0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 19000623
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Психологічні особливості розвитку уваги", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 33
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИДИ УВАГИ В ПСИХОЛОГІЇ
1.1. Теоретичні підходи до визначення поняття «увага» в психології та його відмежування від суміжних категорій
1.2. Властивості та види уваги
Висновки до Розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УВАГИ У НОРМАЛЬНО РОЗВИНЕНИХ ТА РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Розвиток та корекція уваги учнів молодшого шкільного віку
2.2. Особливості розвитку уваги в розумово відсталих учнів
Висновки до Розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Виготський Л.С. Педагогічна психологія. 1991. 388 с.
2. Спеціальна педагогіка: Понятійно-термінологічний словник / За редакцією академіка В.І. Бондаря. Луганськ: Альма-матер. 2003. 436 с.
3. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. К. 1997. 357 с.
4. Зинченко В. Большой психологический словарь. 2008. 638 с.
5. Синьов В.М., Матвєєва М.П., Хохліна О.П. Психологія розумово відсталої дитини: підручник. К.: Знання, 2008. 359 с.
6. Дмитришин Б.Я. Психологічні особливості формування позитивної навчальної мотивації студентів. URL: http://problemps.kpnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/58/2017/01/27-12.pdf
7. Ухтомский А.А. Учение о доминанте / А.А. Ухтомский. Изд. Юрайт. 2018.
8. Лурия А. Р. Маленькая книжечка о большой памяти.: Изд-во МГУ, 1999. 182 с.
9. Воронин Н.А., Строганова Т.А. Исследование латерализованых модулей зрительно-пространственного внимания // Вопр. псих. 2008. № 6. С. 119-129.
10. Психология внимания / Под ред. Ю.Б. Гиппенрейтер и В.Я. Романова.: ЧеРо, Омега-Л, 2005. 858 с.
11. Страхов В.И. Воспитание внимания у школьников. 1958. 128 с.
12. Психология внимания: Учеб.-метод. пособие / Авт.-сост. Т.К. Комарова. Гродно: ГрГУ, 2002. 124 с.
13. Фаликман М.В. Внимание.: Academia, 2006. 420 c.
14. Родионова А.А. Личностные детерминанты психологической наблюдательности: Дис... канд. психол. наук: 19.00.01. 2001. 173 c.
15. Айзенберг Б.И. Распределение внимания в мыслительной деятельности учащихся массовой и вспомогательной школы: автореф. … канд. психол. н./ Институт дефектологи АПН СССР. 1986. 16 с.
16. Лиепиня С.В. Особенности внимания учащихся младших классов вспомогательнойшколы // Дефектология. 1977. №5. С. 20-25.
17. Кондаков Н.И. Логический словарь-справочник. Наука. 1975. 721 с.
18. Тема.: Увага. URL: http://uk.kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/uk/PDF/pcux._lk4.pdf
19. Вишнівська І.О. Розвиток в корекція уваги учнів молодшого шкільного віку. URL: http://oaji.net/articles/2015/1739-1435662452.pdf
20. Єльчанінова Т.М. Становлення уваги дитини: підхід з позицій вчення про установку. Вісник Харківського національного університету. 2011. № 981. С. 67-70.
21. Бугера Ю.Ю. Порівняльна характеристика розвитку уваги у нормально розвинених та розумово відсталих молодших школярів у процесі навчальної діяльності. Науковий вісник МНУ імені В.О. Сухомлинського. 2015. № 1. С. 11-15.