Організація і контроль маркетингової діяльності

  • Код товару: 21001016
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Організація і контроль маркетингової діяльності", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 35


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ І КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

1.1 Сутність маркетингової діяльності підприємства

1.2 Організація маркетингу на підприємстві

1.3 Контроль маркетингової діяльності підприємства

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ І КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

2.1 Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві

2.2 Ревізія та аудит та його проведення на підприємстві

РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ

3.1 Посилення стану підприємства та позицій його товарів на ринку

3.2 Шляхи удосконалення організації і контролю маркетингової діяльності

3.3 Можливості збільшення продажу за рахунок удосконалення організації і контролю маркетингової діяльності

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела


1. Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова Маркетинг підприємства. Київ. Центр навч. літ.2012. 612 с. 

2. Краус К.М. Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку. Полтава. Дивосвіт. 2013. 163 с.

3. Вєкслєр Д.М. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Вісник ХНАУ ім.В.В. Докучаєва. Серія " Економічні науки" : зб. наук. пр. Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. Харків. ХНАУ, 2018. № 4. С. 74-82

4. Алексунин В.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: учебник / под ред. проф. В.А. Алексунина. 4-е изд., перераб. и доп. М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко». 2006. 716 с.

5. Сорочайкин А.Н. Методика оценки информационно-знаниевого потенциала предприятия. Вопросы экономики и права. 2012. No 12 (54). С. 130—135.

6. Крейчман Ф. С. Эффективная организация управления акционерными предприятиями в условиях рынка. ЗАО «Фин- статинформ», 2000. 113 с.

7. Ойнер О. К. Модель оценки маркетин- говой деятельности компании на основе применения критериев мировых премий по качеству. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2010. № 3. С. 186–197.

8. Джеффри М. Маркетинг, основанный на данных. 15 показателей, которые должен знать каждыц : Манн, Иванов и Фербер, 2014. –384 с.

9. Ивашкова Н. И. Методические подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности. Маркетинг услуг. 2013. № 01. С. 14– 25.

10. Бутинець Т. А. Внутрішній контроль: суть і зміст . // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: економічні науки. – Житомир, 2008. No2(44). С. 31–42.

11. Дікань Л. В. Контроль і ревізія. Київ. Знання. 2007. 327 с.

12. Загородній А. Г. Облік і аудит: Термінологічний словник. Львів : Центр Європи, 2002. 671 с.

13. Калюга Є. В. Система внутрішньогосподарського контролю та удосконалення її ефективності на підприємствах. Вісник податкової служби України. 2001.No 33. С. 357–359.

14. Концепція розвитку державного внутрішнього фінансового контролю на період до 2017 року : від 24. 05. 2005 р. No 158. URL: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1347–2008–%D1%80.

15. Корінько М. Д. Контроль та аналіз діяльності суб’єктів господарювання в умовах її диверсифікації: теорія, методологія, організація: Інформат.–аналіт. Агентство. 2007. 429 с.

16. Порядок проведення внутрішньої контрольно–ревізійної роботи в системі центрального органу виконавчої влади : постанова Кабінету Міністрів України: від 06.01.2010 р. No 2. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2–2010–%D0%BF.

17. Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні : Закон України від 16 липня 1999 р. No 996–XIV. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/996–14.

18. Балабанова Л. В., Холод В. В.. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід. Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Донецьк : ДонДУЕТ, 2015. 294с.

19. Барзенов С.В. Створення та розвиток конкурентних переваг в компанії в сучасних умовах. Держава і регіони. Запоріжжя.  2014. No4. 528 с.

20. Винокуров В.А. Організація стратегічного управління для підприємства. – М.: Центр економіки та маркетингу, 2012.  188 с.

21. Герасимчук В.Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність. К.: Вища школа. 2015. - 336 с.

22. Іванов Ю.Б. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в умовах інтенсивної конкурентної боротьби. Проблеми економіки. 2012. С. 121-128 

23. Аронова В.В. Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві. Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2012. 224 с.

24. Ковальчук С.В. Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – Хмельницький, 2014. № 4. Т. 3. С. 290–294. 

25. С.М. Ілляшенка Маркетинг для магістрів. Суми. ВТД „Університетська книга”. 2012. 928 с.


Унікальність