Адаптація першокласника в сучасному освітньому середовищі Нової Української школи

  • Код товару: 21000638
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Адаптація першокласника в сучасному освітньому середовищі Нової Української школи", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 34


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКА ДО СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

1.1.Сутність і напрями роботи із першокласниками в НУШ

1.2.Психологічні особливості першокласниками

1.3.Завдання роботи вчителя-вихователя з першокласниками

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ З ПЕРШОКЛАСНИКАМИ

2.1.Вивчення стану роботи з першокласниками в НУШ

2.2.Напрямки, форми та методи роботи з першокласниками

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1. Міністерство освіти і науки України «Нова українська школа». URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola. 

2. Попова Ж.В. Адаптаційний період та педагогічні особливості організації навчально-виховного процесу першокласників. Класна оцінка: Освітній портал. URL: http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/adaptatsiinii- period-ta-pedagogichni-osoblivosti-o.html. 

3. Северина С. Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку особистості. Психолог, 2013. № 40. С. 21–24. 

4. Вовнянко Т.С. Теоретичні засади адаптації шестирічних учнів до школи. Збірник матеріалів Міжвузівського науково-практичного семінару. Чернігів : ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка, 2013. 128 с. 

5. Нова українська школа: порадник для вчителя. Під заг. Ред. Бібік Н. М.  К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017.  206 с. 

6. Березовська Л.І., Смоляк М.А. Психологічні особливості адаптації школярів до навчання. Вісник Національного університету оборони України, 2014. № 4. С.162-167.

8. Якимова І.О.Особливості соціально-психологічної адаптації обдарованих першокласників в умовах НУШ. Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2019. № 2. с.57-63.

9.  Савенок Л.В. Особливості діагностики адаптації обдарованих дітей до умов початкової школи. Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2013. № 7 (14). С. 53–56. 

10. Токарєва Л. Соціалізація і розвиток обдарованої дитини.  Соціальна психологія, 2012. №  1. С. 94−102. 

11. Кульчицька-Ручка Н.Р. Виховання толерантності як базової основи взаємодії учасників навчально-виховного процесу. URL: http://elar.ippo. edu.te.ua:8080/bitstream/123456789/5057/1/%D0%9E%D0% BF%D0%B8%D1%81%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0 %B2%D1%96%D0%B4%D1%83%20%D1%80%D0%BE% D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8. 

12. Аналітична довідка за результатами дослідження рівня адаптації учнів 1-го класу. URL: https://maryanivska.klasna.com/uk/site/analitichna-dovidka-za-re.html

13. Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н. М. Бібік.  Київ : Літера ЛТД, 2018. 160 с. 

14. Ілляшенко Т. Підготовка дітей шестилітнього віку до школи. Початкова школа, 2012.  № 7.  С. 12-15. 

15. Красновський В. Роль психічних станів у навчально-виховному процесі. Рідна школа, 2013. №  9.  С. 14-16. 

16. Пенішкевич Д.І. Соціальна педагогіка: Модульна технологія вивчення курсу. Навчальний посібник. Чернівці: Рута, 2012.  336 с. 

17. Савченко О.Я. Навчання і виховання учнів 1 класу: Методичний посібник для вчителів. К.: Початкова школа, 2012.  464 с. 

18. Червонна Т. Адаптація дітей у 1, 5, 10 класах. Київ: Шкільний світ, 2013. 128 с.

19. Методичні рекомендації для вчителів 1-х класів щодо питань реалізації основних положень Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової загальної освіти та освітньої програми початкової школи науково-педагогічного проекту «Інтелект України» URL:http://drabiv-gimnazy.at.ua/doki/3metodichni_rekomendaciji_dlja_vchiteliv_1-kh_klas.pdf

20. Щодо методичних рекомендацій для експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів: додаток до листа МОН України від 23 серпня 2017р. № 1/9-450.


Унікальність