0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001010
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Вплив соціокультурних факторів на поведінку споживачів", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 29
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ФАКТОРІВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА
1.1. Споживач в ринкових відносинах
1.2. Фактори внутрішнього впливу на індивідуальну поведінку споживача
1.3. Фактори зовнішнього впливу на поведінку споживача
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ ПОКУПЦІВ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
2.1. Вивчення мотивації покупців до придбання товарів
2.2. Аналіз специфіки прийняття споживачами рішень про купівлю
2.3. Дослідження впливу соціакультурних факторів на поведінку споживача
РОЗДІЛ 3. МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА СВІТОВИХ ТОВАРНИХ РИНКАХ
3.1. Поведінка споживачів на світовому ринку під впливом глобальної пандемії
3.2. Вплив брендів на поведінку споживачів на світових товарних ринка
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Денисов Н. В. Неоэкономическая модель человека и личности в условиях становления новой экономики. Социально-экономические явления и процессы. 2013. № 8 (054). С. 33–39
2. Василькевич Л. О. Соціально-економічна природа поведінки споживачів на ринку товарів і послуг. Ефективна економіка. 2011. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com. ua/?op=1&z=621
3. Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу. м. Луганськ. 2012. С. 47-50.
4. Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы. 2012. 367 с.
5. Мозер Клаус Психология маркетинга и рекламы. Харків, 2004.380с.
6. Окландер, М. А. Поведінка споживача. Київ. Центр учбової літератури. 2014. 208 с.
7. Старостіна А. О. Промисловий маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика. Київ, 2011. 764 с.
8. Севумян. Е. Вплив філософії бренду на цінності «суспільства споживання». С. 69-75.
9. Котлер Філіп. Основы маркетингу. 2002. 643 с.
10. Блажей І. Формування позитивного іміджу бренда у свідомості споживача. 2015. С. 290-293.
11. Барден Ф. Злом маркетингу. Наука про те чому ми купуємо. 2017. 295 с.
12. Капферер Ж. Н. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренда. Вершина. 2017. 442 с.
13. COVID-19: вплив на маркетинг.Всеукраїнська Рекламна Коаліція. URL: https://vrk.org.ua/news-events/2020/covid-and-marketing.html
14. Crets, S., 2020. How the coronavirus is affecting online retailers. URL: https://www.digitalcommerce360.com/2020/03/12/coronavirus-affects-online-retailers/
15. Meier, A. and Stormer, H., 2009. eBusiness & eCommerce: managing the digital value chain. URL: https://www.researchgate.net/publication/292098837_eBusiness_and_eCommerce_Managing_the_ digital_value_chain
16. UNCTAD Report, 2021. Covid-19 and E-Commerce. A global Review, United Nations publication. URL: https://unctad.org/system/files/official-document/dtlstict2020d13_en.pdf
17. Pandemic Culture: the extraordinary impact of COVID-19 on consumer behaviour and what it means for you. URL: https://docs.google.com/presentation/d/1Frp7ZYFKNAGbUqHaXqQN9yHHNH6YggyTV90AC-2mn6U/edit#slide=id.g721c38cb47_0_19484.
18. Статистичні дані Державної служби статистики України. Офіційний сайт. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/
19. Бережний Я.В. Споживчий ринок і карантин «COVID-19» в Україні. Ефективна економіка. 2020. No 9. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.
20. Карпенко О. Итоги-2020. Как в пандемию развивались службы доставки. AIN.UA. 18.12.2020. URL: https://ain.ua/2020/12/18/itogi-2021-kak-razvivalis-sluzhby-dostavki/
21. Гасимова М. Е. Дослідження факторів, що впливають на споживчий вибір. International Electronic Scientific Journal. 2016. №12. С. 40-44.
22. Дурович А. П. Маркетинговые исследования в туризме. 2008. 384 с.
23. Зозульов О. В. Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку. Маркетинг в Україні. 2015. № 2. С. 39-45
24. Федоровича Р. В. Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України. Тернопіль, 2014. 359 с.