
7. Верещака А.О. Стилі та напрями естрадної музики. Культура України. 2011. Випуск 33. С. 15-23. URL: https://ic.ac.kharkov.ua/nauk_rob/nauk_vid/rio_old_2017/ku/kultura33/34.pdf
8. Бойко О.М. Українська масова музика: спроба типології підходів. Культура України. 2016. Випуск 54. С. 24-33. URL: https://ic.ac.kharkov.ua/nauk_rob/nauk_vid/rio_old_2017/ku/kultura54/04.pdf
9. Остапенко Л.В., Войченко О.М., Шпортько О.В. Актуальні проблеми музично-естетичної освіти та виховання на початку ХХІ століття. Молодий вчений. 2018. № 1 (53). С. 153-157. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/1/37.pdf
10. Мірошніченко А.А. Теоретико-методологічні принципи вищої музичної освіти. Культура і мистецтво у сучасному світі. 2016. Випуск 17. С. 77-83. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2016_17_12
11. Тормахова В. Характерні риси української поп-музики кінця ХХ-початку ХХІ століть. Університетська кафедра. Культурологія. Аксіологія. Філософія. Етнологія. Дискусії. Рецензії. Анотації: альманах. Київ: КНЕУ. 2014. Випуск 3. C. 165-172. URL: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/3803/165-172.pdf?sequence=1&isAllowed=y
12. Розвиток сучасного музичного мистецтва. URL: https://sites.google.com/site/rozvitokmistectva/stan-rozvitku-sucasnogo-muzicnogo-mistectva
13. Тринько О. Українська фолктроніка: синтез фольклору та поп-музики. Актуальні питання гуманітарних наук. 2021. Випуск 36. Том 3. С. 43-46. URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/36_2021/part_3/9.pdf
14. Цвєтінський Я.А. Подвійний квартет. Формування нової культурної парадигми в українському джазовому мистецтві через принцип інтержанрового синтезу. Сучасне музичне мистецтво як соціокультурне явище: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної дистанційної конференції (з міжнародною участю). Дніпро: ГРАНІ. 2020. С. 64-66. URL: http://dk.dp.ua/wp-content/uploads/2020/10/Збір.-тез-доп.-уч.-конф.-6-7-квіт.-2020....pdf
15. Павленко О.М. Принципи виконання естрадно-джазових творів. Духовність особистості в системі мистецької освіти. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. 2016. С. 71-77. URL: http://oleksyuk.com/wp-content/uploads/2017/03/Pavlenko-O.M.-2017.pdf
16. Колесник С., Волох Т. Історія хіп-хоп культури та її еволюція. Актуальні питання гуманітарних наук. 2018. Випуск 21. Том 2. С. 15-19. URL: https://dspu.edu.ua/sites/hsci/wp-content/uploads/2019/02/5-7.pdf
17. Роговська І.В., Гурова І.В. Хіп-хоп і сучасна вулична культура. Філософські та культурологічні проблеми людства очима студентства: ІV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція (16 квітня 2021 року). Миколаїв. 2021. С. 145-146. URL: http://pub.flowpaper.com/docs/http://www.nuos.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/2021-rik.pdf#page=146