0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000659
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Розвиток демократичних цінностей молодших школярів під впливом виховних годин", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 36
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВИХОВАННЯ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1.Суть, мета і завдання виховного процесу в школі
1.2.Виховання демократичних цінностей через учнівське самоврядування
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2.ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОЇ ГОДИНИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1.Методика проведення виховної години для розвитку демократичних цінностей
2.2.Організація та підсумки проведеного заняття
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Поясик О. І. Методика виховної роботи : навчальний посібник. Івано-Франківськ : Видавництво Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2011. 202 с.
2.Державний стандарт базової і повної середньої освіти. Іноземні мови. URL: http:// solone01.ucoz.ru/ 2012-2013 inostr_jazik.pdf (дата звернення: 18.02.2021 р.).
3.Наказ МОН України No 641 від 16.06.2015 року « Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах».
4.Національна доктрина розвитку освіти. Освіта України. 2002. 23 квіт. (No 33). С.2–6.
5.Кривонос, О. Б. Виховання ціннісних орієнтацій сучасної молоді засобами масової інформації. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. Вип. 8 (82), 52-62
6.Авраменко І. В. Ціннісні орієнтації та ціннісні орієнтири учнівської молоді. К.: «Плай»,2011 .
7.Назаренко, Г. Теорія і практика виховання культури демократизму учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів (дис. ...д-ра пед. наук: 13.00.07). Київ, 2016.
8. Про освіту: Закон України від 5 вересня 2017 року. Відомості Верховної Ради (ВВР). 2017. № 38-39. Ст.380.
9.Кириченко, В. Організація занять у «Школі молодіжного лідерства» . Заступник директора школи,2013. С.101-109.
10. Кондрашова, Л.В., Лаврентьєва, О.О., Зеленкова, Н.І. Методика організації виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник. Кривий Ріг : КДПУ, 2012. 187 с.
11. Головатий, М. Ф. Демократія: історія, теорія, практика: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. та аспірантів-політологів. К.: ДП «Вид. дім «Персонал», 2013. 230 с.
12.Маценко Л.М. Теорія і методика виховання : навчальний посібник. Вид. 3-тє, доп., перероб. Київ : ЦП «Компринт», 2019. 319 с.
13.Маценко Л.М. Методика виховної роботи вихователя у студентському гуртожитку. Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації : зб. матеріалів II Міжнарод. наук.- практ. конф., Київ, 25-26 лютого 2016 р. К. : Міленіум, 2016. С. 159-160.
14.Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України. Програма. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2010. 80 с.
15. Демократизація освіти. URL: http://www.timo.com.ua/wiki/index.php/ (дата звернення: 18.02.2021 р.).
16. Проблема демократизації освіти. URL: https://studopedia.com.ua/1_52428_demokratizatsIya-upravlInnya-osvItoyu.html (дата звернення: 18.02.2021 р.).
17. Демократична школа: практичний посібник для директорів та заступників директорів шкіл, вчителів, батьків, інших зацікавлених сторін /за ред. Мажена Рафальска, Андрій Донець, Марта Мельникевич-Чорна, Ірина Сабор, Христина Чушак. Європейський центр імені Вергеланда, 2017. 38 с.
18. Яцейко М. Г. Демократизація управління в системі вищої освіти: становлення та розвиток. Вища освіта України. 2012. Вип. 1. С. 50–59.
19. Бойченко М. А. Реформування управління загальною середньою освітою: досвід США: монографія. Суми: Видавництво Сум ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2014. 180 с.
20. Лебідь Є. Державно-громадський тип управління освітою: європейський досвід та українські реалії. URL: http://www.europexxi.kiev.ua. (дата звернення: 18.02.2021 р.).
21.Рудіч Л. Г. Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська система. Завучу. Усе для роботи. 2018. Вип. № 17/18. С. 49-50.
22.Водолазська Т. В. Освітнє середовище як «третій учитель». URL: file:///C:/Users/VIP/Downloads/135715-299063-1-PB.pdf (дата звернення: 18.02.2021 р.).
23. Климко Л. В. Концептуальні підходи до створення інноваційного освітнього середовища. Завучу. Усе для роботи. 2017. № 23/24. С. 28.
24. Лозинський Дмитро. Блог. URL: http://aphd.ua/yakoiu-maie- buty-nova-ukranska-shkola/ (дата звернення: 18.02.2021 р.).
25. Методика та технологія. Освіта UA. URL: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/33260 (дата звернення: 18.02.2021 р.).