0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000638
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Адаптація першокласника в сучасному освітньому середовищі Нової Української школи", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 34
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКА ДО СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
1.1.Сутність і напрями роботи із першокласниками в НУШ
1.2.Психологічні особливості першокласниками
1.3.Завдання роботи вчителя-вихователя з першокласниками
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ З ПЕРШОКЛАСНИКАМИ
2.1.Вивчення стану роботи з першокласниками в НУШ
2.2.Напрямки, форми та методи роботи з першокласниками
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Міністерство освіти і науки України «Нова українська школа». URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola.
2. Попова Ж.В. Адаптаційний період та педагогічні особливості організації навчально-виховного процесу першокласників. Класна оцінка: Освітній портал. URL: http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/adaptatsiinii- period-ta-pedagogichni-osoblivosti-o.html.
3. Северина С. Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку особистості. Психолог, 2013. № 40. С. 21–24.
4. Вовнянко Т.С. Теоретичні засади адаптації шестирічних учнів до школи. Збірник матеріалів Міжвузівського науково-практичного семінару. Чернігів : ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка, 2013. 128 с.
5. Нова українська школа: порадник для вчителя. Під заг. Ред. Бібік Н. М. К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. 206 с.
6. Березовська Л.І., Смоляк М.А. Психологічні особливості адаптації школярів до навчання. Вісник Національного університету оборони України, 2014. № 4. С.162-167.
8. Якимова І.О.Особливості соціально-психологічної адаптації обдарованих першокласників в умовах НУШ. Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2019. № 2. с.57-63.
9. Савенок Л.В. Особливості діагностики адаптації обдарованих дітей до умов початкової школи. Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2013. № 7 (14). С. 53–56.
10. Токарєва Л. Соціалізація і розвиток обдарованої дитини. Соціальна психологія, 2012. № 1. С. 94−102.
11. Кульчицька-Ручка Н.Р. Виховання толерантності як базової основи взаємодії учасників навчально-виховного процесу. URL: http://elar.ippo. edu.te.ua:8080/bitstream/123456789/5057/1/%D0%9E%D0% BF%D0%B8%D1%81%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0 %B2%D1%96%D0%B4%D1%83%20%D1%80%D0%BE% D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8.
12. Аналітична довідка за результатами дослідження рівня адаптації учнів 1-го класу. URL: https://maryanivska.klasna.com/uk/site/analitichna-dovidka-za-re.html
13. Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н. М. Бібік. Київ : Літера ЛТД, 2018. 160 с.
14. Ілляшенко Т. Підготовка дітей шестилітнього віку до школи. Початкова школа, 2012. № 7. С. 12-15.
15. Красновський В. Роль психічних станів у навчально-виховному процесі. Рідна школа, 2013. № 9. С. 14-16.
16. Пенішкевич Д.І. Соціальна педагогіка: Модульна технологія вивчення курсу. Навчальний посібник. Чернівці: Рута, 2012. 336 с.
17. Савченко О.Я. Навчання і виховання учнів 1 класу: Методичний посібник для вчителів. К.: Початкова школа, 2012. 464 с.
18. Червонна Т. Адаптація дітей у 1, 5, 10 класах. Київ: Шкільний світ, 2013. 128 с.
19. Методичні рекомендації для вчителів 1-х класів щодо питань реалізації основних положень Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової загальної освіти та освітньої програми початкової школи науково-педагогічного проекту «Інтелект України» URL:http://drabiv-gimnazy.at.ua/doki/3metodichni_rekomendaciji_dlja_vchiteliv_1-kh_klas.pdf
20. Щодо методичних рекомендацій для експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів: додаток до листа МОН України від 23 серпня 2017р. № 1/9-450.