Основні вимоги до професіоналізму особистості та діяльності вчителя іноземної мови у зарубіжній країні

  • Код товару: 22000618
  • Наявність: В наявності
50 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готовий реферат на тему: "Основні вимоги до професіоналізму особистості та діяльності вчителя іноземної мови у зарубіжній країні", на 100% авторський, в мережі інтернет не росповсюджувався, перевірен викладачем та успішно захищен студентом.


Загальна кількість сторінок – 16


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

1.Основні вимоги до професіоналізму особистості вчителя іноземної мови

2. Досвід Великої Британії у програмно-методичному забезпеченні дистанційної підготовки майбутніх учителів іноземної мови

3. Професійний портрет вчителя іноземної мови у Великій Британії

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Коломієць А. М. Тенденції розвитку вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Редкол.: І.А.Зязюн та ін. Київ-Вінниця : ТОВ фірма „Планер”, 2015. С.456-461 

2. Кучай О.В. Формування сучасного стереотипу вчителя в умовах євроінтеграції. «Наука і освіта». 2014. № 3. С. 86-90.

3. Післядипломна освіта в умовах євроінтеграції: сутність, зміст, технології, готовність до змін: навчально- методичний посібник / за наук. ред. Л.П. Пуховської К.: Педагогічна думка, 2012. 122 с.

4. Стратегія розвитку національної академії педагогічних наук України на 2016–2022 роки. URL: http://naps.gov.ua/ua/press/announcements/942/

5. Шурин О.І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів. Наукові записки. 2016. № 3. С. 214-220. 

6. Досвід Великої Британії у програмно-методичному забезпеченні дистанційної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Порівняльно-педагогічні студії. 2013. № 4. С. 161-168. 

7. Інформаційні технології і засоби навчання: зб наук. праць /  за ред. В.Ю. Бикова, Ю. О. Жука. Інститут засобів навчання АПН України. К. : Атака, 2005. 272 с. 

8.Holmberg B. The Evolution, Principles and Practices of Distance Education. Oldenburg : Bibliotheks und Informationssystem der Universität Oldenburg, 2005. 171 p. 

9. Фіцула М.М. Педагогіка : навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. К. : Видавничий центр «Академія», 2000. 544 с. 

10. Second Language Teacher Education. Ed. by Jack C. Richards and David Nunan. Cambridge: CUP, 1994. 340 p. 

11. The training of teachers of a foreign Language: developments in Europe: Revised Report, 2002. 85 p. 


Унікальність