0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001021
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Розробка маркетингової програми просування ", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 32
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ТА ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ
1.1. Поняття інноваційного проекту
1.2. Головні ознаки та елементи інноваційних проектів
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА І РОЗРОБКА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПЕВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Аналіз діяльності підприємства на ринку
2.2. Особливості маркетингу на підприємстві ROSHEN
РОЗДІЛ 3 ЗАХОДИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ С ВИВЕДЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ НА РИНКУ
3.1. Структура інноваційного процесу
3.2. Особливості просування інноваційного продукту на ринку
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Гуріна Н. В. Впровадження інноваційного проекту в діяльність підприємства.URL:http://www.kpi.kharkov. ua/archive/Наукова_періодика/elits/2010/27_3/Впровадження%20 iнновацiйного%20проекту%20в%20дiяльнiсть%20пiдприємства.pdf
2. Мостова А.Д. Теоретичні аспекти інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій Європейський вектор економічного розвитку. 2017. № 1. С. 79–86.
3. О.В. Фарат, Р.Р Русин-Гриник Формування структури інноваційного потенціалу підприємства та особливості управління його розвитком URL:http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/18782/1/57-273-278.pdf
4. Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент: [навч. посіб.] П.П. Микитюк. К.: Центр навчальної літератури, 2007. 400 с.
5. Господарський Кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-IV URL: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/436-15.
6. Бабінська С.Я. Сутність та джерела фінансування інноваційних проектів Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету , Збірник наукових праць, 2015. 12. С. 70-73.
7. Красневич Г. Проблемний аспект визначення поняття та класифікація інноваційних проектів. Наука та інновації. 2010. Т. 4. № 3. С. 55–74
8. Майорова Т. Інвестиційна діяльність: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 472 с.
9. Шматько В. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. / за ред. В. Василенка. Київ: ЦУЛ, Фенікс, 2003. 440 с.
10. Обстеження інноваційної діяльності в економіці України (за міжнародною методологією) URL: http://www.ukrstat.gov.ua
11. Інноваційний розвиток підприємства: навч. посіб. / за ред. П.П. Микитюка. Тернопіль: Принтер Інформ, 2015. 224 с.
12. Каракай Ю. В. Маркетинг інноваційних товарів : [монографія] / Каракай Ю. В. К.:КНЕУ, 2005. 226 с.
13. Духновська Л. М. Процес просування інноваційної продукції на ринок Вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. 2016. Вип. 11. С. 14-16.
14. Дудар Т. Г., Мельниченко В. В. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. Тернопіль : Економічна думка, 2008. 250 с
15. Кравченко В. Методи формування джерел фінансування процесу просування інноваційної продукції на ринок. Фінанси, облік, банки. Донецьк : Норд Пресс, 2009. Вип. 1(15). C. 86–96.
16. Мостова А.Д. Сучасні види інноваційного маркетингу в діяльності. Східна Європа: економіка, бізнес і управління. 2018. Вип. 1(12). С. 88–93.
17. Крамарчук С. П. Теоретичні аспекти управління інноваційним проектом на вітчизняних підприємствах Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. № 23. С. 252-255.
18. Щербакова М. Инновационный маркетинг как инструмент повышения эффективности деятельности компаний. VII Международный молодежный форум «Образование, наука, производство». Белгород, 2015. С. 4430–4434
19. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. К.: Вища шк., 1994. 327 с.
20. Чухрай Н. Стратегічні рішення у просуванні інновацій на ринок. Вісник Хмельницького національного університету. 2010. № 5. Т. 4. С. 32–35
21. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок [2-е изд.]. – СПб.: Питер, 2010. 720 с.
22. Фатхутдинов Р. А. Ф27 Инновационный менеджмент: Учебник для вузов. 6-е изд. СПб.: Питер, 2011. 448 с.
23. Первушин В.А. Практика управления инновационными проектами: 4. учебное пособие. Москва: Дело, 2014. 205 с.
24. Крижанівський Р.А., Продиус І.П. Основи марке¬тингу: навч. посібник / Р.А. Крижанівський, І.П. Проди¬ус. К.: УМК ВО, 2002.
25. Артеменко І. А. Особливості стратегічного маркетингу на підприємствах харчової галузі України. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2012. № 4. С. 105-108.
26. Офіційний сайт ROSHEN, URL: https://www.roshen.com/ua/ru/
27. Сухоставець П.О. Аналіз маркетингової діяльності кондитерських підприємств України на прикладі корпорації «Roshen» // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення.Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна. 2012.
28. Исследования конкурентов на рынке кондитерских изделий URL: http://stud24.ru/management/issledovaniyakonkurentov-na-rynke-konditerskih/24203- 70948-page1.html
29. Дем’янчук М.А. Гуржій Н.К Аналіз маркетингової політики підприємства (на прикладі ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен») Збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції 16- 17 травня 2017 року м. Одесса. 2017. 294 с.
30. General information «Roshen» URL: http://www.roshen.com.