Емоційний інтелект як основа позитивного ставлення до навчання

  • Код товару: 21001050
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Емоційний інтелект як основа позитивного ставлення до навчання", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ОСНОВИ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ

1.1. Вікові особливості емоційно вольової сфери дітей молодшого шкільного віку

1.2. Загальне поняття про емоційний інтелект дітей молодшого шкільного віку

1.3. Особливості формування емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

2.1. Програма дослідження особливостей емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку

2.2. Аналіз результатів дослідження особливостей емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Джерела

1. Андреева И. Н. Понятие и структура эмоционального интеллекта. Социально-психологические проблемы ментальности. Смоленск: СГПУ, 2004. С.2226.

2. Брославська Г.М., Диргач Т.Г. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів. Наукові записки кафедри педагогіки. 2020. С 713

3. Гордеева Е.А. Развитие эмоционального интеллекта у детей младшего школьного возраста на уроках изобразительного искусства: автореф. бакалавр. работи: 44.03.02. Саратов, 2021. 12 с.

4. Джанерьян, С.Т. Психология эмоций и воли . Ростов-на-Дону: Свет, 2016. 545 с.

5. Купцов И.И. Современный подход к значимости воли в психическом и духовном мире человека. Прикладная юридическая психология. 2010. № 2. С. 146151.

6. Лютова Е. К., Монина Г.Б. Тренинг общения с ребенком. Санкт-Петербург: Речь, 2012. 176 с.

7. Маркина Н.В., Нохрина Н.А. Психология индивидуальности: методические указания. Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2014. 18 с.

8. Мобина Г. Б. Развитие эмоционального интеллекта. Социальная психология. № 2, 2019 С. 144  155

9. Могиляста С.М. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості. Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць. Вип. 14. Київ; Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. С. 362–369.

10. Найчук В.В. Психологічні особливості емоційного інтелекту молодших школярів. Психологічні науки. С.7680. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/507406.pdf 

11. Нгуен М. А. Развитие эмоционального интеллекта. Начальная школа. 2013. № 5. С. 8087.

12. Нгуен М. А. Эмоциональный интеллект или новый взгляд на проблему толерантности. Психология образования сегодня: теория и практика. Ростов-на-Дону : Феникс, 2014. 273 с.

13. Никитина Н. Б. Коррекционно-развивающая работа психолога с эмоциональной сферой ребенка дошкольного и младшего школьного возраста. Гуманитарный вектор. 2015. № 1. С. 134 140.

14. Овчарова Р. В. Практическая психология образования. Москва: Юрайт, 2016. 448 с.

15. Подофєй С.О. Емоційний інтелект особистості й особливості його становлення. Науковий вісник ХДУ Серія Психологічні науки. 2019. С.260265

16. Розвиток емоційного інтелекту у молодших школярів засобами ігрових технологій: наукова робота. URL: https://vspu.edu.ua/content/hot/allfiles/r3.pdf 

17. Рыжов Д. В. Исследование и анализ развития эмоционального интеллекта у детей младшего школьного возраста. 2019. С.166  171

18. Рыжов Д. В. Младший школьный возраст как сенситивный период развития эмоционального интеллекта. Среднее профессиональное образование. 2013. № 2. С. 2937.

19. Савченко Ю.Ю. Розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2014. № 12 (31). С.1216. URL: http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2014/12/5.pdf 

20. Сокинина, А.А. Особенности эмоционального развития младших школьников.Воспитание и обучения. 2013. № 6. С. 50–52.

21. Сухопарова І. Чинники розвитку емоційого інтелекту молодших школярів у контексті нової української школи. 2019. С. 296301. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/Ped-visnyk-65-2019-57.pdf 

22. Хлевная Е. А. Роль эмоционального интеллекта в эффективности деятельности: автореф. дис. … канд. псих. наук: 19.00.01. Москва, 2012. 28 с.

23. Шпак М. М. Вікові особливості розвитку емоційного інтелекту молодших школярів. Тернопіль, 2018. С 7174

24. Шпак М. М. Психологія розвитку емоційного інтелекту молодших школярів: монографія. Тернопіль: ТНПУ імені В. Гнатюка, 2016. 372 с.

25. Яценко Т., Терно А. Психологічні особливості формування емоційного інтелекту в дітей молодшого шкільного віку: матеріали конференції. 2021. С.112115


Унікальність