Нетрадиційні прийоми роботи в НУШ як засіб соціальної адаптації молодшого школяра

  • Код товару: 21000650
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Нетрадиційні прийоми роботи в НУШ як засіб соціальної адаптації  молодшого школяра", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 39


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ПРИЙОМІВ РОБОТИ В НУШ ЯК ЗАСОБУ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

1.1. Особливості адаптації молодшого школяра

1.2. Характеристика мотивів та пізнавальних інтересів молодшого школяра

РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НЕТРАДИЦІЙНИХ ПРИЙОМІВ РОБОТИ В НУШ ЯК ЗАСОБУ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

2.1. Поняття та особливості нетрадиційних прийомів роботи в НУШ

2.2. Порядок підготовки й проведення нетрадиційного уроку

2.3.Фрагмент уроку

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Столяренко Л. Д. Основы психологи: для студентов вузов. Серия «Учебники, учебные пособия». Ростов-на-Дону : «Феникс», 2011. 672 с

2.Мухина В.С. Детская психология. Москва, 2012. 176 с. 

3. Назаренко Г.І. Шестирічна дитина в школі : методичні рекомендації для вихователів дошкільних закладів, учителів початкових класів та батьків. Xарків, 2013. 32 с. 

4.Баюрко Н. В. Формування пізнавального інтересу молодших школярів до природи як психолого-педагогічна проблема. Materials of the XIV International scientific and practical Conference Proceedings of academic science 2018, August 30 − September 7, 2018 : Sheffield. Science and education LTD. Р. 40-42. 

5. Сапронов И. А. Познавательный интерес в структуре учебной мотивации младшего школьника. Проблемы педагогики и психологии. 2008. № 3. С. 185-188 

6.Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів / за ред. В.Б. Шапаря. Харків, 2010. С. 256 – 258. 

7.Чорней І.Д. Психологічні аспекти розвитку мотивації молодшого школяра у навчальному процесі. / Нова педагогічна думка, 2014. № 4 (80). С. 165. 

8.Докучина Т. О. Мотивація навчання як запорука стимулювання учнів до досягнення успіху. Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д.Г., 2011. Вип. 8. С. 32 – 37. 

9.Кульневич С. В. Совсем необычный урок. Ростов-на-Дону : Творческий центр «Учитель», 2011. 176 с. 

10.Полат Е. С. Інтернет на уроках іноземної мови. Иностранные языки в школе, 2011. № 2. С. 14–19. 

11.Теслина О. В. Проектные формы работы на уроках английского язика. Иностранные языки в школе. 2012. № 3. С. 41–46. 

12.Барменкова О.И. Видеозанятия в системе обучения иностранной речи . Иностранные языки в школе. 2010. № 3. С. 20–25. 

13.Омельченко С. Розвиток мислення та фантазії на уроках читання /Початкова освіта. 2010. № 41. С. 5-9.

14.Пархоменко Н. Методика роботи над словом, текстом на уроках читання. Початкова школа. 2010. № 7. С. 44-48.

15.Пелешок Е. Робота над засобами виразності на уроках читання / Початкова школа. 2012. № 12. С. 12-14.

16.Потапова Т.А. Практикум виразного читання. Вінниця: Вид-во Вінницького пед.. ун-ту, 2012.

17.Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 клас. К.: Початкова школа. 2012. 432 с.

18.Савченко О.Я. Читання. Навчання і виховання учнів 1-4 класів. К.: Початкова школа.2012.

19.Сухомлинський В.О. Сто порад вчителеві: Вибр. тв.: У 5т. 

20.Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. 206 с. 


Унікальність