Маркетингові дослідження ринку сфери послуг в Україні

  • Код товару: 21001013
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Маркетингові дослідження ринку сфери послуг в Україні", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 28


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ПОСЛУГ

1.1. Сутність та характеристика маркетингових досліджень

1.2. Поняття ринку послуг в Україні

РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ПОСЛУГ

2.1. Аналіз функціонування служби маркетингу на підприємстві

2.2. Організація маркетингових досліджень ІП «Євроголд Індестріз ЛТД»

РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПОКРАЩЕННЯ ПОСЛУГ ІП «ЄВРОГОЛД ІНДЕСТРІЗ ЛТД»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела


1. Шквиря Н.О. Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства. Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 жовт. 2019 р. Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2019. С. 421-424.

2. Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. № 975. 2019. С. 42-49.

3. Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань Маркетингові дослідження. М-во освіти і науки України. Дніпропетровськ. НГУ, 2015. 357 с. 

4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. М.: Финпресс, 2000. 464 с.

5. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. Київ: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012. 480 с.

6. Дриль О. І. Маркетингові дослідження ринку (на прикладі ринку телекомунікацій). 2008. С. 215-218.

7. Акулич, И.Л. Основы маркетинга. Минск. 2005. С. 48–60.

8. Українська асоціація маркетингу (УАМ). URL: http://www.uam.in.ua/rus/clubs/mi-directors-club/meetings/446/?sphrase id=4407

9. Божкова В.В., Реклама та стимулювання збуту. Київ. Центр навчальної літератури. 2009. 200 с.

10. Савицька Г.В. Аналіз господарської діяльності підприємства. 2001. URL: http://epi.cc.ua/analiz-hozyaystvennoy-deyatelnosti231.html

11. Моргулець О.Б. Менеджмент у сфері послуг. Київ. Центр учбової літератури. 2012. 383 с.

12. Чепурда Л.М. Оцінка сучасного стану і тенденцій розвитку ринку послуг України. Бізнес-інформ. 2013. № 4. С. 270-273.

13. Олійник Т.О. Напрями та методичні засади досліджень у маркетингу. Держава та регіони. 2006. № 4. С. 56–59.

14. Левіна М.О. Теоретичні основи комплексу маркетингу. Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія «Економіка». 2010. № 5. С. 70–75.

15. Балановська Т.І. Формування дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарському підприємстві. Вісник ЖДТУ. 2014. № 4(54). С. 213–215.

16. Карпенко А.В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Держава та регіони. 2007. № 1. С. 135–136.

17. Мордвінцева Т.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах. Держава та регіони. 2006. № 3. С. 209–211.

18. Тимошенко З.І. Маркетинг готельного продукту. URL: http://tourism- book.com/pbooks/book-37/ua/

19. Мацеха Д.С., Бурий С.А. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2014. № 5. Т.2. C.43-47. URL: https://tourlib.net/statti_ ukr/maceha.htm


Унікальність