Теоретико-методичні аспекти маркетингової комунікаційної політики

  • Код товару: 21001024
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Теоретико-методичні аспекти маркетингової комунікаційної політики", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

1.1.  Сутність та значення маркетингової політики комунікацій

1.2.  Процеси та канали маркетингових комунікацій

РОЗДІЛ 2.ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

2.1. Реклама, як інструмент маркетингової комунікаційної політики

2.2. Стимулювання продажу, як інструмент маркетингової комунікаційної політики

2.3. Прямий маркетинг і особистий продаж, як інструменти маркетингової комунікаційної політики

2.4. Паблік рілейшнс, як інструмент маркетингової комунікаційної політики

РОЗДІЛ 3.НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Джерела

1. Алёшина И.В. Паблик Рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М.: «Гном-пресс», 2000. URL: https://www.booksite.ru/fulltext/publik/index.htm (дата звернення 01.12.2021)

2. Басовский Л.Е. Маркетинг. М.: ИНФРА-М, 2009. 219 с.

3. Варакута С.А. Связи с общественностью. М.: Инфра-м, 2003. 246с.

4. Ващенко Н.П. Маркетинг М.: ИД ФБК - ПРЕСС, 2006.312 с.

5. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Паблик Рилейшнз. Программы консультанты. СПб.: Триз Шанс, ИД Бизнес-Пресса, 2002. 380с.

6. Кеворков В.В., Леонтьев С.В. Политика и практика маркетинга на предприятии: учебно-методическое пособие. М.: ИСАРП, «Бизнес– Тезаурус», 2005.

7. Келлер К.Л. Маркетинг. Менеджмент. М: ПИТЕР. Санкт-Петербург, 2007 - 816с.

8. Кириченко С.О., Цвях П.В. Напрями удосконалення комунікаційної політики на підприємстві. АГРОСВІТ № 23, 2020. С. 42-46. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/23_2020/7.pdf (дата звернення 01.12.2021)

9. Король І.В. Маркетингові комунікації: навч-метод посіб. 2018. 191с. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/8649/1/Навчально-методичний%20посібник%20Маркетингові%20комунікації%202018.pdf (дата звернення 01.12.2021)

10. Кунявский М.Е. Маркетинг. М.: Международные отношения, 2006. 376 с.

11. Маслова Т.Д. Маркетинг.СПб.: Питер, 2011.398 с.

12. Медведев Д., Хазбиев А. Имидж — ничто… Эксперт, 2007, №3.

13. Нагапетьянц Н.А. Прикладной маркетинг.М.: ЮНИТИ, 2009.272 с.

14. Панкрухина А.П. Маркетинг: Большой толковый словарь М: ОМЕГА-Л., 2011. 152с.

15. Пашенцев И.Н. Паблик рилейшнз: от бизнеса до политики. М.: Финпресс, 2002. 368с.

16. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. М.: Рефл-бук, 2002.  624с.

17. Р.Б. Ноздрева Маркетинг М.: Юристъ, 2008. 568 с.

18. Романов А.Н.Маркетинг: учебник. М.: «Банки и биржи», 2006.

19. Слюсарєва Л.А., Костіна О.М. Удосконалення комунікаційної політики підприємства. Економіка та управління підприємствами. Мукачівський державний університет. 2018. С.484-493

20. Уткина Э.А. Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса.М.: ТАНДЕМ, 2005. 180с.

21. Шарков Ф.И. Коммуникация: основы теории коммуникации. ИТК «Дашков и К» 2010. 592с.

22. Яновский А. «Паблик Рилейшнз» как средство обеспечения экономического благополучия предприятия. Маркетинг, 2004, №2.




Унікальність