0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001011
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Комплекс маркетингу підприємства сфери послуг", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 28
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ПОСЛУГ
1.1. Сутність та характеристика маркетингових досліджень
1.2. Поняття ринку послуг в Україні
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ПОСЛУГ
2.1. Аналіз функціонування служби маркетингу на підприємстві
2.2. Організація маркетингових досліджень PUMA
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПОКРАЩЕННЯ ПОСЛУГ PUMA
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Шквиря Н.О. Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства. Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 жовт. 2019 р. Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2019. С. 421-424.
2. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник. К: Знання України, 2010. 299 с.
3. Пугачевська К.Й. Сфера послуг в Україні: Особливості розвитку та стратегічні перспективи. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2016. № 12. С. 52-55.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. Финпресс. 2000. 464 с.
5. Копитко В. І. Регіональні особливості розвитку ринку транспортних послуг України. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. 2012. Вип. 42. С. 263–268.
6. Сорочайкин А.Н. Методика оценки информационно-знаниевого потенциала предприятия. Вопросы экономики и права. 2012. № 12 (54). С. 130—135.
7. Акулич, И.Л. Основы маркетинга. Минск, 2005. С. 48–60.
8. Українська асоціація маркетингу (УАМ). URL: http://www.uam.in.ua/rus/clubs/mi-directors-club/meetings/446/?sphrase id=4407
9. Божкова В.В., Реклама та стимулювання збуту. Київ. Центр навчальної літератури, 2009. 200 с.
10. Савицька Г.В. Аналіз господарської діяльності підприємства. 4-е видання, перероблене і доповнене. 2001. URL: http://epi.cc.ua/analiz-hozyaystvennoy-deyatelnosti231.html
11. Крейчман Ф. С. Эффективная организация управления акционерными предприятиями в условиях рынка. ЗАО «Финстатинформ». 2000. 113 с.
12. Чепурда Л.М. Оцінка сучасного стану і тенденцій розвитку ринку послуг України. Бізнес-інформ. 2013. № 4. С. 270-273.
13. Гірченко Т. Маркетинг: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. 2007. 254 с.
14. Левіна М.О. Теоретичні основи комплексу маркетингу. Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія «Економіка». 2010. № 5. С. 70–75.
15. Балановська Т.І. Формування дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарському підприємстві. Вісник ЖДТУ. 2014. № 4(54). С. 213–215.
16. Карпенко А.В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Держава та регіони. 2007. № 1. С. 135–136.
17. Мордвінцева Т.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах. Держава та регіони. 2006. № 3. С. 209–211.
18. Інформаційне агентство спортивних товарів. URL: http://el.integrum.ru/ nel/main.cg.
19. Марченко В. М. Наукове забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Журн. «Молодий вчений». 2015. № 1 (16). C. 15 –18.
20. Ринок спортивних товарів. Конкуренція на ринку. 2017. URL: https://studbooks.net/888937/marketing/konkurentsiya_rynke_sportivnyh_tovarov.
21. Спортивні бізнес-публікації. Все для спорту. 2016. URL: https://msb.aval.ua/news/?id=25038.
22. Тиханов Е. А. Аналіз і систематизація методів оцінки конкурентоспроможності підприємства. Фундаментальные исследования. 2016. № 10 – 3. С. 647 – 651.
23. Щорічний звіт компанії «Puma». Виробництво товарів. 2018. URL: https://ru.investing.com/equities/puma-se-cfd-income-statement.
24. Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии. АСТ. 2001. 271 с.