Порівняльна характеристика моделей поведінки покупців на споживчому ринку

  • Код товару: 21001019
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Порівняльна характеристика моделей поведінки покупців на споживчому ринку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 34


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ

1.1. Споживач як учасник ринкових відносин

1.2. Фактори впливу на поведінку споживачів та процес прийняття рішень

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МОДЕЛЕЙ ПОВЕДІНКИ ПОКУПЦІВ НА РИНКУ МОРОЗИВА В УКРАЇНІ

2.1. Аналіз купівельної поведінки покупців

2.2. Дослідження ринку морозива в Україні та особливості поведінки покупців 

РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ПОКУПЦІВ ДО ТОРГОВИХ МАРОК НА РИНКУ МОРОЗИВА

3.1. Реальний стан ставлення покупців до торгових марок морозива

3.2. Рекомендації щодо формування лояльного ставлення покупців до торгових марок морозива в Україні

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела


1. Кожухівська Р. Б., Транченко Л. В. Поведінка споживачів. 2014. 205 с.

2. Носик О. М., Носик Е. Н. Міжнародні економічні відносини. 2014, 302 с. 

3. Коваль Л.А., Романчук С.А. Основні аспекти поведінки споживачів і чинників, що зумовлюють вибір певного типу споживацької поведінки. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. 2010. № 18. С. 117—122. 

4. . Марушевська О.Г. Основні елементи статусної моделі індивідуального споживання. Філософський альманах. 2010. № 69. С. 232—238.

5. Вплив емоцій на психологію та поведінку особистості та їх регулювання. URL:http://irshavarbdt.ucoz.ru/publ/psikholog/vpliv_emocij_na_psikhologiju_ta_povedinku_oso bistosti_ta_jikh_reguljuvannja/6-1-0-98.

6. Вивчення споживачів: фінансово-інформаційний портал. URL:: http://finance-dom.ru/marketing/76/340- vivchennya-spozhivachiv 

7. Ларіна Я. С. Поведінка споживача: навч. посіб :ВЦ «Академія», 2014. 224 с.

8. Окландер М. А. Поведінка споживача : навч. посіб. «Центр учбової літератури», 2014. 208 с.

9. Муштай В.А. Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів. Вісник СНАУ. Серія «Економіка і менеджмент». 2016. Випуск 8(68). C. 78 – 99.

10. Бойко А. О. Філософська рефлексія сучасної культури епохи суспільства масового споживання. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2016. Вип. 64. С. 90-99. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2016_64_10

11. Хачатрян М. Г. Формування та напрями вдосконалення товарної політики підприємства. 2021. С. 3-18.

12. Коноваленко А. С. : Нобелівський вісник. 2020. 42 с.

13. Skorobogatova N. Macroeconomic instability: its causes and consequences for the economy of Ukraine П EASTERN JOURNAL OF EUROPEAN STUDIES. 2016. Volume 7, Issue 1, June P. 63-80. URL:http://ejes.uaic.ro/articles/EJES2016_0701_SKO.pdf 

14. І. С. П. Усик., А. А. Кравченко. Конкурентоспроможність продукції на ринку морозива України. Ефективна економіка. 2014. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2970 

15. Українське морозиво чекають у понад 50 країнах світу, УАК. 2018. URL: http://agroconf.org/content/ukrayinske-morozivo-chekayut-u-ponad-50- krayinah-svituhttp://agroconf.org/content/ukrayinske-morozivo-chekayut-u-ponad-50-krayinah-svitu 

16. Топ-5 вітчизняних виробників морозива: Укрінформ. 2018 URL: https://agroreview.com/news/top-5-vitchyznyanyh-vyrobnykiv-morozyva .

17. Жолнер І. В. Фінансовий облік за міжнародними та національними стандартами. 2012. 110 с.

18. Федорченко С. В., Федорченко С. В. Загальна психологія: модуль 3 «Емоційна, вольова та мотиваційна сфери». 2017. 225 с.

19. Федик О. Б. Організаційна структура управління маркетинговою діяльністю підприємства. 2018. 98 с.

20. Ляшенко В. І., Вишневський О. С. Цифрова модернізація економіки України як можливість проривного розвитку: монографія 2018. С.15-22.

21. Хрупович С. Є. Моделювання та прогнозування в маркетингу. 2018. 345 с.

22. Петринюк В. А. Вплив ризиків на стратегічний розвиток підприємства. 2020. С. 12-42.


Унікальність