Корекційно-компенсаторне значення збережених органів відчуття у діяльності осіб з порушеннями зору

  • Код товару: 21001055
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Корекційно-компенсаторне значення збережених органів відчуття у діяльності осіб з порушеннями зору", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 35


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. КОРЕКЦІЯ І КОМПЕНСАЦІЯ В ПСИХІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ

1.1. Зміст етапів корекційно педагогічної допомоги особам, які мають порушення зору

1.2. Форми організації корекційно-педагогічної діяльності з особами, які мають порушення зору

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВІДЧУТТІВ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗОРУ

2.1. Відчуття як основа відображення навколишньої дійсності та їх роль в сфері чуттєвого пізнання

2.2. Слухові відчуття сліпих. Роль слухових відчуттів в сенсорній організації людини

2.3. Температурна, тактильна, больова чутливість і їх значення. Шкірно-оптичне почуття

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ЧУТТЄВИХ ОБРАЗІВ СПРИЙНЯТТЯ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗОРУ

3.1. Значення зорового сприйняття в пізнанні навколишнього світу. Особливості зорового сприйняття при порушеннях зору

3.2. Компенсаторна роль дотику в діяльності сліпих і слабозорих

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Войтко В.В. Психолого-педагогічний супровід дітей з вадами зору: методичний посібник. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. 80 с 

2.Миколаюк Ю.М., Лякішева А. Особливості професійної реабілітації осіб з порушенням зору. Сучасний світ і незрячі: освіта, професійне становлення і соціальна взаємодія. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (24-26 вересня 2019 року). Луцьк, 2019. С.106-108. 

3. Обухівська, А. Психологічний супровід інклюзивної освіти: метод. рек. Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017. 92 с. 

4. Колупаєва, А. Інклюзивна освіта: від основ до практики: монографія. Київ : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. 152 с. 

5. Програми для дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу для дітей з вадами зору. за ред. В. Ремажевської. Львів : Український бестселер, 2010. 225 с. 

6. Кузьменко В.У. Створення індивідуально орієнтованих програм виховання і навчання дітей дошкільного віку. Оновлення змісту, форм та методів навчання та виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. № 19. Рівне : РДГУ, 2012. С. 34 – 37. 

7. Чуприкова Н. І. Як вивести психологію уваги з теоретичного глухого кута. Питання психології. 2013. № 5. С. 12-30.

8. Психологія : методичні рекомендації з вивчення дисципліни та виконання практичних та самостійних робіт для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Бакалавр" спеціальності 201 «Агрономія». уклад. Електрон. текст. дані. Миколаїв : МНАУ, 2020. 80 с. 

9. Гула Л. В. Історичні засади формування студентоцентрованої освітньої парадигми. Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень : тези доповідей міжнар. науково- практичної конференції, 5-6 червня 2020 р. м. Київ. К., 2020. С.3-5 

10. Синьова Є. П. Тифлопсихологія : Підручник. К. : Знання, 2008. 365 с. 

11. Клопота Є. А. Переробка інформації і формування просторових уявлень у осіб з порушенням зору. Матеріали II міжнарод. наук. конф. «Актуальні проблеми фізичної культури та спорту в СУЧАСНИХ соціально-економічних условиях». Запоріжжя, 2012. С. 209-216. 

12. Спеціальна психологія: Учеб. посібник для студ. вищ. пед. навч. Закладів / Під ред. В. І. Лубовского. М.: Изд. центр «Академія», 2005. 464 с.

13.Кобильченко В.В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності. Педагогіка і психологія. 2016. № 2. С. 64-70. 

14. Костенко Т.М. Розробка програми корекції розвитку з глибокими порушеннями зору : емоційно-вольова сфера. Проблеми сучасного підручника: зб. наук. Праць. К: Педагогічна думка, 2016. № 12. С. 208-215. 

15. Кульбіда С. В. Освіта ХХІ століття. Дефектологія, 2006. № 2. С.54 – 56. 

16. Гошовський В.І. Орієнтування у просторі, як засіб соціалізації та інткграції людей з інвалідністю по зору в суспільство. Рівне, 2018. 58.с. 

17. Клопота Є.А. Особливості процесу інтеграції в суспільство осіб з глибокими порушеннями зору. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 2015. № 12 (14). С. 142-155. 

18. Нагорна О. Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник. Рівне, 2012. 99 с. 

19. Теорія і методика адаптивної фізичної культури : навч.-метод. посібник для студентів. за ред. Н. А. Деделюк. Луцьк : Вежа-Друк, 2014. 68 с. 

20. Корнієнко С.К. Організація реабілітаційних заходів у центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів: Навч.-метод. посіб. К.: Міністерство праці та соціальної політики України, 2019. 97 с.

21. Кобильченко В.В. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором. Особлива дитина: навчання і виховання, 2017. № 3. С. 22–30. 

22. Кобильченко В.В. Теоретичні основи психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору. Полтава: ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2017. 367 с. 

23. Кобильченко В. Особисте благополуччя як теоретична конструкція. TEKA-Архів Комісії медичних наук, відділення Польської академії наук у Любліні. Люблін: Towarzystwo Wydawnictw Naukowych LIBROPOLIS, 2014. № 2. С. 9–13.

24. Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору Частина І. О-75 Науково-методичний посібник. Вавіна Л. С., Гудим І. М., Кондратенко С.В.,  Довгопола К. С., Нафікова Л. А. К.: Педагогічна думка, 2012.136 с. 

25. Легкий О.М. Організаційно-методичні умови трудового навчання в спеціальних загальноосвітніх закладах для дітей з порушеннями зору: навч. метод. посібК., 2017.  106 с. 


Унікальність