Формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до дитячої книжки і читацької діяльності

  • Код товару: 21000672
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до дитячої книжки і читацької діяльності", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 35


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ДИТЯЧОЇ КНИЖКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

1.1.Роль дитячої книжки у розвитку дітей старшого дошкільного віку

1.2. Методика та напрямки формування у дітей дошкільного віку інтересу до дитячої книжки

РОЗДІЛ 2.ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ЧИТАТСЬКИХ ІНТЕРЕСІВ ЗАСОБАМИ ДИТЯЧОЇ ХУДОЖНОЇ КНИЖКИ

2.1. Організація і зміст експериментального дослідження

2.2 Вплив експериментальної методики на результативність формування читацьких інтересів у старшому дошкільному віці засобами художньої дитячої книжки

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Джерела

1.Грипич С. Н. Роль дитячої художньої літератури у формуванні особистості та мовного розвитку дитини / С. Н. Грипич. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти.  2012.  Вип. 5.  С. 136-139

2.Зинченко В. П. Размышления о душе и ее воспитании. URL: http://psychlib. ru/mgppu/Zro-001/Zro-001. htm (дата звернення: 09.05.2021 р.).

3.Степанова О. Ф. Педагогические условия воспитания духовности в период дошкольного детства. URL: http://www. dissercat. com/ content/pedagogicheskie-usloviya-vospitaniya-dukhovnosti-v-period-doshkolnogo- detstva#ixzz4NBkwWdbz. (дата звернення: 09.05.2021 р.).

4.Богуш А. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності у дошкільних навчальних закладах. Підручник для студентів вищих навчальних закладів факультетів дошкільної освіти / А. Богуш, Н. Гавриш, Т. Котик. К. : Вид. дім «Слово», 2012. 304 с. 

5. Все о детской книге. URL: http://litro.info/ (дата звернення: 09.05.2021 р.).

6.Гавриш Н. Про ефективне використання художнього слова в освітньому процесі дошкільного закладу / Н. Гавриш // Освіта Донбасу. – 2011. – No1. – С. 35–41. 

7. Пропп В. Морфология сказки / В.Я.Пропп.  Л. : «Академия», 1996.  151 с. 

8. Фесюкова Л. Б. Воспитание сказкой / Л. Б. Фесюкова. – Харьков : Фолио, АСТ, 2012. 464 с. 

9. Хухлаева О. В. Тропинка к своему Я: уроки психологии в началной школе (1–4). –М. : Генезис, 2012. 303 с. 

10.Великий тлумачний словник сучасної української мови [уклад. і головн. ред. В. Г. Бусел] К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2013.  1440 с. 

11.Лотман Ю. М. Структура художественного текста / Ю. М. Лотман URL: www.gamer.info>bibliotek Buks /Literat /Lotman/. (дата звернення: 09.05.2021 р.).

12.Галич О., Назарець В., Васильєв Є. Теорія літератури: підручник / О. Галич, В. Назарець, Є. Васильєв [за наук. ред. Олександра Галича]. 2012

13.Курлянд З. Н. Формирование учителя – мастера в контексте становления его позитивной Я-концепции / З. Н. Курлянд. Проблеми педагогіки вищої школи. Збірник праць, вип.. 1.  Одеса, ПДПУ ім. К. Д. Ушинського.  2013. С 3–5. 

14.Молчанюк К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером [Текст] / Кароліна Молчанюк. Вихователь-методист дошкільного закладу.  2018. № 3.  С. 11-17. 

15.Ринчковська Т., Соломонюк С. Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку [Текст] / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк. Дошкільне виховання. 2018. №  3.  С. 30-33. 

16. Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание / С. Л. Рубинштейн.  М., 1965.416 с. 

17. Сметанський М. Змістові характеристики виховання як педагогічної категорії / М. Сметанський.  Шлях освіти, 2012. № 3  С.5–9. 

18.Либа О. Лепбук за казками В.Сухомлинського [Текст] / Олександра Либа / Дошкільне виховання.  2018. №  10. –С. 20. 

19. Літературознавча енциклопедія в 2-х т./ [авт.- уклад. Ковалів Ю. А].  К.: Академія, 2012.  607 с. 

20. Лотман Ю. М. Структура художественного текста / Ю. М. Лотман. URL: www.gamer.info>bibliotek Buks /Literat /Lotman/. (дата звернення: 09.05.2021 р.).

21. Маклаков А. Г. Общая психология / А. Г. Маклаков.  СПб.: Питер, 2011. 326 с. 

22. Монке О. С. Українська література дітей дошкільного віку: навч. посібн / О. С. Монке.  Одеса: Вид. М. П. Черкасов, 2010.  349 с. 

23.Богуш А. М. Перші кроки грамоти : передшкільний вік : навч. посіб. / К. : Видавничий Дім "Слово", 2013. 424 с.


Унікальність