0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000664
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Розвиток творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчої діяльності", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 42
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
1.1.Зміст, структура та сутність творчих здібностей
1.2.Особливості розвитку творчих здібностей у дітей старшіго дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності
1.3.Організаційно- педагогічні умови розвитку творчих здібностей засобами образотворчої діяльності
РОЗДІЛ 2.ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Організація і зміст експериментального дослідження
2.2 Вплив експериментальної методики на результативність розвитку творчих здібностей
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Сухомлинський В. Про розвиток творчої особистості школярів: індивідуальний та диференційований підхід. URL: http://pandia.ru/text/79/530/42611.php (дата звернення: 12.05.2021 р.).
2. Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте : психологический очерк / Л. С. Выготский. М. : Просвещение, 2010. 93 с.
3. Стахова І. Поняття «творча діяльність» у системі двослівних педагогічних термінів / І.А. Стахова // Методичний пошук учителя-словесника : зб. наук.-метод. статей студентів і магістрантів. Вип. 6 / заг. ред. О.М. Куцевол; упоряд. В.В.Богатько. Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. С.85-91.
4. Барко В. Як визначити творчі здібності дитини? / В. Барко К. : Україна, 2011. 49 с.
5. Иванова Г.К. Формирование творческих способностей школьниковна уроках физической культуры: Дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 Майкоп, 1998 146 с
6. Моляко В.О. Творчий потенціал людини як психологічна проблема / Психологічна газета. 2012. Вип. № 6. С.4-5.
7. Чорна Л.Г. Психологія забезпечення розвитку творчих здібностей учнів / Психологічна газета. 2011. Вип.2. С.42-46.
8.Суржанська, В. А. Розвиваємо творчі здібності. Харків: Основа, 2012.
9.Біла, І. М. Психологія дитячої творчості. Київ: Фенікс,2014. С.11
10.Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О. І. Білан, за заг. ред. О. Низьковської, 2017. URL: https://mon. gov.ua/storage/app/media/programyrozvytkuditey/Bilan_Programa_Ukrdoshkillja_2017.pdf(дата звернення: 12.05.2021 р.).
11.Казакова, Р. Г., Сайганова, Т. И., & Седова, Е. М. . Рисование с детьми дошкольного возраста. Нетрадиционные техники, пла-нирование, конспекты занятий. Москва: Сфера, 2010. С.19.
12.Torrance E. P. Creative teaching makes a difference / Е. Р. Torrance // Psychology and educationof the gifted / Eds. W. Barbe & J. Renzulli. – N.Y.: Irvington Publishers,2014.
13. Филатова Е. Ю. Развитие творческих способностей детей старшего дошкольного возраста / Е.Ю. Филатова. Проблемы способностей в современной психологии. Саратов, 2013. С. 30-50.
14. Урунтаева Г.А. Практикум по детской психологии: Пособие для студентов пед. институтов, учащихся пед. училищ колледжей и воспитателей детских садов. / Г. А. Урунтаева, Ю. А. Афонькина. Владос. 2010. 291 с.
15. Андреев А. И. Педагогика / А.И. Андреев. Казань, 2012. 368 с.
16. Закон України «Про дошкільну освіту» / Законодавчі акти України з
питань освіти. Станом на 01.04.04р. К., 2004. С. 53–77.
17.Сластенин В. А. Педагогика: учебн. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; под. пед. В. А. Сластенина. М.: ИЦ «Академия», 2012. 576 с.
18. Іщенко Л. В. Проблема формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку в сучасній педагогічній науці / Л. В. Іщенко. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2015. Вип. 5. С. 9—13.
19. Голюк О. А. Обґрунтування компонентів творчого потенціалу майбутнього педагога ДНЗ та школи І ступеня / О. А. Голюк. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів : матеріали Всеукраїнської Інтернет-конференції, 28 жовтня 2015 р. FOLIA COMENIANA: вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Умань: ФОП Жовтий, 2015. С. 38-42.
20. Голюк О. Методичні аспекти розвитку творчої уяви дітей дошкі-льного віку / Оксана Голюк, Наталя Пахальчук. Transformations in Contemporary Society: Humanitarian Aspects: monograph. – Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2017. С. 223-229.
21. Голюк О.А. Характеристика типів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку / О.А.Голюк, Н.О.Пахальчук. Наука и инновации в современном мире: образование, воспитание, физическое воспитание и спорт : в 2 кн. К 1 : монография / [авт.кол. : Безрукова Н.П., Львович И.Я., Преображенский А.П. и др.]. Одесса : КУПРИЕНКО СВ, 2017 Гл. 3. С. 67-91.
22.Коломієць А. М., Лазаренко Н.І. Концептуальні засади розвитку наукової діяльності педагогічного університету на сучасному етапі розвитку суспільства / А.Коломієць, Н.Лазаренко, Є.Громов. Освітній простір України : Науковий журнал. Івано-Франківськ: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2017. Вип. 9. С. 74-80.
23. Комарівська Н. Творчий розвиток молодших школярів на уроках літературного читання / Н. Комарівська. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції / за ред. Г.С.Тарасенко. Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2016. Вип. 5. С. 168-172.
24. Александрович Т.В. Развитие творческих способностей личности в дошкольном онтогенезе: теоретические основания и способы решения / Т.В. Александрович, О.А. Голюк, Г.Г. Кит. Молодий вчений, 2018. Вип. 5.2 (57.2), травень. С. 58-65.
25. Білоус В. С. Інтеграція університетської науки у світовий інформаційний простір / В. С. Білоус, Н. І. Лазаренко, А. М. Коломієць. Вісник Книжкової палати, 2017. Вип. 3. С.19-23.