Нерекламні засоби комунікацій

  • Код товару: 21001015
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Нерекламні засоби комунікацій", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 35


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.Теоретичні засади маркетингових комунікацій та просування товарів

1.1 Сутність та інструменти маркетингових комунікацій

1.2 Види маркетингових комунікацій

1.3.Етапи формування комунікації на підприємстві

РОЗДІЛ 2. Підвищення ефективності комунікацій на прикладі ТОВ «Салтівський м’ясокомбінат»

2.1 Загальна характеристика ТОВ «Салтівський м’ясокомбінат»

2.2. Система маркетингових комунікації та просування товарів на ПАТ «Салтівський м’ясокомбінат»

РОЗДІЛ 3. Сучасний стан та перспективи щодо ефективності комунікації на ТОВ «Салтівський м’ясокомбінат»

3.1.Сучасний стан комунікації на ТОВ «Салтівський м’ясокомбінат»

3.2. Практичні рекомендації щодо ефективності комунікації в управлінні ТОВ «Салтівський м’ясокомбінат»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Бурмака Т.М. Комунікативний менеджмент : конспект лекцій (для студентів бакалавріату всіх форм навчання спеціальності 073 – Менеджмент). Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019.  69 с. 

2. Андрушкін Б.М. Основи менеджменту: навч. посібник. Львів: Світ, 2014. 296 с. 

3. Королев Ю.Б. Менеджмент: підручник. М.: Колос С, 2012.  424с. 

4. Єрьомін В.М., Маркетинг: основи та маркетинг інформації: підручник. Х., 2012. 656 с.

5. Витрати європейців на інтернет-рекламу вперше перевищили бюджети на ТБ. URL: https://www.rbc.ua/ukr/lnews/rashody-evropeytsev-internet- reklamu-vpervye-1467704046.html. 

6. Витрати на інтернет-рекламу перевищать показники телебачення вже в 2017 році. URL: http://detector.media/rinok/article/113699/2016-03-21- vitrati-na-internet-reklamu-perevishchat-pokazniki-telebachennya-vzhe-v-2017-rotsi-zenithoptimedia/. 

8. Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки : монографія. Одеса : Астропринт, 2012. 232 с. 

9. Ілляшенко С.М. Аналіз застосування інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2012 року). Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2012. С. 83-84. 

10. Ілляшенко С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. № 3. С. 20-32. 

11. Ілляшенко С.М. Проблеми і перспективи просування продукції вітчизняних підприємств в Internet. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка,  2015.  Т. 20. №  1/2. С. 101-107. 

12. Сагер Л.Ю. Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 1. С. 128 - 136. 

13. Войнаренко С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький, 2017. № 6, Т.1. С.231 - 233. 

14. Кудлай В.Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку. Економіка. Фінанси. Право. 2016. № 1. C. 9 - 11. 

15. Прус Л.Р. Комунікаційний менеджмент. Вісник Хмельницького національного університету, 2018. № 1. С. 38 - 41.

16. Сайт Салтівський м’ясокомбінат. URL: https://ua.bizorg.su/harkov-rg/c739902-tov-saltivskiy-m-yasokombinat

17. Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством. Л. Ю. Сагер. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2012. №  1.  С. 128– 136. 

18. Завадський, Й. С. Менеджмент: підручник для студентів економ. спец. вищих закладів.  К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2013. Т. 2.  640 с. 

19. Орел В.М., Краля В.Г. Роль комунікацій в управлінні підприємством. URL: http://journals.uran.ua/index.php/wissn021/article/download/90871/86770 

20. Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства. Вісник Тернопільського національного економічного університету, 2014. № 1. С. 111–121. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2014_1_12. 

20. Сайт Бітрікс 24. URL: https://www.bitrix24.ua


Унікальність