0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001028
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Ефективні комунікації як чинник підвищення ефективності управління підприємством", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 34
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ
1.1.Поняття ефективних комунікацій, їх функції та типологія
1.2. Комунікаційні процеси в ефективному управлінні підприємством: етапи і особливості, принципи побудови мережі
1.3. Міжособистісні та організаційні комунікації, поняття, перепони, їх характеристика
РОЗДІЛ 2. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «АТП ТРАНСФЛОТ»
2.1 Загальна характеристика ТОВ «АТП Трансфлот»
2.2 Аналіз зовнішніх комунікації ТОВ «АТП Трансфлот»
2.3 Аналіз внутрішніх комунікації ТОВ «АТП Трансфлот»
2.4 Практичні рекомендації щодо ефективності комунікації в управлінні ТОВ «АТП Трансфлот»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1.Бурмака Т.М. Комунікативний менеджмент : конспект лекцій (для студентів бакалавріату всіх форм навчання спеціальності 073 – Менеджмент). Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. 69 с.
2.Андрушкін Б.М. Основи менеджменту: навч. посібник. Львів: Світ, 2014. 296 с.
3.Королев Ю.Б. Менеджмент: підручник. М.: Колос С, 2012. 424с.
4.Томан Іржі. Мистецтво говорити. Томан Іржі. Київ., 2008. 326 с.
5.Дейл Карнегі. Учись виступати публічно і впливати на широке коло людей. К., 2014. 56 с.
6. Виханский О.С. Менеджмент: підручник. М .: Гордаріка, 2015. 528 с.
7. Дудар Т. Г. Менеджмент : навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2013. 336 с.
8. Сагер Л.Ю. Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 1. С. 128 - 136.
9. Войнаренко С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький, 2017. № 6. Т.1. С.231 - 233.
10. Кудлай В.Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку. Економіка. Фінанси. Право. 2016. № 1. C. 9 - 11.
11. Прус Л.Р. Комунікаційний менеджмент. Вісник Хмельницького національного університету, 2018. № 1. С. 38 - 41.
12. Сайт ТОВ «АТП Трансфлот». URL: https://www.transflot.com.ua/ru/
13. ТОВ «АТП Трансфлот». URL: https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/43585008/
14. Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством / за ред. Л.Ю. Сагер. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 128– 136.
15. Завадський, Й. С. Менеджмент: підручник для студентів економ. спец. вищих закладів. К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2013. Т. 2. 640 с.
16. Орел В.М., Краля В.Г. Роль комунікацій в управлінні підприємством. URL: http://journals.uran.ua/index.php/wissn021/article/download/90871/86770
17. Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2014. № 1. С. 111–121. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2014_1_12.
18. Сайт Бітрікс 24. URL: https://www.bitrix24.ua/features/company.php
19. Шубін О.О., Сіменко І.В. Аналітична оцінка якості організаційних комунікацій, 2010 р. URL: https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#starred/FMfcgxwLswJRTlNsZX KMBXjmrqrgGQjr?projector=1&messagePartId=0.4
20. Панченко В.А. Комунікаційні процеси в ефективному управлінні персоналом. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. 2016. № 30. С.147-154.