0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 19000626
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Розвиток уяви в процесі індивідуальної творчості особистості", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 40
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ УЯВИ
1.1. Поняття про уяву як психічний процес
1.2. Розвиток уяви в онтогенезі
Висновки до Розділу 1
РОЗДІЛ 2. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК УЯВИ ТА ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Поняття творчої уяви
2.2. Вплив уяви на процес індивідуальної творчості
Висновки до Розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Тема 7. Уява. URL: https://psuhologia.in.ua/images/dustan/ival07.pdf
2. Ткачук О.В. До проблеми місця уяви у творчій діяльності. URL: http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2011/5_2011/33.pdf
3. Развитие личности ребёнка / Н. Ньюкомб. СПб.: 2003. 640 с.
4. Флейк-Хобсон К., Робинсон Б.Е., Скин П. Мир входящему: Развитие ребёнка и его отношений с окружающими: Пер. с англ. / Обш.ред. И предисл. М.С. Мацковского.: Центр общечеловеческих ценностей, 1992. 511 с.
5. Реан А.А. Психология личности. Социализация, поведение, общение / А.А.Реан.: АСТ; СПб.: ПраймЕВРОЗНАК, 2007. 407 с.
6. Кононко О. Л. Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві): навч. посіб. для вищ. навч. закладів / О. Л. Кононко. К.: Освіта, 1998. 255 с.
7. Изард К. Э. Психология эмоций / К. Э. Изард. Перев. с англ. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. 464 с. : ил. (Серия «Мастера психологии»).
8. Мухина В. С. Психология дошкольника / В. С. Мухина; [под ред. Л. А. Венгера].: Просвещение, 2005. 239 с.
9. Дьяченко О. М. Об основных направлениях развития воображения у детей. Вопросы психологии. 1988. № 6. С. 52-59.
10. Шаграева О. А. Эмоциональное развитие дошкольников: Учебное пособие / О. А. Шаграева.: «Академия», 2003. 176 с.
11. Вовчик-Блакитна О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу. Практична психологія та соціальна робота. 2006. № 4. С. 1-3.
12. Выготский Л. С. Вопросы детской психологии / Л. С Выготский. СПб.: СОЮЗ, 1999. 224 с.
13. Гуріна З.В. Проблема розвитку уяви дошкільника у психолого-педагогічних дослідженнях. Молодий вчений. 2016. № 6 (33). С. 402-407.
14. Біла І. М. Психологія дитячої творчості. К. : Фенікс, 2014. – 137 с.
15. Богоявленская Д.Б. Психология творческих способностей / Д.Б. Богоявленская.: Академия, 2002. 337 с.
16. Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г.С. Костюк; за ред. Л. М. Проколієнко. К.: Рад. школа, 1989. 608 с.
17. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики / А.Н. Леонтьев. [3-е изд.].: Издво МГУ, 1972. 576 с.
18. Матюшкин А.М. Мышление, обучение, творчество / А.М. Матюшкин.: Изд. Московского психолого-социального института; Воронеж : Изд. НПО «МОДЭК», 2003. 720 с.
19. В.О. Моляко Психологічна теорія творчості / В.О. Моляко // Обдарована дитина, 2004. № 6. С. 2-9.
20. Пономарев Я. А. Психология творчества / Я. А. Пономарев.: Наука, 1976. 303 с.
21. Рибалка В. Р. Психологія розвитку творчої особистості: навч. посіб. / В. Р. Рибалка К.: І3МН, 1996. 236 с.
22. Теплов Б. М. Труды по психологии индивидуальных различий / Б. М. Теплов.: Наука, 2004. 444 с.
23. Руссо Ж.-Ж. Избранное / Ж.-Ж. Руссо.: Детская литература, 1976. 187 с.
24. Якобсон П. М. О психологии изобретательского творчества / П. М. Якобсон // Вопросы психологии. 1956. № 6. С. 37-49.
25. . Кузин В.С. Психология / В.С. Кузин. : «Высшая школа». 1982. 256 с.
26. Басин Е.Я., Кроутоус В.П. Философская эстетика и психология искусства / Е.Я. Басин., В.П. Кроутоус.: Гардарики, 2007. с. 286.