0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001055
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Корекційно-компенсаторне значення збережених органів відчуття у діяльності осіб з порушеннями зору", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 35
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. КОРЕКЦІЯ І КОМПЕНСАЦІЯ В ПСИХІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
1.1. Зміст етапів корекційно педагогічної допомоги особам, які мають порушення зору
1.2. Форми організації корекційно-педагогічної діяльності з особами, які мають порушення зору
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВІДЧУТТІВ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗОРУ
2.1. Відчуття як основа відображення навколишньої дійсності та їх роль в сфері чуттєвого пізнання
2.2. Слухові відчуття сліпих. Роль слухових відчуттів в сенсорній організації людини
2.3. Температурна, тактильна, больова чутливість і їх значення. Шкірно-оптичне почуття
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ЧУТТЄВИХ ОБРАЗІВ СПРИЙНЯТТЯ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗОРУ
3.1. Значення зорового сприйняття в пізнанні навколишнього світу. Особливості зорового сприйняття при порушеннях зору
3.2. Компенсаторна роль дотику в діяльності сліпих і слабозорих
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1.Войтко В.В. Психолого-педагогічний супровід дітей з вадами зору: методичний посібник. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. 80 с
2.Миколаюк Ю.М., Лякішева А. Особливості професійної реабілітації осіб з порушенням зору. Сучасний світ і незрячі: освіта, професійне становлення і соціальна взаємодія. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (24-26 вересня 2019 року). Луцьк, 2019. С.106-108.
3. Обухівська, А. Психологічний супровід інклюзивної освіти: метод. рек. Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017. 92 с.
4. Колупаєва, А. Інклюзивна освіта: від основ до практики: монографія. Київ : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. 152 с.
5. Програми для дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу для дітей з вадами зору. за ред. В. Ремажевської. Львів : Український бестселер, 2010. 225 с.
6. Кузьменко В.У. Створення індивідуально орієнтованих програм виховання і навчання дітей дошкільного віку. Оновлення змісту, форм та методів навчання та виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. № 19. Рівне : РДГУ, 2012. С. 34 – 37.
7. Чуприкова Н. І. Як вивести психологію уваги з теоретичного глухого кута. Питання психології. 2013. № 5. С. 12-30.
8. Психологія : методичні рекомендації з вивчення дисципліни та виконання практичних та самостійних робіт для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Бакалавр" спеціальності 201 «Агрономія». уклад. Електрон. текст. дані. Миколаїв : МНАУ, 2020. 80 с.
9. Гула Л. В. Історичні засади формування студентоцентрованої освітньої парадигми. Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень : тези доповідей міжнар. науково- практичної конференції, 5-6 червня 2020 р. м. Київ. К., 2020. С.3-5
10. Синьова Є. П. Тифлопсихологія : Підручник. К. : Знання, 2008. 365 с.
11. Клопота Є. А. Переробка інформації і формування просторових уявлень у осіб з порушенням зору. Матеріали II міжнарод. наук. конф. «Актуальні проблеми фізичної культури та спорту в СУЧАСНИХ соціально-економічних условиях». Запоріжжя, 2012. С. 209-216.
12. Спеціальна психологія: Учеб. посібник для студ. вищ. пед. навч. Закладів / Під ред. В. І. Лубовского. М.: Изд. центр «Академія», 2005. 464 с.
13.Кобильченко В.В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності. Педагогіка і психологія. 2016. № 2. С. 64-70.
14. Костенко Т.М. Розробка програми корекції розвитку з глибокими порушеннями зору : емоційно-вольова сфера. Проблеми сучасного підручника: зб. наук. Праць. К: Педагогічна думка, 2016. № 12. С. 208-215.
15. Кульбіда С. В. Освіта ХХІ століття. Дефектологія, 2006. № 2. С.54 – 56.
16. Гошовський В.І. Орієнтування у просторі, як засіб соціалізації та інткграції людей з інвалідністю по зору в суспільство. Рівне, 2018. 58.с.
17. Клопота Є.А. Особливості процесу інтеграції в суспільство осіб з глибокими порушеннями зору. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 2015. № 12 (14). С. 142-155.
18. Нагорна О. Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник. Рівне, 2012. 99 с.
19. Теорія і методика адаптивної фізичної культури : навч.-метод. посібник для студентів. за ред. Н. А. Деделюк. Луцьк : Вежа-Друк, 2014. 68 с.
20. Корнієнко С.К. Організація реабілітаційних заходів у центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів: Навч.-метод. посіб. К.: Міністерство праці та соціальної політики України, 2019. 97 с.
21. Кобильченко В.В. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором. Особлива дитина: навчання і виховання, 2017. № 3. С. 22–30.
22. Кобильченко В.В. Теоретичні основи психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору. Полтава: ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2017. 367 с.
23. Кобильченко В. Особисте благополуччя як теоретична конструкція. TEKA-Архів Комісії медичних наук, відділення Польської академії наук у Любліні. Люблін: Towarzystwo Wydawnictw Naukowych LIBROPOLIS, 2014. № 2. С. 9–13.
24. Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору Частина І. О-75 Науково-методичний посібник. Вавіна Л. С., Гудим І. М., Кондратенко С.В., Довгопола К. С., Нафікова Л. А. К.: Педагогічна думка, 2012.136 с.
25. Легкий О.М. Організаційно-методичні умови трудового навчання в спеціальних загальноосвітніх закладах для дітей з порушеннями зору: навч. метод. посібК., 2017. 106 с.