Міжнародна торгівля товарами інформаційно-комунікаційної сфери

  • Код товару: 18000609
  • Наявність: В наявності
100 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Міжнародна торгівля товарами інформаційно-комунікаційної сфери", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Загальнотеоретичні положення міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери

1.1. Визначення поняття товарами інформаційно-комунікаційної сфери

1.2. Суть і значення міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери

1.3. Класифікація послуг інформаційно-комунікаційної сфери

РОЗДІЛ 2. Організація міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери

2.1. Особливості та структура ринку інформаційно-комунікаційних технологій

2.2. Зовнішня торгівля України товарами інформаційно-комунікаційної сфери

РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи розвитку міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери

3.1. Проблеми розвитку міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери

3.2. Перспективи розвитку міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Білівітіна А. С. Маркетингові комунікації у політиці / А. С. Білівітіна // Гілея (науковий вісник) зб. наук. праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : ВІР УАН, 2010. – Вип. 38. – С. 506–512.

2. Бавико О. Структура і тенденції розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій / О. Бавико // Торгівля і ринок України. – 2015. – Вип. 38. – С. 141–151

3. Войтко С.В., Сакалош Т.В. Ринок інформаційно-комунікаційних технологій: структура та аналіз [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vlp.com.ua/files/58.pdf

4. Гаврилюк С. И. Информационно-манипулятивные технологии как составляющая процесса легитимации политической власти в Украине: попытка анализа [Электронный ресурс] / С. И. Гаврилюк // Studia Humanitatis : Международный электронный научный журнал. – 2016. – Режим доступа: http://st-hum.ru/content/gavrilyuk-si-informacionno-manipulyativnye-tehnologii-kak-sostavlyayushchaya-processa. 

5. Герасимчук В. Г. Стратегічне управління технологічним розвитком інформаційно-комунікаційних підприємств / В. Г. Герасимчук, О. С. Попович, Л. Г. Смоляр. – C. 106–109.

6. Глухова Д. А. Тенденції та перспективи розвитку                                                                                               глобальних інформаційних технологій [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://journals.iir.kiev.ua/index.php/apmv/article/viewFile/2696/2400.

7. Згуровський М. Суспільство знань та інформації – тенденції, виклики, перспективи //Дзеркало тижня. – 2003. – № 19 . – С. 23. 

8. Закіров М. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології як фактор еволюції соціально-політичних відносин / М. Закіров // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2017. – Вип. 46. – C. 11–30.

9. Загальні засади міжнародного співробітництва [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.radazed.org.ua/mizhnarodne-spivrobitnictvo.html.

10. Кирєєва А. Є. Міжнародне співробітництво в сфері інформаційно-комунікаційних технологій /А. С. Кирєєва // Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. – № 8. – 2015. – С. 44–51.

11. Ожеван М. А. Основні напрями зовнішніх інформаційно-маніпулятивних впливів на суспільні трансформації в Україні: засоби протидії / М. А. Ожеван // Стратегічні пріоритети. – 2011. – № 3. – С. 118–126.

12. Кузнецов А. Электронные рынки и конкуренция // Вопросы экономики. – 2004. – № 2. – С. 55–71. 

13. Ладиченко К. І.,  Тронько В. В. Сучасні тенденції розвитку світового ринку інформаційно-комунікаційних послуг / Ладиченко К. І.,  Тронько В. В. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3830.

14. Мясникова Л. Электронный рынок и «новая экономика» // Вопросы экономики. – 2004. – № 2. – С. 72. 

15.  Офіційний сайт  Міжнародного союзу електрозв’язку [ Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.itu.int/.

16. Пєскова Н. В. Розвиток галузі інформаційно-комунікаційних технологій в Україні / Пєскова Н. В. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.confcontact.com/2009new/11-peskova.php.

17. Проблеми розвитку високотехнологічного сектору України. Стаття. Сборник научных трудов по материалам международной научно-практической конференции «Современные направления теоретических и прикладных исследований 2010». Т. 10. Экономика. – Одесса : Черноморье, 2010. – С. 62–64.

18. Пода Т. А. Інформаційно-комунікаційні технології в контексті сучасних міжнародних відносин:соціально-філософський аналіз / Т. А. Пода // Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. – C. 54–62.

19. Мельник Т. М. Зовнішня торгівля високотехнологічними товарами: інституціональний вимір / Т. М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2012. – № 2. – С. 181–190.

20. Шевчук О. Мережа, у якій ми живемо //Дзеркало тижня. – 2011 . – № 49. – С. 17.

21. Яремко З. Основні тенденції сучасної міжнародної торгівлі ІКТ-товарами / З. Яремко // Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Економічні науки. – С. 96–103.

22. Яремко З. М. Інформаційно-комунікаційні технології – платформа економічного зростання країн Європейського Союзу [Електронний ресурс] / З. М. Яремко, О. Ю. Рудяк. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/ 2015/2/153.pdf.


Унікальність