Методи навчання в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського

  • Код товару: 21000648
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Методи навчання в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 30


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ

1.1.Поняття методів навчання та їх класифікація

1.2.Василь Сухомлинський про вибір методів і форм навчання

РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИН В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО У ДІАЛОЗІ З АКТУАЛЬНИМИ ПРОБЛЕМАМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

2.1.Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського

2.2.Сучасні підходи до впровадження ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1.Фіцула, М. М. Педагогіка. Київ : Академвидав , 2009. 350 с.

2.Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / за ред. С. Ю. Ніколаєва. К. : Ленвіт, 2013. 273 с. 

3.Зимняя И. А. Педагогическая психология. Ростов н/Д. : Феникс, 2012. 480 с. 

4.Капитонова Т. И. Современные методы обучения русскому языку иностранцев. М. : Рус. яз., 1987. 230 с. 

5.Караман С. Упровадження педагогічних інновацій у теорію і практику професійної підготовки вчителя-словесника. Вісник Львівського університету. 2010. Випуск 50. С. 87–97. 

6.Бондар С. П. Методи навчання. Енциклопедія освіти. К. : Юрінком Інтер, 2013. С. 492–494. 

7.Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям. К.: Рад. школа, 1988. 220 с. 

8.Замашкіна О.Д. Ідеї розвивального навчання молодших школярів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Початкова школа. 2001. № 10. С.74 – 77.

9.Олексик Н. Педагогіка гуманізму в творчості В.О.Сухомлинського. Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка : Педагогіка. 2002. № 5. С. 197. 201.

10.Романишин І. Розвиток мислення молодших школярів у контексті ідей В. Сухомлинського. Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка: Педагогіка. 2012. № 5. С. 62 – 66. 

11.Волошин К.О. Педагогічна система В. Сухомлинського Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка: Педагогіка. 2003. № 11. С. 17 – 18. 

12.Кічук Н. Творча особистість учителя у педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Наукові записки ТДПУ ім. В.Гнатюка : Педагогіка. 2012. № 5. С.10. – 11. 

13.Сухомлинський В.О. Сто порад учителеві. Вибрані педагогічні твори : В 5-ти т. К., 1976. Т.2. 656 с.

14.Герасимова Г. П. Сухомлинський Василь Олександрович. Енциклопедія історії України : у 10 т. Т. 9. Прил – С. К. : Наук. думка, 2012. С. 316. 

15.Сухомлинський В.О. Вибрані твори в 5 т. Т.5. К.: Рад. школа, 1976. 639 с. 

16.Сухомлинская О.В. Этюды о В.А. Сухомлинском. Педагогические апокрифы. Составление, предисловие, послесловие, комментарии О.Сухомлинской. Научно-популярное издание. Харьков: Акта, 2008. 431 с. 

17.Формула Нової української школи. URL: https://nus.org.ua/about/formula/ 

18.Гриневич Л. М. Від школи, де накачують знаннями, ми переходимо до школи компетентностей. URL: https://dt.ua/EDUCATION/liliya-grinevich-perehodimo- vid-shkoli-v-yakiy-tilki-napihayut-znannyami-ta- vidtvoryuyut-yih-do-shkoli-kompetentnostey-252819_. html 

19.Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві. Вибр. твори : в 5 т. М. : Педагогика, 1979. Т. 4. С. 6. 

20. Нова українська школа (оновлена концепція). URL: https://mon.gov. ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova- ukrainska-shkola-compressed.pdf 

21.Ляшенко О. І. Пріоритети розвитку української школи в умовах реформування освіти. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. І. Огієнка. 2016. Вип. 22. С. 42. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ ped_2016_22_13 

22.Сухомлинський В. О. Вибрані твори : в 5 т. Київ : Рад. школа, 1997. Т. 4. 637 с. 

23.Момотюк Л. Б. Громадянське виховання молодших школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07. Рівне, 2007. С. 16. 


Унікальність