0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 18000609
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Міжнародна торгівля товарами інформаційно-комунікаційної сфери", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 33
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Загальнотеоретичні положення міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери
1.1. Визначення поняття товарами інформаційно-комунікаційної сфери
1.2. Суть і значення міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери
1.3. Класифікація послуг інформаційно-комунікаційної сфери
РОЗДІЛ 2. Організація міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери
2.1. Особливості та структура ринку інформаційно-комунікаційних технологій
2.2. Зовнішня торгівля України товарами інформаційно-комунікаційної сфери
РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи розвитку міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери
3.1. Проблеми розвитку міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери
3.2. Перспективи розвитку міжнародної торгівлі товарами інформаційно-комунікаційної сфери
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Білівітіна А. С. Маркетингові комунікації у політиці / А. С. Білівітіна // Гілея (науковий вісник) зб. наук. праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : ВІР УАН, 2010. – Вип. 38. – С. 506–512.
2. Бавико О. Структура і тенденції розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій / О. Бавико // Торгівля і ринок України. – 2015. – Вип. 38. – С. 141–151
3. Войтко С.В., Сакалош Т.В. Ринок інформаційно-комунікаційних технологій: структура та аналіз [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vlp.com.ua/files/58.pdf
4. Гаврилюк С. И. Информационно-манипулятивные технологии как составляющая процесса легитимации политической власти в Украине: попытка анализа [Электронный ресурс] / С. И. Гаврилюк // Studia Humanitatis : Международный электронный научный журнал. – 2016. – Режим доступа: http://st-hum.ru/content/gavrilyuk-si-informacionno-manipulyativnye-tehnologii-kak-sostavlyayushchaya-processa.
5. Герасимчук В. Г. Стратегічне управління технологічним розвитком інформаційно-комунікаційних підприємств / В. Г. Герасимчук, О. С. Попович, Л. Г. Смоляр. – C. 106–109.
6. Глухова Д. А. Тенденції та перспективи розвитку глобальних інформаційних технологій [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://journals.iir.kiev.ua/index.php/apmv/article/viewFile/2696/2400.
7. Згуровський М. Суспільство знань та інформації – тенденції, виклики, перспективи //Дзеркало тижня. – 2003. – № 19 . – С. 23.
8. Закіров М. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології як фактор еволюції соціально-політичних відносин / М. Закіров // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського : зб. наук. пр. / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. – Київ, 2017. – Вип. 46. – C. 11–30.
9. Загальні засади міжнародного співробітництва [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.radazed.org.ua/mizhnarodne-spivrobitnictvo.html.
10. Кирєєва А. Є. Міжнародне співробітництво в сфері інформаційно-комунікаційних технологій /А. С. Кирєєва // Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. – № 8. – 2015. – С. 44–51.
11. Ожеван М. А. Основні напрями зовнішніх інформаційно-маніпулятивних впливів на суспільні трансформації в Україні: засоби протидії / М. А. Ожеван // Стратегічні пріоритети. – 2011. – № 3. – С. 118–126.
12. Кузнецов А. Электронные рынки и конкуренция // Вопросы экономики. – 2004. – № 2. – С. 55–71.
13. Ладиченко К. І., Тронько В. В. Сучасні тенденції розвитку світового ринку інформаційно-комунікаційних послуг / Ладиченко К. І., Тронько В. В. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3830.
14. Мясникова Л. Электронный рынок и «новая экономика» // Вопросы экономики. – 2004. – № 2. – С. 72.
15. Офіційний сайт Міжнародного союзу електрозв’язку [ Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.itu.int/.
16. Пєскова Н. В. Розвиток галузі інформаційно-комунікаційних технологій в Україні / Пєскова Н. В. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.confcontact.com/2009new/11-peskova.php.
17. Проблеми розвитку високотехнологічного сектору України. Стаття. Сборник научных трудов по материалам международной научно-практической конференции «Современные направления теоретических и прикладных исследований 2010». Т. 10. Экономика. – Одесса : Черноморье, 2010. – С. 62–64.
18. Пода Т. А. Інформаційно-комунікаційні технології в контексті сучасних міжнародних відносин:соціально-філософський аналіз / Т. А. Пода // Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. – C. 54–62.
19. Мельник Т. М. Зовнішня торгівля високотехнологічними товарами: інституціональний вимір / Т. М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2012. – № 2. – С. 181–190.
20. Шевчук О. Мережа, у якій ми живемо //Дзеркало тижня. – 2011 . – № 49. – С. 17.
21. Яремко З. Основні тенденції сучасної міжнародної торгівлі ІКТ-товарами / З. Яремко // Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Економічні науки. – С. 96–103.
22. Яремко З. М. Інформаційно-комунікаційні технології – платформа економічного зростання країн Європейського Союзу [Електронний ресурс] / З. М. Яремко, О. Ю. Рудяк. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/ 2015/2/153.pdf.