0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 19000620
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
отова курсова робота на тему: "Порівняльна характеристика основних підходів до дослідження інтелекту", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 31
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНО-ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ
1.1. Визначення поняття «інтелект»
1.2. Моделі структури інтелекту
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ
2.1. Соціокультурний підхід
2.2. Генетичний підхід
2.3. Процесуально-діяльнісний підхід
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Єфіменко С.В. Визначення поняття інтелекту у різних концепціях психолого-педагогічних досліджень / С. Єфіменко // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Сер. : Педагогічні науки. – 2013. – № 121(2). – С. 90-95.
2. Філософський словник [Текст] / за ред. В. І. Шинкарука. – 2-е вид., перероб. і доп. – К.: Голов. ред. УРЕ, 1986. – 800 с.
3. Studies in individual differences. The search for intelligence// Ed. J. Jenkins, D. Patterson. N.Y., 1962.
4. Холодная М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / Марина Александровна Холодная. – [2-е изд.]. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с.
5. Ю. Психология : [учебник для гуманитарных вузов / под. общ. ред. В. Н. Дружинина]. – СПБ.: Питер, 2001. – 656 с.
6. Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознання / Борис Герасимович Ананьев; [ред. колл. : Б. Ф. Ломов, Е. В. Шорохова, Ю. М. Забродин]. – М.: Наука, 1977. – 380 с.
7. Пиаже Ж. Психология интеллекта / Жан Пиаже ; [нер. с франц. А. М. Пятигорского]. – СПб.: Питер, 2003. – 192 с.
8. Смульсон М. Л. Психологія розвитку інтелекту в ранній юності : автореф. дис. на здобуття наук, ступеня доктора психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / М. Л. Смульсон. – Київ, 2002. – 40 с.
9. Практический интеллект / [Форсайт Дж. Б., Хедланд Дж., Хорвард Дж. А. и др.] ; под. общ. ред. Р. Дж. Стернберга ; пер. с англ. К. Щукин, Ю. Буткевич. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с.
10. Холодная М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / Марина Александровна Холодная. – [2-е изд.]. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с.
11. Spearman Ch. The abilities of man / Ch. Spearman. – N.Y. : MacMillan, 1927
12. Айзенк Г. Ю. Интеллект: новый взгляд / Г. Ю. Айзенк ; пер. с англ. А. В. Александровой // Вопросы психологии. – 1995. – № 1. – С. 111–131.
13. Thurstone L. L. Primary mental abilities / L. L. Thurstone. – Chicago : The Univ. of Chicago Press, 1969
14. Гилфорд Дж. Три стороны интеллекта / Джон Гилфорд // Психология мышления : статьи [под. ред. А. М. Матюшкина]. – М. : Прогресс, 1965. – С. 433–456.
15. .Практический интеллект / [Форсайт Дж. Б., Хедланд Дж., Хорвард Дж. А. и др.] ; под. общ. ред. Р. Дж. Стернберга ; пер. с англ. К. Щукин, Ю. Буткевич. – СПб. : Питер, 2002. – 272 с. – (Серия «Мастера психологии»).
16. Психологический словарь / [под ред. В. П. Зинченко, Б. Г Мещерякова]. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Педагогика-Пресс, 1999. – 440 с.
17. Психология : [учебник для гуманитарных вузов / под. общ. ред. В. Н. Дружинина]. – СПБ. : Питер, 2001. – 656 с. – (Серия «Учебник нового века»).
18. Гарднер Г. Структура разума: теория множественного интеллекта / Говард Гарднер ; [пер. с англ. А. Свирид ; под. ред. Э. Крайникова]. – М. : ООО «И. Д. Вильямс», 2007. – 512 с.
19. Величковский Б. М. Функциональная организация познавательных процессов: автореф. дис. на соиск. уч. степени докт. психол. наук : спец. 19.00.01 «Общая психология, психология личности, история психологии» / Б. М. Величковский. – М., 1987. – 44 с.
20. Cattell R. B. Theory of fluid and crystallized intelligence. A critical experiment / R. B. Cattell // J. Educ. Psychol. – 1963. – V.54. – P. 1-22.
21. Vernon P. E.. The structure of human abilities / P. E.Vernon. – N.Y. : Wiley, 1965.
22. Крамаренко В. Ю. Интеллект человека / Крамаренко В. Ю., Никитин В. Е., Андреев Г. Г. – Воронеж : Издво ВГУ, 1990. – 184 с.
23. Averill J.R., Chon K.K., Haan, D.W. Emotions and creativity, East and West. // Asian Journal of Social Psychology. – [Electronic resourse]. – 2001. – №4. – p. 165-83. Mode of access: http://people.umass.edu/jra/studiesofemotion/articles/creativity/index.html
24. Основні підходи до вивчення інтелекту. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://pidruchniki.com/11570718/psihologiya/osnovni_pidhodi_vivchennya_intelektu
25. Максименко С.Д. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С.Д. Максименко // Проблеми сучасної психології. – 2016. – № 31. – С. 7-19.
26. Івашкевич Е.З. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підґрунтя структури соціального інтелекту педагога. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v10/i28/17.pdf
27. Кашапов М.М. Психология педагогического мышления : [монография] / Мергаляс Мергалимович Кашапов. – СПб. : Алетейя, 2000. – 202 с.
28. Куницына В.Н. Трудности межличностного общения [Текст] / Валентина Николаевна Куницына : Дисс... докт. психол. наук. – СПб. : СПбГУ, 1991. – 387 с.
29. Кубышкина М.Л. Мотив социального успеха [Текст] / Марина Леонидовна Кубышкина // Теоретические и прикладные вопросы психологии (параметры личности). – СПб. : СПбГУ, 1996. – Вып. 2, ч.2. – 226 с.
30. Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии [Текст]. – [2-е изд.] / Сергей Леонидович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1976. – 414 с.
31. Брушлинский А.В. Мышление: процесс, деятельность, общение [Текст] / Андрей Владимирович Брушлинский. – М. : Наука, 1982. – 286 с.
32. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность [Текст]. – [2-е изд.]. – [2-е изд.] / Алексей Николаевич Леонтьев. – М. : Политиздат, 1977. – 304 с.
33. Абульханова-Славская К.А. Деятельность и психология личности [Текст] / Ксения Александровна АбульхановаСлавская. – М. : Наука, 1980. – 335 с.