Розробка маркетингової програми просування

  • Код товару: 21001021
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Розробка маркетингової програми просування ", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ТА ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ  ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

1.1. Поняття інноваційного проекту

1.2. Головні ознаки та елементи інноваційних проектів

РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА І РОЗРОБКА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПЕВНОГО ПІДПРИЄМСТВА

2.1. Аналіз діяльності підприємства на ринку

2.2. Особливості маркетингу на підприємстві ROSHEN

РОЗДІЛ 3 ЗАХОДИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ С ВИВЕДЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ НА РИНКУ

3.1. Структура інноваційного процесу

3.2. Особливості просування інноваційного продукту на ринку

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Джерела

1. Гуріна Н. В. Впровадження інноваційного проекту в діяльність підприємства.URL:http://www.kpi.kharkov. ua/archive/Наукова_періодика/elits/2010/27_3/Впровадження%20 iнновацiйного%20проекту%20в%20дiяльнiсть%20пiдприємства.pdf 

2. Мостова А.Д. Теоретичні аспекти інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій Європейський вектор економічного розвитку. 2017. № 1. С. 79–86.

3. О.В. Фарат, Р.Р Русин-Гриник Формування структури інноваційного потенціалу підприємства та особливості управління його розвитком URL:http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/18782/1/57-273-278.pdf

4. Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: [навч. посіб.] П.П. Микитюк. К.: Центр навчальної літератури, 2007. 400 с.

5. Господарський Кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-IV URL: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/436-15.

6. Бабінська С.Я.  Сутність та джерела фінансування інноваційних проектів Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету , Збірник наукових праць, 2015. 12. С. 70-73.

7. Красневич Г. Проблемний аспект визначення поняття та класифікація інноваційних проектів. Наука та інновації. 2010. Т. 4. № 3. С. 55–74

8. Майорова Т. Інвестиційна діяльність: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 472 с.

9. Шматько В. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. / за ред. В. Василенка. Київ: ЦУЛ, Фенікс, 2003. 440 с.

10. Обстеження інноваційної діяльності в економіці України (за міжнародною методологією) URL: http://www.ukrstat.gov.ua

11. Інноваційний розвиток підприємства: навч. посіб. / за ред. П.П. Микитюка. Тернопіль: Принтер Інформ, 2015. 224 с.

12. Каракай Ю. В. Маркетинг інноваційних товарів : [монографія] / Каракай Ю. В. К.:КНЕУ, 2005. 226 с.

13. Духновська Л. М. Процес просування інноваційної продукції на ринок Вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. 2016. Вип. 11. С. 14-16.

14. Дудар Т. Г., Мельниченко В. В. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. Тернопіль : Економічна думка, 2008. 250 с

15. Кравченко В. Методи формування джерел фінансування процесу просування інноваційної продукції на ринок. Фінанси, облік, банки. Донецьк : Норд Пресс, 2009. Вип. 1(15). C. 86–96.

16. Мостова А.Д.  Сучасні види інноваційного маркетингу в діяльності. Східна Європа: економіка, бізнес і управління. 2018. Вип. 1(12). С. 88–93.

17. Крамарчук С. П. Теоретичні аспекти управління інноваційним проектом на вітчизняних підприємствах Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. № 23. С. 252-255. 

18. Щербакова М. Инновационный маркетинг как инструмент повышения эффективности деятельности компаний. VII Международный молодежный форум «Образование, наука, производство». Белгород, 2015. С. 4430–4434

19. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. К.: Вища шк., 1994. 327 с.

20. Чухрай Н. Стратегічні рішення у просуванні інновацій на ринок. Вісник Хмельницького національного університету. 2010. № 5. Т. 4. С. 32–35

21. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок [2-е изд.]. – СПб.: Питер, 2010. 720 с.

22. Фатхутдинов Р. А. Ф27 Инновационный менеджмент: Учебник для вузов. 6-е изд. СПб.: Питер, 2011. 448 с.

23. Первушин В.А. Практика управления инновационными проектами: 4. учебное пособие. Москва: Дело, 2014. 205 с.

24. Крижанівський Р.А., Продиус І.П. Основи марке¬тингу: навч. посібник / Р.А. Крижанівський, І.П. Проди¬ус. К.: УМК ВО, 2002.

25. Артеменко І. А. Особливості стратегічного маркетингу на підприємствах харчової галузі України. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2012. № 4. С. 105-108.

26. Офіційний сайт ROSHEN, URL: https://www.roshen.com/ua/ru/

27. Сухоставець П.О. Аналіз маркетингової діяльності кондитерських підприємств України на прикладі корпорації «Roshen» // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення.Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна. 2012.

28. Исследования конкурентов на рынке кондитерских изделий URL: http://stud24.ru/management/issledovaniyakonkurentov-na-rynke-konditerskih/24203- 70948-page1.html

29. Дем’янчук М.А. Гуржій Н.К Аналіз маркетингової політики підприємства (на прикладі ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен») Збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції 16- 17 травня 2017 року м. Одесса. 2017. 294 с.

30. General information «Roshen» URL: http://www.roshen.com.


Унікальність