ПЕРІТЕНЦІАРНА ПЕДАГОГІКА

  • Код товару: 22000613
  • Наявність: В наявності
50 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готовий реферат на тему: "ПЕРІТЕНЦІАРНА ПЕДАГОГІКА", на 100% авторський, в мережі інтернет не росповсюджувався, перевірен викладачем та успішно захищен студентом.


Загальна кількість сторінок – 16


Переглянути фрагмент


Зміст

1. Особливості підготовки та проведення бесіди із засудженим, який порушує встановлений режим тримання та входить до мікрогрупи негативної спрямованості

2. Підходи А.С. Макаренка щодо організації колективу неповнолітніх засуджених.

3. Організація та здійснення загальноосвітнього навчання засуджених

Список використаних джерел


Джерела

1. Конституція України: Закон України від 28.06.1996 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80# Text.

2. Про освіту: Закон України від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text.

3. Про повну загальну середню освіту: Закон України від 16 січня 2020 року № 463-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#n984.

4. Порядок організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах при виправних колоніях та слідчих ізоляторах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України : наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства юстиції України від 10 червня 2014р. № 691/897/5. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0629-14 (дата звернення 30.12.2020).

5. Європейські пенітенціарні правила. URL: http://zakon5 .rada. gov.ua/laws/show/994_032. 

6. Василенко К.І. Загальноосвітнє та професійно-технічне навчання як фактори випралення та ресоціалізації засуджених у виправних колоніях середнього рівня безпеки. Науковий вісник приватного та публічного права. 2016. № 1-2. С.202-205.

7. Гончаренко О.Г., Кравчук Г.В. Економічні та соціальні чинники освіти у виправних закладах кримінально-виконавчої системи України. Вісник ЖДТУ. 2016. № 3(77). С. 53–62.

8. Градецький А.В. Освіта як засіб виправлення засудженого. Держава та регіони. 2015. С. 51–55. 

9. Конопацька О. М., Матвєєва Ю. О. Трудове виховання як засіб ресоціалізації неповнолітніх засуджених (досвід А. С. Макаренка). Психологічні проблеми роботи з делінквентами. Юридична психологія. 2015. № 1. С. 152-159.

10. Кулик К.Д. Окремі аспекти ресоціалізації неповнолітніх засуджених. Журнал східноєвропейського права. 2018. № 51. С.131-137.

11. Мойсієнко В.А. Право на вищу освіту засуджених до позбавлення волі осіб. Юридичний науковий електронний журнал. 2019. № 2. С.218-220.

12. Основи пенітенціарної педагогіки: навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ за ред. С.Я. Харченко, О.Л. Карман, Н.П. Краснова, О.С. Третяк. Луганськ : Вид-во ДЗ, 2012. 345 с.

13. Пузирьов М. С. Загальноосвітнє і професійно-технічне навчання засуджених до позбавлення волі на певний строк як форма диференціації й індивідуалізації виконання покарання. Проблеми законності. 2013. Вип. 123. С. 207-215.

14. Чечин М. Ю. Сучасний стан освіти засуджених до позбавлення волі. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2016. № 23. С.173-176.

15. Шевченко О.Д. Взаємодія пенітенціарної, освітньої та державно-правової систем з питань, що стосуються забезпечення права на здобуття освіти засудженими до позбавлення волі. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2016. № 2.Том 3. С. 33–35.


Унікальність