Організація ігрової діяльності учнів на уроках історії

  • Код товару: 21000651
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Організація ігрової діяльності учнів на уроках історії", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 30


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

1.1. Теоретичний аналіз наукових підходів до визначення поняття «ігрова діяльність»

1.2. Методичні особливості ігрової діяльності шкільного віку

1.3. Формування ігрової поведінки у шкільному віці

РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

2.1. Класифікація ігрових методів на уроках історії

2.2. Особливості використання ігрової діяльності на уроках історії

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1.Большой энциклопедический словарь. М.: Научное издательство «Большая Российская энциклопедия». Санкт-Петербург: «Норинт», 2001. С. 568.

2.Енциклопедія освіти / за ред. В.Г. Кремень. К: Юрінком Інтер, 2008. С.300.

3.Психология. Словарь / Под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г.Ярошевского. М.: Политиздат, 1990. С. 127-128.

4.Педагогічний словник / За ред. М. Д. Ярмаченка К.: Педагогічна думка, 2001. 514 c.

5.Хейзинга Й. Homo Ludens / Человек играющий. Статьи по истории культуры. М.: Айрис-пресс, 2003. С. 17.

6. Ушинский К.Д. Человек как предмет воспитания / Константин Дмитриевич Ушинский. Собр. Соч. М.-Л., 1950, т. VIII. С. 480.

7. Макаренко А.С. Игра. Соч. М.. 1957. Т. IV, С. 325.

8.Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання: в 1 т. К.: Просвіта, 1957. Т.1 с. 2 3. 

9.Ніколаєва С.Ю. Методика викладання іноземних мов у сер.навч.закладах. К.: Ленвіт, 2002. 320 с. 

10. Маклаков А.Г. Общая психология: Учебник для вузов. СПб.: Питер, 2008. 592 с.

11.Марко М.М. Сутність навчально-ігрових технологій. Професійна освіта: проблеми і перспективи. 2016. Вип. 11. С. 58-64.

12. Пихтіна Н. П. Теорія і методика ігрової діяльності дітей: навч. посіб. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. 267 с.

13. Дубогай О. Д., Пангелов Б. П., Фролова Н. О., Горбенко М. І. Інтеграція пізнавальної і ігрової діяльності в системі навчання і виховання школярів. Київ, 2001. 151 с.

14. Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте. Москва: Просвещение, 1968. 464 с.

15.Борзова Л. П. Игры на уроках истории. М. : Владос-пресс, 2001. 325 с.

16.Баханов К. Традиції та інновації у навчанні історії в школі: дидактичний словник-довідник. Запоріжжя : Просвіта, 2002. 108 с.

17. Барнінець О. Класифікація ігрових методів навчання історіїї з погляду компетентнісного підходу. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2011. № 3. С. 14–20.

18. Десятов Д. Використання дидактичних ігор-стратегій на уроках історії. Ігри у навчанні історії в школі. Х. : ВГ «Основа», 2013. С. 28–37.

19. Пометун О., Фрейман Г. Методика навчання історії в школі. К.: Генеза, 2005. 326 с.

20.Франковська О. Ігрова педагогіка. Технологічний аспект. URL: http://osvita.ua/school/method/technol/349/.( дата звернення:03.12.2020 р.).

21. Топчій Г. Ігрові педагогічні технології як умова професійного саморозвитку майбутнього вчителя : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04. Харків, 2011. 22 с


Унікальність