Розвиток творчих здібностей в учнів основної школи в процесі роботи над творами

  • Код товару: 21000662
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Розвиток творчих здібностей в учнів основної школи в процесі роботи над творами", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

1.1.Розвиток творчих здібностей учнів як науково-педагогічна проблема

1.2.Структура творчих здібностей учнів

1.3.Характеристика особливостей розвитку учнів основної школи

РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ТВОРАМИ

2.1.Методика роботи над творами у основній школі

2.2. Аналіз творів та розвитку творчих здібностей учнів основної школи

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1.Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психол. очерк: Кн. для учителя.  3-е изд.  М.: Просвещение, 2012.  93 с. 

2.Александровська Г. Л. Розвиток творчих здібностей учнів у позашкільних закладах / Г. Л. Александровська. Освіта впродовж життя: Таврійський вісник освіти, 2014. Вип. 3 (47). 

3.Комаровська О. Художній образ твору як прояв обдарованості митця / Мистецтво та освіта. Вип. 4. 2009. 

4.Доценко С. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу (теоретичні та методологічні засади) : монографія.  Харків : «Мітра», 2018.  380 с. 

5.Дружинин В. Н. Психология общих способностей СПб. : ПитерКом, 2011. 368 с.

6. Гаврик М. Творчість на кожному уроці / М. Гаврик. Відкритий урок. 2010. Вип. 4. С. 54–58. 

7. Денисюк Л. Творчого учня може виховати тільки творчий учитель / Л. Денисюк / Директор школи, 2013. Вип. 46. С. 7–8. 

8.Пасічник Є. А. Українська література в школі / Єаген Пасічник.  К. : Рад. школа,1010. 319 с. 

9.Падалка Н. І. Вивчення драматичних творів : посіб. для вчителів / Никифор Падалка, Василь Цимбалюк.  Київ : Рад. Школа. 160 с.

10.Степанишин Б. І. Нові підходи до викладання української літератури / Борис Степанишин.  Дивослово.  2010. Вип. № 1.  С. 31–34. 

11.Токмань Г. Л. Методика викладання української літератури в старшій школі: екзистенціально-діалогічна концепція / Ганна Токмань.  Київ: Міленіум, 2012.  254 с. 

12. Арабей Л. Методи і прийоми розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів початкових класів. Початкова освіта. 2012. No3. С. 69-71

13.Тарасенко М. Розвиток творчого мислення учнів початкової школи на уроках літературного читання. Рідна школа. 2014. Вип. 8. С. 21–24

14. Методика навчання української мови з каліграфією: опорні конспекти лекцій (Частина 1). Методика навчання грамоти. Методика розвитку мовлення: для студентів денноїта заочної форм навчання спеціальності 013 «Початкова освіта», освітній ступінь «бакалавр»/ укладач О.М. Хома. Мукачево: МДУ, 2019. 63 с. 

 15. Яровець, О. Психологічні аспекти роботи вчителів у п'ятому класі / О. Яровець / Історія та правознавство, 2017. Вип. 13—14.  С. 54—58. 

16. Яровець, О. Робота вчителя в 5 класі: психологічні аспекти роботи вчителя / О. Яровець. Психолог, 2018. Вип. 17-18.  С. 22—29. 

17.Філенко, Є. Готовність дитини до школи. Семінар-практикум для батьків дітей старших груп /Є.Філенко. Дитячий садок. Управління, 2016. Вип. 2. С. 27—29. 

18. Хмель, Н. Д. Психологічний супровід навчання у вищій школі в адаптаційний період / Н. Д. Хмель. Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнар. Конгресу (м. Одеса, 18— 21 трав. 2017 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського ; [уклад.: О. Чебикін та ін.].  Одеса : Гельветика, 2017.  С. 496—497. 

19. Цибуля, Н. Казки шкільного життя: арт-терапія / Н. Цибуля. Психолог,  2014. Вип. № 3—4.  С. 77—89. 

20. Чепурна, О. О. Навчально-виховний процес в адаптивній школі. О. О. Чепурна / Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали II Міжнар. наук.- практ. конф., м. Харків, 11 квіт. 2017 р. / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, Жешув. ун-т, Пед. ун-т Чендус. ун-ту ; [редкол.: О. А. Андрущенко та ін.].  Харків : ХНПУ, 2017.  С. 251—253. 

21.Вершута, В. Мандрівка в країну професій. Розповіді про професії для молодших школярів /В.Вершута, Л.Фесенко. Початкова освіта, 2015. Вип. 4. С. 9—31.

22.Вовнянко, Т. Чарівність професії: заняття з елементами тренінгу / Т. Вовнянко. Психолог.  2018. Вип. № 21-22.  С. 36—45. 

23.Волянюк, Н. Ю. Мотивационный компонент в структуре педагогической одаренности / Н. Ю. Волянюк, И. С. Потоцкая. Практична психологія та соціальна робота, 2014. Вип. №  7. С. 7—13. 


Унікальність