Розвиток демократичних цінностей молодших школярів під впливом виховних годин

  • Код товару: 21000659
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Розвиток демократичних цінностей молодших школярів під впливом виховних годин", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 36


Переглянути фрагмент


Зміст


ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВИХОВАННЯ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

1.1.Суть, мета і завдання виховного процесу в школі

1.2.Виховання демократичних цінностей через учнівське самоврядування

ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ

РОЗДІЛ 2.ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОЇ ГОДИНИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

2.1.Методика проведення виховної години для розвитку демократичних цінностей

2.2.Організація та підсумки проведеного заняття

ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1. Поясик О. І. Методика виховної роботи : навчальний посібник. Івано-Франківськ : Видавництво Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2011. 202 с. 

2.Державний стандарт базової і повної середньої освіти. Іноземні мови. URL: http:// solone01.ucoz.ru/ 2012-2013 inostr_jazik.pdf (дата звернення: 18.02.2021 р.).

3.Наказ МОН України No 641 від 16.06.2015 року « Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах».

4.Національна доктрина розвитку освіти. Освіта України. 2002. 23 квіт. (No 33). С.2–6. 

5.Кривонос, О. Б. Виховання ціннісних орієнтацій сучасної молоді засобами масової інформації. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. Вип. 8 (82), 52-62 

6.Авраменко І. В. Ціннісні орієнтації та ціннісні орієнтири учнівської молоді. К.: «Плай»,2011 . 

7.Назаренко, Г. Теорія і практика виховання культури демократизму учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів (дис. ...д-ра пед. наук: 13.00.07). Київ, 2016.

8. Про освіту: Закон України від 5 вересня 2017 року. Відомості Верховної Ради (ВВР). 2017. № 38-39. Ст.380. 

9.Кириченко, В. Організація занять у «Школі молодіжного лідерства» . Заступник директора школи,2013. С.101-109.

10. Кондрашова, Л.В., Лаврентьєва, О.О., Зеленкова, Н.І. Методика організації виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник. Кривий Ріг : КДПУ, 2012. 187 с. 

11. Головатий, М. Ф. Демократія: історія, теорія, практика: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. та аспірантів-політологів. К.: ДП «Вид. дім «Персонал», 2013. 230 с. 

12.Маценко Л.М. Теорія і методика виховання : навчальний посібник. Вид. 3-тє, доп., перероб. Київ : ЦП «Компринт», 2019. 319 с. 

13.Маценко Л.М. Методика виховної роботи вихователя у студентському гуртожитку. Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації : зб. матеріалів II Міжнарод. наук.- практ. конф., Київ, 25-26 лютого 2016 р. К. : Міленіум, 2016. С. 159-160. 

14.Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України. Програма. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2010. 80 с. 

15. Демократизація освіти. URL: http://www.timo.com.ua/wiki/index.php/ (дата звернення: 18.02.2021 р.).

16. Проблема демократизації освіти. URL: https://studopedia.com.ua/1_52428_demokratizatsIya-upravlInnya-osvItoyu.html (дата звернення: 18.02.2021 р.).

17. Демократична школа: практичний посібник для директорів та заступників директорів шкіл, вчителів, батьків, інших зацікавлених сторін /за ред. Мажена Рафальска, Андрій Донець, Марта Мельникевич-Чорна, Ірина Сабор, Христина Чушак. Європейський центр імені Вергеланда, 2017. 38 с. 

18. Яцейко М. Г. Демократизація управління в системі вищої освіти: становлення та розвиток. Вища освіта України. 2012. Вип. 1. С. 50–59. 

19. Бойченко М. А. Реформування управління загальною середньою освітою: досвід США: монографія. Суми: Видавництво Сум ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2014. 180 с. 

20. Лебідь Є. Державно-громадський тип управління освітою: європейський досвід та українські реалії. URL: http://www.europexxi.kiev.ua. (дата звернення: 18.02.2021 р.).

21.Рудіч Л. Г. Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська система. Завучу. Усе для роботи. 2018. Вип. № 17/18. С. 49-50. 

22.Водолазська Т. В. Освітнє середовище як «третій учитель». URL: file:///C:/Users/VIP/Downloads/135715-299063-1-PB.pdf (дата звернення: 18.02.2021 р.).

23. Климко Л. В. Концептуальні підходи до створення інноваційного освітнього середовища. Завучу. Усе для роботи. 2017. № 23/24. С. 28. 

24. Лозинський Дмитро. Блог. URL: http://aphd.ua/yakoiu-maie- buty-nova-ukranska-shkola/ (дата звернення: 18.02.2021 р.).

25. Методика та технологія. Освіта UA. URL: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/33260 (дата звернення: 18.02.2021 р.).


Унікальність