0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001051
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Естетичне виховання молодших школярів на уроках математики", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 34
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
1.1. Сутність естетичного виховання молодших школярів у психолого-педагогічній літературі
1.2. Завдання, роль і зміст естетичного виховання молодших школярів на уроках математики
1.3. Розвиток креативності учня за допомогою естетичного виховання на уроках математики
РОЗДІЛ 2. АСПЕКТИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
2.1. Інноваційний досвід використання естетичного виховання молодших школярів на уроках математики
2.2. Педагогічний експеримент та аналіз його результатів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Бабанов К.О. Творча дитина. Запоріжжя: Просвіта, 2013. 160 с.
2. Базильчук Л.В. Естетичне виховання як засіб всебічного розвитку соціально значущої і самооцінної особистості. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2004. Вип. 10. С. 149–153.
3. Беденко М. Оце так … задачник. Київ: А.С.К., 1997. 112 с.
4. Бердник О. Завдання для кмітливих: формуємо математичну компетентність. Учитель початкової школи. 2013. № 6. С. 16–21.
5. Богданович М.В. Методика викладання математики в початкових класах : навчальний посібник. Тернопіль: Навчальна книга. Богдан, 2016. 368 с.
6. Возняк О. В. Урок – казка. Бібліотека вчителя початкової школи. 2008. №2. С.12–13.
7. Волинець К.І. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до розвитку творчих здібностей учнів. «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». 2015. №7. С. 84-86.
8. Джола Д.М. Теорія і методика естетичного виховання школярів . Київ, 1998. 390 с.
9. Зязюн І. А. Естетичний досвід особи: формування і сфери вияву. Київ. Вища шк., 1976. 174 с.
10. Зязюн І.А. Виховання естетичної культури школярів : навч. посіб. Київ : ІЗМН, 1998. 156 с.
11. Зязюн І.А. Естетичні засади педагогічної майстерності. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка. 2008. Вип. 5. Серія «Педагогічні науки». С. 5–11.
12. Ігнатенко І. Казки-задачі на уроках математики. Початкова школа. 1997. № 12. С.59.
13. Ільницька Л. Погляди Герберта Ріда на естетичне виховання. Духовність українства. 2002. Вип. 4. С. 114–116.
14. Калініна Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема. Рідна школа, 2006. № 3. С. 24 – 26.
15. Левківська Т. В. Подорож до країни Математика. Початкове навчання та виховання. 2015. № 15. С. 2–5.
16. Лихачев Б.Т. Теория эстетического воспитания школьников. Москва: Просвещение, 1985. С.51.
17. Лозова В. І. Пізнавальна активність школярів: Спецкурс з дидактики: навч. посіб. для вузів. Харків: Основа, 1990. 87 с.
18. Мазепа В., Азархін А. та ін. Естетичне виховання : довідник. Київ : Політвидав України, 1988. 214 с.
19. Маркова І. С. Урок математики в сучасних технологіях: теорія і практика. Розвиток критичного мислення. Харків: Основа, 2007. 267 с.
20. Митник О.Я. Формування культури мислення молодшого школяра: теорія і практика: монографія. Тернопіль: Мандрівець, 2009. 368 с.
21. Мовчун А. І. Математичні казки. Початкова школа. 2004. № 6. С.35–37.
22. Поляченко Ф. Казка – мудрий учитель. Рідна школа. 1998. №1. С.79–80. 35
23. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Київ: А. С. К., 2005. 358 с.
24. Романенко Л.В. Аналіз практики підготовки студентів до розвитку творчих здібностей молодшого школяра. Перлини наукового пошуку. 2016. С. 139-147.
25. Савченко О. Я. Уміння вчитися – ключова компетентність молодшого школяра: посібник. Київ: Педагогічна думка, 2014. 176 с.
26. Скалич Л.Й. Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів. Київ, 2007. 184 с.
27. Танабаш Л. Креативність або творчі здібності. Математика в школах України. 2004. №11. С. 8-10.
28. Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. Москва: Просвещение, 1979. 60 с.