0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001020
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Ризики у маркетингу", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 33
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ РИЗИКІВ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Поняття та зміст маркетингових ризиків
1.2. Класифікація маркетингових ризиків
1.3. Підходи до оцінки маркетингових ризиків
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА РИЗИКІВ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ КОНКРЕТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства
2.2. Аналіз маркетингового середовища
2.3. Оцінка маркетингових ризиків
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ У МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
3.1. Зменшення конкурентних ризиків
3.2. Шляхи запобігання ризикам
3.3. Ризики у маркетингу під час пандемії
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Івченко І. Ю. Моделювання економічних ризиків і ризикових ситуацій: навч. посіб. І. Ю. Івченко К.: Центр учбової літератури, 2007. 344 с.
2. Лях Сутність маркетингових ризиків та їх класифікація. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. 2013. Т.2. №2. С. 185-191
3. Вітлінський В.В., Наконечний С.І. Ризик у менеджменті ТОВ “БорисфенМ”, 1996. 336 с.
4. Лабурцева О. І. Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств О. І. Лабурцева Економіка України. 2016. № 4. С. 79-91
5. Ковальчук С.В. та ін. Маркетинг. Львів : Новий Світ2000, 2010. 679 с.
6. Старостіна А. О. Ризик-менеджмент: теорія та практика: Навч. посіб. К.: Кондор, 2004. 200 с
7. Данько Т. П. Управление маркетингом: учебник. Инфра-М. 2001. 726 с.
8. МакДональд М., Смит Б., Ворд К. Должная проверка маркетинга: переориен тация стратегии на стоимость компании ООО “Группа ИДТ”, 2007. 320 с.
9. Маркетинг / за ред. А.Ф. Павленка. КНЕУ, 2008. 600 с.
10.Окландер Т.О. Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємств Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 6. Т. 2. С. 89–93.
11. Афанасьев М. П. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. Банки и биржи. 2005.
12. Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств. Донецьк: ДонДУЕТ, 2007.
13. М.Т. Бець, Л.І. Кучер. Управління маркетинговими ризиками продавця. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 3. Т.1
14. Чому контент-маркетинг такий важливий під час пандемії коронавірусу. 2020. URL: https://toplead.com.ua/ru/blog/id/chomu-kontent-marketing-takijvazhlivij-pid-chas-pandemiji-koronavirusu-256/
15. Гуржій Н. Система маркетингових ризиків в діяльності підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 6. T. 4. С. 167-170
16. Голованова М.А Цифровий маркетинг: тенденції в умовах COVID-19. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей ХV міжнар. наук.-практ. конф. Хмельницький : ХНУ, 2020. 179 с.